Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Додаткові роботи на поточний ремонт 1 поверху 2 корпусу
Очікувана вартість
72 991,69 UAH
UA-2020-04-17-001843-c 0248edfb48fb4fccb912aa2952b7b907
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Анжеліка Анатоліївна

+380432671426 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Карпенко Анжеліка Анатоліївна
+380432671426
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Додаткові роботи на поточний ремонт 1 поверху 2 корпусу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 2.2. Оплата за цим Договором здійснюється Замовником Виконавцю платіжними дорученнями на поточний рахунок Виконавця у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Виконавцем на підставі актів виконаних робіт. 2.3. Оплата вважається здійсненою з моменту надходження всієї суми грошових коштів згідно підписаного Акту прийому-здачі виконаних робіт на розрахунковий рахунок Виконавця. 2.4. У разі необхідності проведення робіт, не передбачених в цьому Договорі, перелік таких робіт, їх вартість, графік виконання робіт будуть зафіксовані сторонами у Додаткових угодах до Договору, які є невід'ємною частиною цього Договору. 2.5. Виконавець повідомляє, що є платником єдиного податку. Ставка єдиного податку 5% - 3 група. 3. Пiсляоплата 40 Календарні 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мир.Буд"
#42731678
Переможець 72 991,69
UAH
17 квітня 2020 13:38

Документи

17 квітня 2020 13:38
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:44
Договір укладений
17 квітня 2020 13:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 72 991,69
UAH