Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товар - код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки)
Очікувана вартість
1 523 435,29 UAH
UA-2020-04-17-000491-b f1541103d32c49d38896e4758b39bb59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міронов Сергій Леонідович

+380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 20915546
Місцезнаходження: 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС
Контактна особа: Міронов Сергій Леонідович
+380513641330
mironov@sunpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 квітня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 травня 2020 09:12
Оскарження умов закупівлі: до 08 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 травня 2020 09:12
Початок аукціону: 13 травня 2020 14:28
Очікувана вартість: 1 523 435,29 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками з технічних питань: Інженер ВКУ УВТК Ворушило Сергій Федорович, тел.: (05136) 4-40-88,s_vorushilo@sunpp.atom.gov.ua.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1226 шт
Картриджи та ЗІП до оргтехніки – 1226 шт.. 29 бут, 12 упк. (пункт РПЗ – 9.93).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55002, Україна, Миколаївська область, Южноукраїнськ, ЮУВ ВП «Складське господарство». Строк поставки товарів протягом 45 днів з дати публікації договору в системі ProZorro, але не пізніше 31.08.2020.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбувається протягом 45 робочих днів після постачання ТМЦ. Пiсляоплата 45 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-17-000491-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 28 травня 2020 17:34
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник, у зв’язку з прийнятим рішенням по закупівлі UA-2020-04-17-000491-b, за предметом «код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки)», що викладене у вигляді Протоколу розгляду тендерних пропозицій по процедурі відкритих торгів на закупівлю товару - код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки) №432 від 27.05.2020 року, а також керуючись п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ», у тому числі вказати її переваги порівняно з пропозиціями інших учасників. Повна Вимога викладена у файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 червня 2020 16:16
Стосовно вимоги учасника торгів на закупівлю товару код CPV 30230000-0 по ДК 021:2015 – Комп’ютерне обладнання (Картриджи та ЗІП до оргтехніки) ідентифікатор UA-2020-04-17-000491-b надаємо пояснення по суті вимоги:
- за пунктом вимоги 1.1 повідомляємо, що на офіційному сайті http://tallygenicom.com/about-us/ повідомляється, що TallyGenicom була придбанана Printronix у 2009 році. Інформація, щодо передачі інтелектуальної власності іншій компанії не зазначена.
- за пунктом вимоги 1.2 повідомляємо, що Учасник запропонував товар відповідно до вимог Замовника. Інформація що зазначена на сайті https://rozetka.com.ua/ не може бути прийнята як офіційна так як розетка являється майданчиком для торгівлі різноманітним товаром, а не офіційним сайтом виробника продукції, також зазначаємо, що виробник продукції має самостійне право, щодо надання назви своєму виробу.
- за пунктом 1.3 повідомляємо, що Учасником виконано вимогу Замовника, адже запропонований картридж не є картриджем з меншою ємністю, що не суперечить вимогам тендерної документації.
- за пунктом вимоги 1.4 повідомляємо, що Замовник дійсно вимагає продукцію за вказаними пунктами з датою виробництва не раніше 2018 року. Замовник не володіє офіційною інформацією, щодо зняття з виробництва даної продукції. Також повідомляємо, що вся продукція, що поступає для потреб станції, проходить вхідний контроль під час якого перевіряється відповідність продукції умовам договору та супровідній документації.
за пунктами вимоги 1.5-1.11 повідомляємо, що відповідно до відкритих джерел Тайвань вважається формальною адміністративною одиницею КНР. Виходячи з практики закупівлі продукції світових брендів повідомляємо, що на сьогоднішній день компанії виробники продукції – є міжнародними компаніями котрі мають потужності у декількох країнах світу, тому сертифікат ISO9001 може бути виданий у країні фактичного розміщення потужностей.
- за пунктом 2 повідомляємо, що вся продукція, що надходить для потреб станції, проходить вхідний контроль під час якого перевіряється відповідність продукції умовам договору та супровідній документації.
- за пунктом 3 повідомляємо, що Замовником не вимагалось надання «Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.» Також повідомляю, що дані дії направлені на укладання договору, а не подання пропозиції, тому вважаємо, що чинне законодавство України не порушено.
- за пунктом 4 повідомляємо, що Учасник надав довідку №14 та файли з описом технічних характеристик товару, котрі відповідають вимогам Замовника та являються достатніми для визнання Учасника переможцем торгів.
- за пунктом 5 повідомляємо, що ВП ЮУАЕС не втручається у взаємовідносини банку та Учасника торгів. Банківська гарантія, що надана Учасником відповідає вимогам Замовника зазначеним у тендерній документації.
- за пунктом 6 повідомляємо, що Учасник зазначив, що «Учасник застосовує заходи із захисту довкілля у випадках та в порядку, передбаченому діючим законодавством».
- за пунктом 6 повідомляємо, що Учасник надав довідку №10 від 11.05.2020 в якій зазначено: «Генерального директора Камінського В.В., що діє на підставі Статуту, повідомляє, що не внесено учасника та/або його кінцевих бенефіціарів до списків осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644-VII.»
- - за пунктом 6 повідомляємо, що Учасник надав довідку №01 від 11.05.2020 про досвід виконання аналогічного договору, що вимагалось Замовником у тендерній документації.

