Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000 – 1 Шкільні меблі (комплект: стіл та стілець учнівські)
Set: Student's desk and chair (source of funding - local budget funds, subsidy from the state budget to local budgets for providing high-quality, modern and accessible general secondary education "New Ukrainian School")
Очікувана вартість
5 067 120,00 UAH
UA-2020-04-16-004783-a 93d79d1c1c24486688f9c6a55b76b938
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олепір Дар’я Андріївна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Олепір Дар’я Андріївна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: EC Educational Department of the Executive Committee of Poltava City Council
National ID: 02145725
Contact point: Olepir Darya Adndriivna
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 17:28
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 17:28
Початок аукціону: 06 липня 2020 11:50
Очікувана вартість: 5 067 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 335,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 16 квітня 2020 17:23
Enquiries until: 10 травня 2020 17:28
Complaints submission until: до 16 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2020 17:28

Information

Estimated total value: 5 067 120 UAH including VAT
Minimal lowering step: 25 336 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2946 комплекти
комплект: стіл та стілець учнівські (джерело фінансування – кошти місцевого бюджету,субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Заклади загальної середньої освіти комунальної форми власності м. Полтави
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Set: Student's desk and chair (source of funding - local budget funds, state budget subvention)
CPV: 39160000-1
Період постачання: по 15 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Товару по факту поставки Товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 17:59
Зміни до ТД шкільні меблі.docx
12 травня 2020 17:59
ТД шкільні меблі (4) (5).docx
30 квітня 2020 15:52
Зміни до ТД (17).docx
17 квітня 2020 15:19
Зміни до ТД.docx
12 травня 2020 18:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 квітня 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 17:59
Зміни до ТД шкільні меблі.docx
12 травня 2020 17:59
ТД шкільні меблі (4) (5).docx
30 квітня 2020 15:52
ТД шкільні меблі (4) (5).docx
17 квітня 2020 15:19
ТД шкільні меблі (4).docx
16 квітня 2020 17:24
ТД шкільні меблі.docx
30 квітня 2020 15:52
Зміни до ТД (17).docx
17 квітня 2020 15:19
Зміни до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо сертифіката відповідності
Дата подання: 23 квітня 2020 18:02
Дата відповіді: 27 квітня 2020 16:50
Відповідно до вимог тендерної документації якість товару повинна відповідати вимогам державних стандартів або технічних умов, що діють на території України та підтверджуються сертифікатом відповідності (якості) – документом про якість із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Просимо чітко зазначити, які норми безпеки повинні бути зазначені у сертифікаті відповідності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В даному пункті мається на увазі, що якість товару повинна відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 22046:2004 або еквівалент, та підтверджуватися сертифікатом відповідності (якості).
Про полицю
Дата подання: 04 травня 2020 17:03
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:50
Відповідно до Вашого технічного завдання Стіл учнівський 1-містний антисколіозний з полицею. Просимо надати роз'яснення, що мається на увазі під словом "полиця"? А саме, просимо надати інформацію про розмір, матеріал, розташування полиці та за можливості орієнтовне зображення. Також звертаємо Вашу увагу, що надане Вами у тендерній документації фото парти не містить полиці
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 23 квітня 2020 17:50
Порушення законодавства!
Шановний замовнику! Відповідно до Вашого технічного завдання стільниця столу з закругленими кутами 500х600мм антисколіозні з кутом нахилу стільниці 7 градусів. Звертаємо Вашу увагу, що згідно з Типовним переліком засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженим наказом МОН 07 лютого 2020 року № 143 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0258-20) Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Також відповідно до цього Типового переліку у стола (парти) учнівської обов'язково "стільниця нахилена, з можливістю набувати горизонтального положення." Також відповідно до п. 2.3. ГОСТ 11015-93 : «крышка стола должна быть горизонтальной или иметь приспособления для установки её горизонтально и под углом от 7 до 16 градусов. Таким чином, Ви не маєте права закупляти парти за нахиленою стільницею! Вона повинна бути або горизонтальна або з регулюванням кута нахилу! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, інакше ми вимушені будемо звернутися до контролюючих органів, зокрема до ДАСУ та МОН зі скаргою на Ваші дії та розтрату бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 12:23
