Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Грунтовка бітумна (Праймер)
Очікувана вартість
85 147,55 UAH
UA-2020-04-16-004317-b 1b5fade154cb493a8d3aa7ee435d1571
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Денисенко

+380508003829 laraden91@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Лубенське комунальне житлово експлуатаційне управління
Код ЄДРПОУ: 23552506
Місцезнаходження: 37500, Україна , Полтавська обл., м. Лубни, вул. Метеорологічна, буд. 22
Контактна особа: Лариса Денисенко
+380508003829
laraden91@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Відповідно до частини сьомої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі» забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Таким чином, закупівля товарів, робіт і послуг здійснюється замовником з дотриманням вимог Закону, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону. Разом з тим частиною першою статті 4 Закону передбачена можливість внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану. При цьому форма внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, періодичність і характер таких змін (зміна очікуваної вартості закупівлі, предмету закупівлі, орієнтовного початку процедури закупівлі тощо) законодавством не визначені та не обмежені. Тому замовник може періодично вносити зміни до річного плану закупівель/додатку до річного плану відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі. Таким чином, ураховуючи, що Законом встановлено порядок придбання товарів, робіт і послуг, та здійснення закупівель замовником у разі: 1) виникнення додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) коштів зекономлених у разі зміни ціни договору в бік зменшення у випадках, визначених у частині четвертій статті 36 Закону, 5) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 6) інших подібних випадках; можливе після вчинення замовником дій, передбачених частиною першою статті 4 Закону, тобто внесення змін до річного плану закупівель/додатку до річного плану, керуючись вартісними межами, встановленими у частині першій статті 2 Закону, оскільки, виходячи зі змісту пункту 18 частини першої статті 1 Закону та з урахуванням Бюджетного кодексу України (у разі, якщо замовником є розпорядник бюджетних коштів або одержувач бюджетних коштів), такий предмет закупівлі у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору, та Замовником визначається процедура закупівлі, без урахування здійснених закупівель за тим же предметом у поточному році, за якими укладені відповідні договори.
Після проведення відкритих торгів за оголошенням UA-2020-03-12-002969-b код ДК 021:2015 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95, Бензин А-92, Дизельне паливо), були зекономлені кошти у розмірі 66284,90 грн. та за оголошенням UA-2020-03-18-002800-b код ДК 021:2015 09120000-6 Газове паливо (Скраплений газ (пропан)), були зекономлені кошти у розмірі 30875,20 грн.
На цей час виникла потреба на 2020 рік у закупівлі Грунтовка бітумна (Праймер) (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали), на загальну суму 85147,55 грн. (вісімдесят п’ять тисяч сто сорок сім гривень п’ятдесят п’ять копійок.) грн..
Виходячи з вищевикладеного, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку України в листі за вих. № 3302-06/29640-06 від 14.09.2016, цю закупівлю слід вважати новим предметом договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1907 кілограми
Праймер бітумний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Тендерна документація

16 квітня 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЙОСИПЕНКО МИХАЙЛО ГРИГОРОВИЧ
#2155119317
Переможець 85 147,55
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 15:20

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 15:29

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Праймер бітумний 1907 кілограми 44,65
UAH з ПДВ