Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів)
Очікувана вартість
508 000,00 UAH
UA-2020-04-17-000738-c 8da7ac63258d43a6b69b5dc92e9c23d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шрамко В'ячеслав Григорович

+380574752236 alena39@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Зміївська теплова електрична станція Публічного акціонерного товариства «Центренерго»
Код ЄДРПОУ: 05471247
Місцезнаходження: 03022, Україна , Київська обл., м Київ, вул. Козацька,120/4, літера «Є»
Контактна особа: Шрамко В'ячеслав Григорович
+380574752236
alena39@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2020 10:55
Оскарження умов закупівлі: до 02 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2020 10:55
Початок аукціону: 07 травня 2020 15:41
Очікувана вартість: 508 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Строк поставки 5 днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця з можливістю дострокової поставки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
178 найменувань
Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Балаклійське шосе,2, Зміївська ТЕС
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Продукцію здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника в наступному порядку: відстрочка платежу 15 календарних днів з моменту поставки продукції до складу Покупця та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання – передачі продукції за кожну окремо поставлену партію продукції Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження якості товару
Дата подання: 23 квітня 2020 14:13
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:21
Хочемо повідомити, що виходячи з великої кількості специфічних позицій та можливого постачання неякісного товару, вирогідно, необхідно додати до документації документації, документи, що підтверджують її якість. Наприклад, такі: 1. Сертифікат міжнародного зразка, про наявність у виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку системи контролю якості ISO 9001:2015, дійсного на момент подання пропозицій; 2. Сертифікат міжнародного зразка про наявність у виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015, дійсного на момент подання пропозицій; 3. Атестат виробництва, виданого уповноваженим органом, зареєстрованого в системі УкрСЕПРО, на витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, дійсного на момент подання пропозицій; 4. Повні технічні умову, затверджені відповідно до законодавства на витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, із зазначенням реквізитів реєстрації, дійсних на момент подання пропозицій. 5. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріали та комплектуючі вироби, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства), дійсних на момент подання пропозицій. 6. У разі, якщо Учасник не є виробником витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку, наявний оригінал листа авторизації Учасника від виробника витратних матеріалів до друкуючих та копіювальних пристроїв, матеріалів та комплектуючих виробів, що використовуються для заправок та/або відновлення картриджів до фотокопіювального та друкуючого обладнання, лазерного та струминного друку в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист буде адресований Замовнику торгів та буде містити ідентифікатор закупівлі та назву предмету та буде діючим до кінця виконання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: СЛУЖБОВА ЗАПИСКА

Про надання пояснення, щодо закупівлі .
Шановний учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо. Ви пропонуєте внести зміни, щодо підтвердження якості товару, а саме необхідно додати документи, що підтверджують якість товару. Замовник розробляючи технічні характеристики предмету закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з умов виробничих потреб Зміївської ТЕС та керуючись виключно принципами здійснення закупівель, згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», проводив аналіз характеристик частин та приладдя до фотокопіювальних апаратів кількох Виробників. Правом Замовника, яке не обмежено ЗУ «Про публічні закупівлі», є бажання закупити витраті матеріали які б володіли не гіршими технічними характеристиками та відповідали функціональним потребам Замовника. Приймання продукції буде проводитися з обов’язковим виконанням вхідного контролю. Якість Продукції повинна відповідати технічним вимогам замовника.
Таким чином, повідомляємо про недоцільність внесення запропонованих змін що суттєво обмежать конкуренцію серед учасників торгів.

Начальник ВМТП О.Я.Городов

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-000738-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 22 травня 2020 17:48
Рішення Тендерного комітету від 14.05.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-04-17-000738-c
Прийняти цю Скаргу до розгляду. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується акцептування тендерної пропозиції Переможця. Скасувати Рішення Тендерного комітету від 14.05.2020 року про визначення переможцем ТОВ «В.М.» та про намір укласти договір за результатами закупівлі UA-2020-04-17-000738-c. Зобов’язати тендерний комітет Замовника перейти до розгляду наступного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 20:40
рішення від 27.05.2020 № 10404 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 20:39
рішення від 10.06.2020 № 11426 .pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 22:47
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. На підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 11426-р/пк-пз від 10.06.2020 р. скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» переможцем процедури закупівлі – протокол, яким визначено переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» – № 30120000-6/4/20 від 14.05.2020 р., повідомлення про намір укласти договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «В.М.» – № 44/350 від 14.05.2020 р. на закупівлю: 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Частини та приладдя до фотокопіювальних апаратів). 2. Перейти з 17.06.2020 року до повторного розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.».
Дата виконання рішення замовником: 16 червня 2020 14:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2020 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 297 252,00
UAH з ПДВ
297 252,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 494 963,76
UAH з ПДВ
494 963,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 498 199,62
UAH з ПДВ
498 199,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 09:41
Електронний підпис
15 травня 2020 09:21
Довідка з МВС.pdf
08 травня 2020 10:45
Електронний підпис
05 травня 2020 18:03
Аналогічний договір.pdf
05 травня 2020 18:03
Статут.pdf
05 травня 2020 18:03
Витяг ЄДР.pdf
05 травня 2020 18:03
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 травня 2020 18:03
Опис з кодом доступу.pdf
05 травня 2020 18:03
Довідка по ст44.pdf
05 травня 2020 18:03
Довідка про санкції.pdf
05 травня 2020 18:03
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

02 липня 2020 10:43
Електронний підпис
02 липня 2020 10:41
Цінова пропозиція.pdf
05 травня 2020 20:47
Електронний підпис
05 травня 2020 20:45
Статут (новий).pdf
05 травня 2020 20:45
Протокол.pdf
05 травня 2020 20:45
Свідоцтво.pdf
05 травня 2020 20:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 травня 2020 20:45
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2020 20:45
Опис до Статуту.pdf
05 травня 2020 20:45
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 травня 2020 20:45
Витяг ПДВ 05,05.pdf
05 травня 2020 20:45
Витяг ПДВ.pdf
05 травня 2020 20:45
Наказ новий.pdf
05 травня 2020 20:45
Наказ.pdf
05 травня 2020 20:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 00:29
ТП_Статут_оригінал.pdf
06 травня 2020 00:29
ТП_Статут _ копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ СІНТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Рішення скасоване 297 252,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 14:30
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
#24095427
Відхилено 297 252,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 494 963,76
UAH з ПДВ
30 червня 2020 14:45

Документи

23 червня 2020 15:31
Електронний підпис
23 червня 2020 15:28
Протокол розгляду.pdf
16 червня 2020 14:30
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
494 963,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 квітня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 16:34
Договір.PDF укладений
16 липня 2020 16:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 494 963,76
UAH (в тому числі ПДВ 82 493,96 UAH)