Шановний Учасник! До тендерноЇ документації будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 травня 2020 16:43
Вимога ростові групи!
Зверніть увагу, відповідно до Типового переліку
засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143  вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». У свою чергу, відповідно до п.2.5. ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» столи повинні регулюватися на п'ять номерів 3-7 ростові групи або на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб столи учнівські регулювалися - на ростові групи групи №2-4 суперечить Типовому переліку
засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженому Наказом Міністерстваосвіти і науки України 07 лютого 2020 року № 143 та ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначених нормативно-правових актів!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 17:27
Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 травня 2020 16:49
Ростовы групи стільці!
Зверніть увагу, відповідно до п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри» стільці повинні регулюватися на три номери: 3-5 або 5-7 ростові групи. Таким чином, вимога Вашого технічного завдання, щоб стільці учнівські регулювалися - на ростові групи групи №2-4 суперечить п. 2.4. ГОСТ 11016-93 «Стільці учнівські. Типи і функціональні розміри». Вимагаємо внести зміни до тнедерної документації в цій частині на привести її у відповдіність до зазначеного стандарту!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 17:28
Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 04 травня 2020 17:53
Розмір спинки стільця!
Зверніть увагу, що згідо з пп.2.4. розділу 2 ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79) высота сиденья в стульях должна регулироваться на три номера: 3 — 5 и 5 — 7.
В стульях номеров 1 — 3 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 2 (это 290мм)
Ширина сиденья, ширина спинки, и остальные размеры должны соответствовать значениям, указанным для стула номера 3 (ширина сиденья не менее 290мм, ширина спинки не менее 250)
В стульях номеров 3 — 5 эффективная глубина сиденья должна соответствовать нормам для стула номера 4 (360мм (+- 20мм) Ширина сиденья, ширина спинки и остальные размеры должны соответствовать нормам для стула номера 5 (ширина сидения не менее 360мм, ширина спинки не менее 320мм)
Проте, відповідно до Вашого технічного завдання Габаритні розміри стільця 380 х450 х670-750. Розмір спинки - 380х200 мм. Розмір сидіння - 380х350. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та зазначити розміри стільців згідно з ГОСТ 11016-93 (ИСО 5970-79).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 17:30
Шановний Учасник! В тендерну документацію будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 02 червня 2020 18:38
Щодо причини дискваліфікації
Шановний замовник. У документі "Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики.pdf" (Технічна специфікація Додаток 2), в якому визначено характеристики товару, що пропонується, зазначено: положення
1-0 градусів і положення 2-8 градусів. Тобто у положенні 1 (один) -(тире) 0 градусів - парта буде мати горизонтальне положення, а у положенні 2 (другому) - (тире) 8 градусів, парта буде мати нахил в межах встановлених Вами, що повністю відповідає вимогам Замовника, а саме "положення 1-(0 градусів) і положення 2-(7-16 градусів)". Просимо Вас звернути увагу, що при підготовці Технічної специфікації, ми керувалися категоріями замовника, і відповідно то вимог замовника запропонували регулювання у положенні 1 (один) та у положенні 2 (два). Просимо Вас переглянути рішення щодо дискваліфікації ТОВ "НВП "Промінь", оскільки воно прийнято, як помилкове, пов'язане з неправильним тлумаченням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 13:30
