Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рукавички латексні
Очікувана вартість
9 600,15 UAH
UA-2020-04-17-001370-a 3319523951984bd5b7f35bdd316ca822
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сердюк Алла Леонідівна

+380542779041 buh@dpss-sumy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Сумській області
Код ЄДРПОУ: 40356714
Місцезнаходження: 40021, Україна , Сумська обл., Суми, Гамалія,25
Контактна особа: Сердюк Алла Леонідівна
+380542779041
buh@dpss-sumy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3000 пар
рукавички латексні оглядові нестерильні (розмір М, L)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул.Гамалія, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов`язний оплачувати кожну партію переданого Постачальником товару протягом 7 робочих днів з дати її поставки, шляхом перерахування безготівкових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - державний бюджет України. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПВКП "Валлента"
#23291827
Переможець 9 600,15
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 11:13

Документи

17 квітня 2020 11:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 16:13
додаткова угода укладений
24 квітня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 13:04
договір укладений
17 квітня 2020 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за погодженням сторін