Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання та супроводження програмного забезпечення функціональних модулів
Очікувана вартість
991 500,00 UAH
UA-2020-04-17-000775-a ab4dc0e787604c7eab5429aaa2bda96a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Апекіна Анна Вікторівна

380444255381 podil_zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Подільської районної в м.Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37393777
Вебсайт: http://podilruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул.Введенська, 35
Контактна особа: Апекіна Анна Вікторівна
380444255381
podil_zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:25
Оскарження наміру укласти договір: 28 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72240000-9: Послуги з аналізу та програмування систем


згідно ЄЗС ДК 021:2015 – 72240000-9 «Послуги з аналізу та програмування систем»
(Послуги з надання та супроводження програмного забезпечення функціональних модулів)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання та супроводження програмного забезпечення функціональних модулів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Введенська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

17 квітня 2020 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
Переможець 954 096,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 10:25

Документи

17 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:23
Рішення Замовника.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 10:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Головний інформаційно-обчислювальний центр"
#04013755
954 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2020 10:25
Електронний підпис
17 квітня 2020 10:23
Рішення Замовника.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2020 15:01
Дод.угода_1.PDF зміни до договору
12 травня 2020 15:00
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 15:54
ДОГ. №45-20_119 від 05.05.20.PDF укладений
05 травня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 45-20/119
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 768 183,04
UAH (в тому числі ПДВ 128 030,51 UAH)