Шановний учаснику, ми розглянули Вашу вимогу та повідомляємо, що відповідно до статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 29 ч.1 ст.1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Також у відповідності до ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Технічна специфікація (Вимоги до предмету закупівлі) зазначено в п.1 Додатку 2 в якому визначено характеристики товару, що є предметом закупівлі.
Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри».
Інформуємо, що наказом Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи» від 7 лютого 2020 р. № 143 (далі –Наказ).
Типовий перелік визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані навчальні кабінети початкової школи закладів загальної середньої освіти державної та комунальної форм власності, з урахуванням вимог новітніх освітніх технологій і методів навчання у початковій школі.
При розробці Технічної документації замовником були враховані вимоги новітніх методів освіти з врахування різних вікових та ростових категорій учнів з можливістю пристосувати столи під комфортний процес навчання (можливість регулювання нахилу стільниці: положення 1-(0 градусів) і положення 2-(7-16 гадусів).
З огляду на вищевикладене, засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів школи повинні відповідати вимогам керівних документів та нормам чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-004783-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 05 червня 2020 12:30
Щодо причин дискваліфікації
Шановний Замовнику!
Вами у технічному завданні чітко вказано, що стіл учнівський має мати ДВА положення куту нахилу стільниці (Положення 1 та положення 2). Не 3, не 4 не 5 положень, а саме 2. Якщо одне положення має бути горизонтальне (кут нахилу 0) то положення 2 в діапазоні від 7 до 16 градусів. Ми, в свою чергу, пропонуємо горизонтальне положення та під кутом нахилу 8, яких знаходиться в межах цього діапазону. Всього виходить два положення (як у Ваших вимогах). Стіл не може мати в одному положенні одночасно кут нахилу від 7 до 16 градусів, так як це буде або перекошений стіл, з різною висотою усіх чотирьох країв столешні, або "плаваюча" поверхня. Якщо Вам потрібно було регулювання на 3 і більше положень, з кроком в 1,2 або 3 градуси - Ви мали це вказувати в технічних вимогах. Така вимога в Технічному завданні відсутня. Тому просимо Вас переглянути рішення про дискваліфікацію нашого підприємства, оскільки пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 червня 2020 15:41
Шановний учаснику, ми розглянули Вашу вимогу (скаргу) та повідомляємо, що Закон України «Про публічні закупівлі», (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Вимоги до меблів визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови», ГОСТ 11015-93 (ИСО 5970-79) «Столи учнівські. Типи і функціональні розміри» (далі – ГОСТ).
Відповідно до п. 1.1. Розділу 1 «Типи» ГОСТ встановлено, що учнівські столи повинні виготовлятися одномісними або двомісними двох типів:
I - столи з постійними параметрами; II - столи з регульованими параметрами
Пунктом 2.3. Розділу 2 «Функціональні розміри» ГОСТ встановлено, що кришка столу повинна бути горизонтальною або мати пристосування для установки її горизонтально і під кутом від 7 до 16 °. При перекладі кришки в похиле положення висота краю столу, зверненого до учня, не повинна зменшуватися більш ніж на 10 мм.
При розробці Технічної документації замовником були враховані вимоги новітніх методів освіти та ГОСТ з врахування різних вікових та ростових категорій учнів з можливістю пристосувати столи під комфортний процес навчання.
У пропозиції учасника ТОВ «НВП «Промінь» було запропоновано два положення регулювання 1-0 градусів і положення 2-8 градусів, але Технічна специфікація Тендерної документації замовника не обмежувалась виключно двома положення для регулювання, а можливістю регулювання нахилу стільниці: положення 1-(0 градусів) і положення 2-(7-16 гадусів).
З огляду на вищевикладене, засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів школи повинні відповідати вимогам керівних документів та нормам законодавства.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-004783-a.b7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ", Код ЄДРПОУ:19017960
Дата подання: 07 червня 2020 16:10
Оскарження результатів прекваліфікації
Неправомірне відхилення пропозиції. Обгрунтування викладено в скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 18:20
Рішення від 11.06.2020 № 11527.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 18:20
рішення від 25.06.2020 № 12655.pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 21:39

