Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів)
Очікувана вартість
508 000,00 UAH
UA-2020-04-17-000738-c ● 8da7ac63258d43a6b69b5dc92e9c23d0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго» |
Код ЄДРПОУ: | 05471247 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , Київська обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є» |
Контактна особа: |
Шрамко В'ячеслав Григорович +380574752236 alena39@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 квітня 2020 10:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2020 10:55 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2020 10:55 |
Початок аукціону: | 07 травня 2020 15:41 |
Очікувана вартість: | 508 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 080,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Строк поставки 5 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця з можливістю дострокової поставки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 найменувань
Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Балаклійське шосе,2, Зміївська ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: відстрочка платежу 15 календарних днів з моменту поставки продукції до складу Покупця та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання – передачі продукції за кожну окремо поставлену партію продукції | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 11:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 1 Довідка про відповідність пропозиції.doc | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 9 перелік документів що подається переможцем.docx | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 8 Цінова пропозиція.doc | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 7 Письмова згода учасника.doc | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 6 Довідка про обмежувальні заходи.doc | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 5 Довідка про відсутність підстав для відмови.doc | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 4 Договір.pdf | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії до учасників.pdf | |
17 квітня 2020 10:54 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження якості товару
Дата подання: 23 квітня 2020 14:13
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:21
Хочемо повідомити, що виходячи з великої кількості специфічних позицій та можливого постачання неякісного товару, вирогідно, необхідно додати до документації документації, документи, що підтверджують її якість. Наприклад, такі:
1. Сертифікат міжнародного зразка, про наявність у виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку системи контролю якості ISO 9001:2015, дійсного на момент подання пропозицій;
2. Сертифікат міжнародного зразка про наявність у виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, дійсного на момент подання пропозицій;
3. Атестат виробництва, виданого уповноваженим органом, зареєстрованого в системі УкрСЕПРО, на витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, дійсного на момент подання пропозицій;
4. Повні технічні умову, затверджені відповідно до законодавства на витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, із зазначенням реквізитів реєстрації, дійсних на момент подання пропозицій.
5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства), дійсних на момент подання пропозицій.
6. У разі, якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, наявний оригінал листа авторизації Учасника від виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист буде адресований Замовнику торгів та буде містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету та буде діючим до кінця виконання договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: СЛУЖБОВА ЗАПИСКА
Про надання пояснення, щодо закупівлі .
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. Ви пропонуєте внести зміни, щодо підтвердження якості товару, а саме необхідно додати документи, що підтверджують якість товару. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб Зміївської ТЕС та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик частин та приладдя до фотокопіювальних апаратів кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено ЗУ «Про публічні закупівлі», є бажання закупити витраті матеріали які б володіли не гіршими технічними характеристиками та відповідали функціональним потребам Замовника. Приймання продукції буде проводитися з обов’язковим виконанням вхідного контролю. Якість Продукції повинна відповідати технічним вимогам замовника.
Таким чином, повідомляємо про недоцільність внесення запропонованих змін що суттєво обмежать конкуренцію серед учасників торгів.
Начальник ВМТП О.Я.Городов
Про надання пояснення, щодо закупівлі .
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. Ви пропонуєте внести зміни, щодо підтвердження якості товару, а саме необхідно додати документи, що підтверджують якість товару. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб Зміївської ТЕС та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик частин та приладдя до фотокопіювальних апаратів кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено ЗУ «Про публічні закупівлі», є бажання закупити витраті матеріали які б володіли не гіршими технічними характеристиками та відповідали функціональним потребам Замовника. Приймання продукції буде проводитися з обов’язковим виконанням вхідного контролю. Якість Продукції повинна відповідати технічним вимогам замовника.
Таким чином, повідомляємо про недоцільність внесення запропонованих змін що суттєво обмежать конкуренцію серед учасників торгів.
Начальник ВМТП О.Я.Городов
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-17-000738-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 22 травня 2020 17:48
Дата подання: 22 травня 2020 17:48
Рішення Тендерного комітету від 14.05.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-04-17-000738-c
Прийняти цю Скаргу до розгляду. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується акцептування тендерної пропозиції Переможця. Скасувати Рішення Тендерного комітету від 14.05.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-04-17-000738-c. Зобов’язати тендерний комітет Замовника перейти до розгляду наступного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 20:40
рішення від 27.05.2020 № 10404 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 20:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2020 № 11426.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 19:34
рішення від 10.06.2020 № 11426 .pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11426-р/пк-пз від 10.06.2020 р. скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» переможцем процедури закупівлі – протокол, яким визначено переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» –
№ 30120000-6/4/20 від 14.05.2020 р., повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» – № 44/350 від 14.05.2020 р. на закупівлю: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів).
2. Перейти з 17.06.2020 року до повторного розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2020 14:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2020 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." |
297 252,00
UAH з ПДВ
|
297 252,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" |
494 963,76
UAH з ПДВ
|
494 963,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СІНТ |
498 199,62
UAH з ПДВ
|
498 199,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Рішення скасоване |
297 252,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 14:30
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." #24095427 |
Відхилено |
297 252,00
UAH з ПДВ
|
23 червня 2020 15:31
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" #31939411 |
Переможець |
494 963,76
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2021 11:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 16:34
|
Договір.PDF | укладений |
16 липня 2020 16:33
|