Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
230 220,98 UAH
UA-2020-04-16-006342-b 837f5f165bdc43298f42844c8b422312
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оленяк Мар'яна Богданівна

+380323463512 popinter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ЛОР "Поповицький психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03188932
Місцезнаходження: 81350, Україна , Львівська обл., село Поповичі, вул.Шевченка, 183, с.Поповичі, Мостиський р-н, Львівська обл.
Контактна особа: Оленяк Мар'яна Богданівна
+380323463512
popinter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КЗ ЛОР «Поповицький психоневрологічний інтернат», (далі – Замовник) відповідно до п. 4 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі" проводить переговорну процедуру на закупівлю товарів: Фармацевтична продукція, через відсутність достатньої кількості учасників: Процедури відкритих торгів на майданчиках «Проозорро», Ідентифікатори закупівель: UA-2020-02-20-001126-c, UA-2020-03-10-003060-a, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» є обґрунтовані підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Переговори були проведені з ТОВ «БАДМ» , як з учасником, який подав тендерну пропозицію для участі в торгах, відповідно до вимог тендерної документації на суму 230220.98 грн.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 15:59
Оскарження наміру укласти договір: 27 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Джерело фінансування: Кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 найменувань
Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81350, Україна, Львівська область, с. Поповичі, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atorvastatin and ezetimibe

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 30 (тридцяти) днів від дати отримання накладної Покупцем на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «БАДМ»
#331816235
Переможець 230 220,98
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:59

Документи

16 квітня 2020 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 15:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «БАДМ»
#331816235
230 220,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2020 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:14
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 18:27
Договір медикаменти.PDF укладений
27 квітня 2020 18:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 230 220,98
UAH (в тому числі ПДВ 13 542,41 UAH)