Документи подані скаржником

07 червня 2020 16:10
Скарга.pdf
07 червня 2020 16:10
Платіжне_доручення_24.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 червня 2020
UA-2020-04-16-004783-a93d79d1c1c24486688f9c6a55b76b938
Найменування: ВК Управління освіти виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Учасник Документи Рішення Додатково
Полтавське виробниче підприємство "Універсал" Українського товариства глухих Документи
Відхилено
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Компанія Меблеві Технології Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Розком Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 10:52
Розпорядження.PDF
18 травня 2020 08:17
Копія наказу..PDF
14 травня 2020 14:52
Електронний підпис
14 травня 2020 14:33
Довідка МВД.pdf
14 травня 2020 14:23
Проект договору.PDF
14 травня 2020 14:23
Дислокація.PDF
14 травня 2020 14:23
ВИТЯГ.PDF
14 травня 2020 14:23
Копія наказу.PDF
14 травня 2020 14:23
Статут.PDF
14 травня 2020 14:23
Свідоцтво ПДВ.pdf
14 травня 2020 14:23
Повноваження.pdf
14 травня 2020 14:23
Довідка ЄДРПО.pdf
14 травня 2020 14:23
Виписка ЄДРПО.pdf
14 травня 2020 14:23
Технічна специфікація.PDF
14 травня 2020 14:23
Машини та обладнання.PDF
14 травня 2020 14:23
Будівлі та споруди.PDF

Документи

20 травня 2020 17:34
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

07 липня 2020 15:44
Електронний підпис
07 липня 2020 15:04
Електронний підпис
18 травня 2020 09:56
Електронний підпис
18 травня 2020 09:56
Електронний підпис
18 травня 2020 09:50
07 Інші документи.pdf

