Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV) - 85110000-3 послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
5 585,03 UAH
UA-2020-04-16-002448-b f18b18df2442491ea3f70d93f7a191a9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Беспалова

+380629373741
+380979741200
dnz86strumok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок №86 "Струмок" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 22041885
Місцезнаходження: 87525, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, пр. Будівельників, буд. 75-А
Контактна особа: Наталія Беспалова
+380629373741,+380979741200
dnz86strumok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду (у кількості 22 особи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (чол.1 р/р)
ДК 021:2015 (CPV) - 85110000-3 послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, м. Маріуполь, пр. Будівельників, б.75-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
38 послуга
М/п з проведення періодичних оглядів працівників ДНЗ (жін. 2 р/р)
ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, м. Маріуполь, пр. Будівельників, б.75-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
22 послуга
М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87525, Україна, Донецька область, Маріуполь, м. Маріуполь, пр. Будівельників, б.75-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг піляоплата після підписання акту виконаних послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 11:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 5 585,03
UAH
16 квітня 2020 11:53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 11:14
додаткова угода медогляд.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 11:01
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 10:59
протокол технічної помилки медогляд.pdf зміни до договору
24 квітня 2020 10:58
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 12:09
договір медогляд.pdf укладений
16 квітня 2020 12:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол технічної помилки щодо кількості послуг та викладення на майданчику закупівлі без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 103о
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 103о
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML