Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги телефонного зв’язку та передачі даних
Очікувана вартість
284 505,48 UAH
UA-2020-04-16-006813-b a458c07e0954420b96c2363f6ac22f05
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Царук

+380432651104 buh_med_katastrof@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"
Код ЄДРПОУ: 36364624
Вебсайт: http://vinemd.org.ua
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А
Контактна особа: Тетяна Царук
+380432651104
buh_med_katastrof@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Переговорна скорочена процедура закупівлі використовується замовником, як виняток, в тому числі у разі відсутності конкуренції (в тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 22 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169 послуга
Телекомунікаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 46А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-21-000056 ● 385f6a718853442dafc7381dab8dc6ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 квітня 2020 17:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-16-006813-b 16.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-22 09:35:14

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг телефонного зв’язку та передачі даних (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-16-006813-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури UA- UA-2020-04-16-006813-b обрано пункт 2 частини другої статті 35 Закону (відсутність конкуренції на відповідному ринку)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-24 10:01:24

Переговорна процедура закупівлі була застосована, як виняток, з економічних та технічних причин.

Переговорна процедура закупівлі була застосована, як виняток, з економічних та технічних причин.
КНП "ТМО "ВОЦЕМДМК ВОР" згідно підписаного у 2015 році корпоративного договору є одним з найбільших корпоративних клієнтів ПАТ "Київстар" у Вінницькій області та має, відповідно, окремі тарифні плани на різні види послуг.
Телекомунікаційна складова, яка забезпечує функціонування оперативно-диспетчерської служби 103 Вінницької області, побудована таким чином, що за допомогою послуг, які отримуються від ПАТ "Київстар" здійснюється:
- приймання викликів про екстрену медичну допомогу за номером 103 від абонентів різних операторів мобільного зв'язку за допомогою;
- отримання послуги Sip Trunk (3 міських телефонних номери та 30 голосових сесій) для забезпечення доступу оперативно-диспетчерської служби 103 до абонентів мобільних операторів зв'язку та бригад екстреної медичної допомоги, а також резервування каналів ПАТ "Укртелеком";
- забезпечення корпоративної мережі для роботи мобільних телекомунікаційних пристроїв розгалуженої мережі бригад екстреної медичної допомоги за допомогою послуг на базі технології М2М з будуванням GPRS VPN-з’єднувальних каналів та використанням статичних IP адресів для оптимізації трафіку і, як наслідок, заощадження фінансових витрат (169 абонентських пристроїв);
- передачі даних телеметричних комплексів для роботи консультативного телеметричного центру за допомогою послуг на базі технології М2М (467 абонентських пристроїв);
- передачі даних для функціонування системи GPS моніторингу за роботою бригад екстреної медичної допомоги за допомогою послуг на базі технології М2М (243 абонентських пристрої)
- функціонування територіальної розгалуженої телекомунікаційної мережу (з покриттям 4G-мережею районних центрів та селищ міського типу) та сервісно-технічної інфраструктуру по всій території Вінницької області.

Заміна Оператора призведе до наступних негативних наслідків:
а) виникнення негативних наслідків для бюджету, які пов’язані значними фінансовими витратами на підключення нових послуг;
б) зупинка та переналаштування серверного обладнання оперативно-диспетчерської служби 103 Вінницької області, що призведе до зупинки роботи оперативно-диспетчерської служби, яке можливе тільки при умові залучення технічних спеціалістів сторонніх організацій та відповідною оплатою їх робіт;
в) повне переналаштування сервісів та обладнання, а саме: ренумерація мережі, конфігурування брандмаузерів, служби DNS, зміна зовнішніх ІР-адрес, що спричинить неминучі перерви у роботі та призведе до витрат на проведення додаткових робіт;
г) припинення роботи ІР- телефонії;
д) повна заміна існуючих телефонних номерів (SIM карт), які встановлені:
- планшетні пристрої бригад ЕМД (160 шт.),
- GPS трекера автомобілів ЕМД (247 шт.);
- апарати ЕКГ, що здійснюють передачу телеметричних даних (467 шт.)
- робочі місця диспетчерів відділень екстреної медичної допомоги та пунктів базування бригад екстреної медичної допомоги
Враховуючи, що надання послуг здійснюється в цілодобовому режимі і не допускає можливості припинення, а також розгалуженість системи екстреної медичної допомоги та первинної ланки надання медичної допомоги області заміна SIM карт, переналаштування програмного забезпечення обладнання і зміна точок доступу для передачі даних буде потребувати багато часу та фінансових витрат на об'їзд технічними спеціалістами всіх пунктів, в яких встановлено обладнання (понад 320 населених пунктів). Весь цей проміжок часу управління бригадами ЕМД, організація надання екстреної медичної допомоги та передача даних щодо стану хворих буде не можливі і призведе до повної зупинка роботи служби 103.
Перемога іншого учасника у відкритих торгах, призведе до необхідності переналаштування серверного обладнання оперативно-диспетчерської служби 103 Вінницької області, а це ще одні торги на закупівлю послуг технічних спеціалістів сторонніх організацій, для яких потрібні додаткові фінансові ресурси та 30 календарних днів на їх проведення. В свою чергу, оперативно-диспетчерська служба 103 Вінницької області не може зупинити роботу на такий період часу.


Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-05-06 14:45:37

Відповідь по моніторингу на закупівлю UA-2020-04-16-006813-b

Щодо проведення переговорної процедури, через неможливість припинення функціонування роботи служби 103.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Рішення про призначення перевірки

UA-I-2020-08-25-000001

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


Вінниця
21.08. 2020 №49



Про призначення
перевірки закупівлі


Відповідно до абзацу четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Призначити з 21 серпня 2020 року проведення протягом 3 робочих днів перевірки закупівлі ID: UA-2020-04-16-006813-b, здійсненої комунальним некомерційним підприємством «Територіальне медичне об’єднання «Вінницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної ради».

2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора відділу контролю у соціальній галузі та сфері культури Інну Попову.

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.



Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

2020-08-25 13:52:25


Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
#21673832
Переможець 284 505,48
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВСТАР"
#21673832
284 505,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 13:42
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 09:49
Договір № 7012626.pdf укладений
22 квітня 2020 09:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 284 505,48
UAH