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:47
25. Паспорт копія.pdf
18 травня 2020 17:47
24.2 Витяг ЄДР 01.05.2020.pdf
18 травня 2020 17:47
24.1. Витяг ЄДР 01.05.2020.pdf
18 травня 2020 17:47
24. Єдр.pdf
18 травня 2020 17:47
23. Статут (копія) + ОПИС.pdf
18 травня 2020 17:47
20. Довідка ненадання.pdf
18 травня 2020 17:47
18.1 Аналогічні зразок.pdf
18 травня 2020 17:47
18. Аналогічні довідка..pdf
18 травня 2020 17:47
17. Дислокація.pdf
18 травня 2020 17:47
16. Проект договору.pdf
18 травня 2020 17:47
15. Довідка доставка.pdf
18 травня 2020 17:47
14. Довідка пакування..pdf
18 травня 2020 17:47
13. Довідка якість..pdf
18 травня 2020 17:47
11. Довідка якість.pdf
18 травня 2020 17:47
10. Довідка довкілля..pdf
18 травня 2020 17:47
9.1 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
18 травня 2020 17:47
9. ISO.pdf
18 травня 2020 17:47
8.1 Сертифікати (копія).pdf
18 травня 2020 17:47
5. Довідка санкції..pdf
18 травня 2020 17:47
3. Довідка поданням.pdf
18 травня 2020 17:47
1. Наказ, протокол.pdf
18 травня 2020 17:47
6. Цінова.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 15:03
Електронний підпис
19 травня 2020 15:03
Електронний підпис
19 травня 2020 14:59
20.ІД щодо ст1 17 .pdf
19 травня 2020 14:59
28.Цінова пропозиція ).pdf
19 травня 2020 14:59
30. Висновки СЕС.pdf
19 травня 2020 14:59
26.ГЛ щодо доставки .pdf
19 травня 2020 14:59
25.Проект договору .pdf
19 травня 2020 14:59
24.ЛР щодо ліцензії .pdf
19 травня 2020 14:59
23.ЛП щодо договору.pdf
19 травня 2020 14:59
22.ЛЗ на обробку ПД .pdf
19 травня 2020 14:59
11.Дислокація .pdf
19 травня 2020 14:59
10. Витяг з ЄДР .pdf
19 травня 2020 14:59
7.Довідка щодо підпису.pdf
19 травня 2020 14:59
6.Копія Статуту.pdf
19 травня 2020 14:59
5.Протоколи, накази.pdf
19 травня 2020 14:59
4.Відгук №2.pdf
19 травня 2020 14:59
3.Відгук №1.pdf
19 травня 2020 14:59
2.Аналогічний договір-2.pdf
19 травня 2020 14:59
1.Аналогічний договір 1.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 08:42
Електронний підпис
20 травня 2020 08:41
Електронний підпис
20 травня 2020 08:40
Проект договору дод.3.pdf
20 травня 2020 08:40
Статут.pdf
20 травня 2020 08:40
Серт ISO-14001 меблі.PDF
20 травня 2020 08:40
Серт ISO-9001 меблі.PDF
20 травня 2020 08:40
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
20 травня 2020 08:40
Наказ.pdf
20 травня 2020 08:40
Лист-відгук Рубіжне.jpg
20 травня 2020 08:40
КОПІЯ ПАСПОРТ.pdf
20 травня 2020 08:40
Довідка ст.17.pdf
20 травня 2020 08:40
ДОВІДКА ПРО ІПН.pdf
20 травня 2020 08:40
Дислокація дод.4.pdf
20 травня 2020 08:40
Гарант. лист на товар.pdf
20 травня 2020 08:40
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 08:40
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 10:16
Електронний підпис
20 травня 2020 10:16
Електронний підпис
20 травня 2020 10:15
32 ГАРАНТІЯ ДОСТАВКА.pdf
20 травня 2020 10:15
31 ГАРАНТІЯ ПАКУВАННЯ.pdf
20 травня 2020 10:15
18 Опис.pdf
20 травня 2020 10:15
16 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 10:15
14 Виписка з ЄДР.pdf
20 травня 2020 10:15
13.4 Протокол правочини.pdf
20 травня 2020 10:15
13.2 Протокол Мебельком.pdf
20 травня 2020 10:15
12 Довідка_висновки.pdf
20 травня 2020 10:15
9 Гарантійний лист ст.17.pdf
20 травня 2020 10:15
7 щодо дислокації.pdf
20 травня 2020 10:15
6 Дислокація.pdf
20 травня 2020 10:15
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 травня 2020 10:15
47 Висновки ДСЕС метал.pdf
20 травня 2020 10:15
46 Висновки ДСЕС фанєра.pdf
20 травня 2020 10:15
45 Фарба_порошкова_сєс.pdf
20 травня 2020 10:15
44 Висновок СЕЕ кромка.pdf
20 травня 2020 10:15
43 Висновок СЕЕ ЛДСП.pdf
20 травня 2020 10:15
42 Висновок Linken System 2017.pdf
20 травня 2020 10:15
41 Висновок СЕЕ клей.pdf
20 травня 2020 10:15
40 Лист-згода від ТОВ.pdf
20 травня 2020 10:15
38 Паспорт стіл 3-5.pdf
20 травня 2020 10:15
37 Довідка МТБ.pdf
20 травня 2020 10:15
36 Накази працівники.rar
20 травня 2020 10:15
36 Довідка працівники.pdf
20 травня 2020 10:15
30 ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ.pdf
20 травня 2020 10:15
29 строк дії пропозиції.pdf
20 травня 2020 10:15
28 укладання договору.pdf
20 травня 2020 10:15
27 щодо_ціноутворення.pdf
20 травня 2020 10:15
26 Істотні умови.pdf
20 травня 2020 10:15
25 Довідка санкції.pdf
20 травня 2020 10:15
23 щодо забезпечення.pdf
20 травня 2020 10:15
21 Довкілля.pdf
20 травня 2020 10:15
10 Довідка сертифікат.pdf
20 травня 2020 10:15
4 Погоджений ПД.pdf
20 травня 2020 10:15
3 Лист-згода з ПД.pdf
20 травня 2020 10:15
1 ДОВІДКА_досвід.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 14:59
Електронний підпис
20 травня 2020 14:55
УкрСЕПРО 30.04.2020.pdf
20 травня 2020 14:55
Сертифікати ISO.pdf
20 травня 2020 14:55
Проєкт договору.pdf
20 травня 2020 14:55
повноваження директор.pdf
20 травня 2020 14:55
Довідка ст.17.pdf
20 травня 2020 14:55
Дислокація Додаток 4.pdf
20 травня 2020 14:55
ГЛ про новий товар.pdf
20 травня 2020 14:55
Висновок ДСЕЕ 27526.pdf
20 травня 2020 14:55
Висновок ДСЕЕ 27272.pdf
20 травня 2020 14:55
Висновок ДСЕЕ 1253.pdf
20 травня 2020 14:55
Лист-відгук.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" #41172560

