Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне А)
Очікувана вартість
361 700,00 UAH
UA-2020-04-17-001721-a 7e238880b3314ca1bf91b12a4df77a65
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сербіна Наталія Іванівна

380525122850 ptu_40@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Професійно-технічне училище №40 м.Новоукраїнка"
Код ЄДРПОУ: 03071271
Вебсайт: http://ptu40novoyk.kirovedu.com
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Соборна (Леніна) 174
Контактна особа: Сербіна Наталія Іванівна
380525122850
ptu_40@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 11:08
Очікувана вартість: 361 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 617,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 тони
Тверде паливо (Вугілля кам’яне А)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27100, Україна, Кіровоградська область, Новоукраїнка, Соборна 174
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться протягом строку дії договору шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника. Замовник має право відмовитися повністю або частково від оплати Товару у випадках, передбачених чинним законодавством, зокрема при відвантаженні Товару представнику Замовника (одержувачу) в більшій кількості, ніж передбачена заявкою. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 11:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 12:16
Тендерна документація (нова редакція 29.04).pdf
17 квітня 2020 11:30
Тендерна документація (нова редакція).pdf
29 квітня 2020 12:13
Перелік змін до тендерної документації.pdf
29 квітня 2020 12:11
Тендерна документація (нова редакція 29.04).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання щодо предмету закупівлі
Дата подання: 21 квітня 2020 11:08
Дата відповіді: 27 квітня 2020 13:14
Добрий день, прошу уточнення щодо предмету закупівлц: яке вугілля Ви плануєте закупляти в проекті договору фракція 13-50, в додатку 4 фракція 16-40? Стандартна фракція 13-25, 25-50 або 25-100 Вас не влаштовує ?
Відповідь: Тендерним комітетом прийнято рішення встановити у тендерній документації ті марки вугілля, які забезпечать якісне теплопостачання та відповідають вимогам замовника. Марка та розмір вугілля, що закуповується Замовником, визначені відповідно до вимог діючих державних стандартів та відповідно до порядку визначення предмета закупівлі, крім того Замовник не обмежений у виборі тієї чи іншої марки вугілля, яку вважає за необхідне закупити. Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до пункту 18 частини І статті 1 Закону, відповідно до якого предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Також Замовник при визначені предмету закупівлі керувався наказом Мінекономрозвитку України №454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Звертаємо вашу увагу, що у відповідності до пункту 29 частини першої ст.1 Закону «тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується ЗАМОВНИКОМ і оприлюднюється для вільного доступу на веб - порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник самостійно розробляє та затверджує тендерну документацію, зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі, самостійно визначає предмет закупівлі згідно пункту 18 частини першої ст1 Закону.
Запит на надання роз'яснень щодо тендерної документації
Дата подання: 23 квітня 2020 10:26
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:20
Шановний Замовник! 1. Згідно п.2 розділу ІІІ тендерної документації, гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною. Проте, змінами, внесеними Постановою Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5 «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» до постанови Національного банку України № 639 від 15.12.2004 р. «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», згідно якої регулюється робота банків щодо здійснення гарантійних операцій, такі поняття як «безумовна» гарантія та «безвідклична» гарантія виключені. Тому просимо привести п.2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до вимог чинного законодавства України, оскільки на законодавчому рівні немає визначення понять «безумовної» та «безвідкличної» гарантії. 2. Тендерна документація не містить обов’язкову інформацію, встановлену п.15 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: умови неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю. 3. Просимо уточнити який розмір кусків (фракція) вугілля потрібно для постачання, оскільки інформація зазначена в п.2.1. додатку 2 до тендерної документації суперечить інформації зазначеної в абз.4 додатку 4 до тендерної документації. Водночас, враховуючі бажані показники щодо зольності на сухий стан палива та загальної вологи на робочий стан палива, пропонуємо звернути увагу на такі стандартні (ДСТУ 7146:2010) розміри кусків відповідної марки вугілля як 13-25, 25-50 або 25-100. 4. Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі строк поставки товарів до 15 грудня 2020 р., а згідно тендерної документації до 31 грудня 2020 р. Просимо уточнити строк поставки товарів. Також, принагідно звертаємо Вашу увагу що показник - загальна волога на робочий стан палива має умовне позначення - Wrt , а не «г XV , І» як це зазначено у тексті тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено згідно рішення тендерного комітету
Запитання щодо повірки вагів
Дата подання: 27 квітня 2020 11:50
Дата відповіді: 29 квітня 2020 12:20
Згідно з ЗУ "Про метрологію та метрологічну діяльність" міжповірочний інтервал для вагів становить 1 рік, і ніяким чином не може бути змінений. Наприклад якщо повірка вагів припадає на листопад 2019 року, ніяким чином її неможливо здійснити пізніше затвердженої дати. Вимога в тендерній документації щодо надання повірочного документа на ваги не раніше 2020 року, є дискримінаційною та обмежує коло Учасників які можуть приймати участь в даній закупівлі. Просимо Замовника усунути дану дискримінаційну вимогу, при цьому зазначивши, що повірочний документ на ваги повинен бути діючим на момент розкриття тендерних пропозицій. В разі невиконання даної вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесено згідно рішення тендерного комітету
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 359 340,00
UAH з ПДВ
359 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОТОПТРАНС" 360 400,00
UAH з ПДВ
360 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 20:42
Електронний підпис
22 травня 2020 20:41
Довідка (6).zip
22 травня 2020 20:41
public_doc 22.05.20.pdf
15 травня 2020 20:42
Електронний підпис
15 травня 2020 20:42
Технічний опис.pdf
15 травня 2020 20:42
Протокол НР.7Z
15 травня 2020 20:42
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 травня 2020 20:42
Лист для клієнтів.7z
15 травня 2020 20:42
Інші документи.pdf
15 травня 2020 20:42
Гарантія №4076-20.pdf
15 травня 2020 20:42
Витяг із Статуту.7z
15 травня 2020 20:42
Банківська ліцензія.pdf
15 травня 2020 20:42
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

15 травня 2020 14:27
Електронний підпис
15 травня 2020 14:26
Уповноважена особа .pdf
15 травня 2020 14:26
СТАТУТ екотоптранс.PDF
15 травня 2020 14:26
Опис екотоптранс.PDF
15 травня 2020 14:26
Наказ№1 екотоптранс.PDF
15 травня 2020 14:26
Згода з договором .pdf
15 травня 2020 14:26
Додаток 6 .pdf
15 травня 2020 14:26
Додаток 4 .pdf
15 травня 2020 14:26
Додаток 3 .pdf
15 травня 2020 14:26
Довідки.pdf
15 травня 2020 14:26
Довідки відповідно ТД.pdf
15 травня 2020 14:26
Витяг ПДВ екотоптранс.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

ТОВ "ЕКОТОПТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
Переможець 359 340,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"
#42267684
359 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 09:28
Додаткова угода.PDF зміни до договору
09 червня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 10:12
Договір Новоукраїнка.pdf укладений
03 червня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення уточнень щодо ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 359 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 890,00 UAH)