Зважаючи на вищезазначене Замовник відхиляє вимогу ТОВ «В.М.» та вважає, що учасником ТОВ «СІНТ» надано документи, що відповідають вимогам тендерної документації Замовника та являються достатніми для визначення Учасника переможцем торгів.

Документи подані скаржником

28 травня 2020 17:34
Вимога 28.05.20.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-17-000491-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 05 червня 2020 17:01
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЩОДО ПЕРЕМОЖЦЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ
Рішенням тендерного комітету ДП «НАЕК «Енергоатом» ВП ЮУАЕС (надалі – «Замовник»), оформленим Протоколом №217 оприлюдненим в системі Прозорро 27.05.2020 р. (надалі за текстом – «Рішення») визначено переможцем Торгів ТОВ «СІНТ». ТОВ «В.М.» не погоджується з Рішенням Замовника, вважає, що воно прийнято з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», внаслідок дискримінації учасників та не забезпечення об'єктивного та неупередженого розгляду тендерних пропозицій (ст. 3, ст. 5 Закону).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 червня 2020 17:22

Документи подані скаржником

05 червня 2020 16:59
2. Копія Протоколу №217.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СІНТ 1 411 114,75
UAH
1 394 600,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 492 700,25
UAH
1 394 604,90
UAH
Документи
ТОВ "МАККОН" 1 491 920,40
UAH
1 491 920,40
UAH
Документи

Публічні документи

30 травня 2020 01:22
Електронний підпис
30 травня 2020 01:17
Документи переможця
13 травня 2020 18:49
Технічна специфікація
13 травня 2020 18:49
Технічна специфікація
11 травня 2020 18:49
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 травня 2020 18:49
9997_СІНТ_Гарантія_08_05_2020.rar
11 травня 2020 18:49
ISO СІНТ 9001 -03.11.22_копія.pdf
11 травня 2020 18:49
ISO ВВМ 9001 -14.02.22_копія.pdf
11 травня 2020 18:49
Статут.pdf
11 травня 2020 18:48
Наказ_ протокол.pdf
11 травня 2020 18:48
Витяг ПДВ.pdf
11 травня 2020 18:48
13. Відсутність підстав.pdf
11 травня 2020 18:48
12. Проект договору.pdf
11 травня 2020 18:48
10. Санкції.pdf
11 травня 2020 18:48
05. Картка-заявка.pdf
11 травня 2020 18:48
02. Відсутність підстав.pdf
11 травня 2020 18:48
01. Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

09 травня 2020 15:41
Технічна специфікація.pdf
09 травня 2020 15:40
Проект договору.pdf
09 травня 2020 15:40
Статут ТОВ В.М..pdf
09 травня 2020 15:40
Bankivska Licenzia.ZIP
09 травня 2020 15:40
Картка-заявка.pdf
09 травня 2020 15:40
ISO 14001 ТОВ В.М..pdf
09 травня 2020 15:40
Dovirenist_Savchenko.ZIP
09 травня 2020 15:40
Dovidka pro nazvu.ZIP
09 травня 2020 15:40
Витяг з ПДВ.pdf
09 травня 2020 15:40
Vutyag z nakazu Savchenko.ZIP
09 травня 2020 15:40
ISO 9001 ТОВ В.М..pdf
09 травня 2020 15:40
Довідка по ст.17.pdf
09 травня 2020 15:40
Лист про санкції.pdf
09 травня 2020 15:40
Довідка по ст.44.pdf
09 травня 2020 15:40
202708_19_108_36_45000.ZIP

Публічні документи

12 травня 2020 08:30
Електронний підпис
09 травня 2020 15:27
Електронний підпис
09 травня 2020 15:26
Статут_МАККОН.pdf
09 травня 2020 15:26
Проект_договору.pdf
09 травня 2020 15:26
Картка-заявка.pdf
09 травня 2020 15:26
Гарантія Маккон.zip
09 травня 2020 15:26
Витяг ПДВ_МАККОН.pdf
09 травня 2020 15:26
Вiдсутнiсть_санкцiй.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ТОВ "МАККОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Переможець 1 394 600,00
UAH
27 травня 2020 15:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 15:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІНТ
#16285789
1 394 600,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2021 12:53
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:48
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:08
Договір.pdf укладений
10 липня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни в Специфікацію №1, позиції №16,17, 45, 47, 48, 58 викладені в нові редакції
Номер договору про закупівлю: 53-123-01-20-06461
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 673 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 278 920,00 UAH)