№ рішення у справі

54/31-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:27
Електронний підпис
20 травня 2020 16:27
Електронний підпис
20 травня 2020 16:26
11 Інші документи.pdf
20 травня 2020 16:26
1.4 Лист відгук.pdf
20 травня 2020 16:26
13.3 Штатний розклад 2020.pdf
20 травня 2020 16:26
12.3 Статут.pdf
20 травня 2020 16:26
12.2 Витяг.pdf
20 травня 2020 16:26
8 Проект договору.pdf
20 травня 2020 16:26
4.6 Лист-згода.pdf
20 травня 2020 16:26
4.5 Доручення.pdf
20 травня 2020 16:25
4.4 Довіреність.pdf
20 травня 2020 16:25
3.13 Декларація якості .pdf
20 травня 2020 16:25
1.1 Договор Овідіополь.pdf
20 травня 2020 16:25
14 Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:51
Електронний підпис
20 травня 2020 16:51
Електронний підпис
20 травня 2020 16:51
ISO_14001_ завірені.pdf
20 травня 2020 16:51
ISO 9000 завірені.pdf
20 травня 2020 16:51
цінова пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:50
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС матеріал.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС копія 2020.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС копія (2 шт).pdf
20 травня 2020 16:50
Проект договору.pdf
20 травня 2020 16:50
ПОДАТКОВІ документи.pdf
20 травня 2020 16:50
Договір аналогічний.pdf
20 травня 2020 16:50
Довідка 4ОПП оригінал.pdf
20 травня 2020 16:50
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:50
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf
20 травня 2020 16:50
Виписка+рішення+наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Полтавське виробниче підприємство "Універсал" Українського товариства глухих

