Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (комплекти меблів для робочих станцій, стіл письмовий )
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-04-17-001337-c 4b441c99c54b4cf5a5e57b40b7e5a603
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Блінов Євген Миколайович

737-60-98 blinov.od@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент надання адміністративних послуг Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38226516
Місцезнаходження: 65017, Україна , Одеська обл., ОДЕСА, вул. Косовська, 2-д
Контактна особа: Блінов Євген Миколайович
737-60-98
blinov.od@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


комплекти меблів для робочих станцій, стіл письмовий
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Національний класифікатор "Єдиний закупівельний словник" ДК 021:2015 - 39120000-9 – Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (комплекти меблів для робочих станцій, стіл письмовий )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65017, Україна, Одеська область, ОДЕСА, вул. Косовська, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ Новий Стиль
#32565288
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 12:20

Документи

17 квітня 2020 12:19
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2020 12:27
Договір № 73.pdf укладений
17 квітня 2020 12:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)