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ТОВ Розком

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 3 199 356,00
UAH з ПДВ
2 973 096,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛІКОМ" 3 535 200,00
UAH з ПДВ
2 973 103,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 3 703 122,00
UAH з ПДВ
3 446 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Розком 3 756 150,00
UAH з ПДВ
3 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 3 849 832,80
UAH з ПДВ
3 697 229,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД" 4 153 860,00
UAH з ПДВ
3 697 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 4 507 380,00
UAH з ПДВ
4 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД" 4 666 464,00
UAH з ПДВ
4 419 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 липня 2020 15:44
Електронний підпис
07 липня 2020 15:04
Електронний підпис
18 травня 2020 09:56
Електронний підпис
18 травня 2020 09:56
Електронний підпис
18 травня 2020 09:50
07 Інші документи.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 10:16
Електронний підпис
20 травня 2020 10:16
Електронний підпис
20 травня 2020 10:15
32 ГАРАНТІЯ ДОСТАВКА.pdf
20 травня 2020 10:15
31 ГАРАНТІЯ ПАКУВАННЯ.pdf
20 травня 2020 10:15
18 Опис.pdf
20 травня 2020 10:15
16 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 10:15
14 Виписка з ЄДР.pdf
20 травня 2020 10:15
13.4 Протокол правочини.pdf
20 травня 2020 10:15
13.2 Протокол Мебельком.pdf
20 травня 2020 10:15
12 Довідка_висновки.pdf
20 травня 2020 10:15
9 Гарантійний лист ст.17.pdf
20 травня 2020 10:15
7 щодо дислокації.pdf
20 травня 2020 10:15
6 Дислокація.pdf
20 травня 2020 10:15
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
20 травня 2020 10:15
47 Висновки ДСЕС метал.pdf
20 травня 2020 10:15
46 Висновки ДСЕС фанєра.pdf
20 травня 2020 10:15
45 Фарба_порошкова_сєс.pdf
20 травня 2020 10:15
44 Висновок СЕЕ кромка.pdf
20 травня 2020 10:15
43 Висновок СЕЕ ЛДСП.pdf
20 травня 2020 10:15
42 Висновок Linken System 2017.pdf
20 травня 2020 10:15
41 Висновок СЕЕ клей.pdf
20 травня 2020 10:15
40 Лист-згода від ТОВ.pdf
20 травня 2020 10:15
38 Паспорт стіл 3-5.pdf
20 травня 2020 10:15
37 Довідка МТБ.pdf
20 травня 2020 10:15
36 Накази працівники.rar
20 травня 2020 10:15
36 Довідка працівники.pdf
20 травня 2020 10:15
30 ГАРАНТІЯ ЯКОСТІ.pdf
20 травня 2020 10:15
29 строк дії пропозиції.pdf
20 травня 2020 10:15
28 укладання договору.pdf
20 травня 2020 10:15
27 щодо_ціноутворення.pdf
20 травня 2020 10:15
26 Істотні умови.pdf
20 травня 2020 10:15
25 Довідка санкції.pdf
20 травня 2020 10:15
23 щодо забезпечення.pdf
20 травня 2020 10:15
21 Довкілля.pdf
20 травня 2020 10:15
10 Довідка сертифікат.pdf
20 травня 2020 10:15
4 Погоджений ПД.pdf
20 травня 2020 10:15
3 Лист-згода з ПД.pdf
20 травня 2020 10:15
1 ДОВІДКА_досвід.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:47
25. Паспорт копія.pdf
18 травня 2020 17:47
24.2 Витяг ЄДР 01.05.2020.pdf
18 травня 2020 17:47
24.1. Витяг ЄДР 01.05.2020.pdf
18 травня 2020 17:47
24. Єдр.pdf
18 травня 2020 17:47
23. Статут (копія) + ОПИС.pdf
18 травня 2020 17:47
20. Довідка ненадання.pdf
18 травня 2020 17:47
18.1 Аналогічні зразок.pdf
18 травня 2020 17:47
18. Аналогічні довідка..pdf
18 травня 2020 17:47
17. Дислокація.pdf
18 травня 2020 17:47
16. Проект договору.pdf
18 травня 2020 17:47
15. Довідка доставка.pdf
18 травня 2020 17:47
14. Довідка пакування..pdf
18 травня 2020 17:47
13. Довідка якість..pdf
18 травня 2020 17:47
11. Довідка якість.pdf
18 травня 2020 17:47
10. Довідка довкілля..pdf
18 травня 2020 17:47
9.1 ISO 14001 та 9001 (копія).pdf
18 травня 2020 17:47
9. ISO.pdf
18 травня 2020 17:47
8.1 Сертифікати (копія).pdf
18 травня 2020 17:47
5. Довідка санкції..pdf
18 травня 2020 17:47
3. Довідка поданням.pdf
18 травня 2020 17:47
1. Наказ, протокол.pdf
18 травня 2020 17:47
6. Цінова.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 16:51
Електронний підпис
20 травня 2020 16:51
Електронний підпис
20 травня 2020 16:51
ISO_14001_ завірені.pdf
20 травня 2020 16:51
ISO 9000 завірені.pdf
20 травня 2020 16:51
цінова пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:50
СТАТУТ РОЗКОМА -2019.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС матеріал.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС копія 2020.pdf
20 травня 2020 16:50
СЕС копія (2 шт).pdf
20 травня 2020 16:50
Проект договору.pdf
20 травня 2020 16:50
ПОДАТКОВІ документи.pdf
20 травня 2020 16:50
Договір аналогічний.pdf
20 травня 2020 16:50
Довідка 4ОПП оригінал.pdf
20 травня 2020 16:50
ВІДОМОСТІ ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:50
Витяг ЄДРПОУ + копія.pdf
20 травня 2020 16:50
Виписка+рішення+наказ.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 15:03
Електронний підпис
19 травня 2020 15:03
Електронний підпис
19 травня 2020 14:59
20.ІД щодо ст1 17 .pdf
19 травня 2020 14:59
28.Цінова пропозиція ).pdf
19 травня 2020 14:59
30. Висновки СЕС.pdf
19 травня 2020 14:59
26.ГЛ щодо доставки .pdf
19 травня 2020 14:59
25.Проект договору .pdf
19 травня 2020 14:59
24.ЛР щодо ліцензії .pdf
19 травня 2020 14:59
23.ЛП щодо договору.pdf
19 травня 2020 14:59
22.ЛЗ на обробку ПД .pdf
19 травня 2020 14:59
11.Дислокація .pdf
19 травня 2020 14:59
10. Витяг з ЄДР .pdf
19 травня 2020 14:59
7.Довідка щодо підпису.pdf
19 травня 2020 14:59
6.Копія Статуту.pdf
19 травня 2020 14:59
5.Протоколи, накази.pdf
19 травня 2020 14:59
4.Відгук №2.pdf
19 травня 2020 14:59
3.Відгук №1.pdf
19 травня 2020 14:59
2.Аналогічний договір-2.pdf
19 травня 2020 14:59
1.Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 08:42
Електронний підпис
20 травня 2020 08:41
Електронний підпис
20 травня 2020 08:40
Проект договору дод.3.pdf
20 травня 2020 08:40
Статут.pdf
20 травня 2020 08:40
Серт ISO-14001 меблі.PDF
20 травня 2020 08:40
Серт ISO-9001 меблі.PDF
20 травня 2020 08:40
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
20 травня 2020 08:40
Наказ.pdf
20 травня 2020 08:40
Лист-відгук Рубіжне.jpg
20 травня 2020 08:40
КОПІЯ ПАСПОРТ.pdf
20 травня 2020 08:40
Довідка ст.17.pdf
20 травня 2020 08:40
ДОВІДКА ПРО ІПН.pdf
20 травня 2020 08:40
Дислокація дод.4.pdf
20 травня 2020 08:40
Гарант. лист на товар.pdf
20 травня 2020 08:40
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 08:40
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 16:27
Електронний підпис
20 травня 2020 16:27
Електронний підпис
20 травня 2020 16:26
11 Інші документи.pdf
20 травня 2020 16:26
1.4 Лист відгук.pdf
20 травня 2020 16:26
13.3 Штатний розклад 2020.pdf
20 травня 2020 16:26
12.3 Статут.pdf
20 травня 2020 16:26
12.2 Витяг.pdf
20 травня 2020 16:26
8 Проект договору.pdf
20 травня 2020 16:26
4.6 Лист-згода.pdf
20 травня 2020 16:26
4.5 Доручення.pdf
20 травня 2020 16:25
4.4 Довіреність.pdf
20 травня 2020 16:25
3.13 Декларація якості .pdf
20 травня 2020 16:25
1.1 Договор Овідіополь.pdf
20 травня 2020 16:25
14 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "МЕБЛІКОМ"

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВ Розком

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ТОВ "СЕКТОР ТРЕЙД"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

ТОВ "МЕБЛЕВА ФАБРИКА "МЕБЛІБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
Переможець 2 973 096,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”
#25464410
2 973 096,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 14:51
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:51
ДУ_2 до Д_81Т від 17.07.2020р..PDF зміни до договору
23 липня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:34
ДУ_1 Д _81Т від 17.07.2020.PDF зміни до договору
17 липня 2020 12:33
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 12:04
Д №81Т від 17.07.2020р. укладений
17 липня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни, зумовлене технічними особливостями в розрахунках
Номер договору про закупівлю: 81Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна найменування Замовника
Номер договору про закупівлю: 81Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 2 973 073,74
UAH (в тому числі ПДВ 495 512,29 UAH)