Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )
Очікувана вартість
651 197,00 UAH
UA-2020-04-16-001750-c caac96886f864b399a7899de97a24a59
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Панков Антон Дмитрович

+380444253216 tender@podil.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 39609111
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хорива, 36
Контактна особа: Панков Антон Дмитрович
+380444253216
tender@podil.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 08 травня 2020 13:01
Очікувана вартість: 651 197,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 511,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19535 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги дератизації та дезінсекції )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Подільський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються в межах отриманих коштів від споживачів послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкової території та отриманих коштів з бюджету по призначеним пільгам та субсидіям згідно структури тарифу встановленого рішенням органу місцевого самоврядування. Розрахунки проводяться щомісяця не пізніше 15 числа на підставі отриманої Замовником інформації від комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» про суму отриманих коштів на транзитний рахунок Замовника в розрізі структури тарифу за звітний місяць. Оплата наданих послуг за рахунок отриманих з бюджету пільг та субсидій проводиться протягом трьох банківських днів наступних за днем отримання Замовником коштів на поточний рахунок за період в якому призначено дані пільги та субсидії. Розрахунки з Виконавцем можуть здійснюватися через транзитний рахунок комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» або з поточного рахунку Замовника. При надходженні Виконавцю коштів, які перевищують вартість виконаних робіт наданих послуг за поточний місяць, різниця оплати зараховується Замовнику як авансування майбутніх платежів. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:09
Перелік змін.docx
29 квітня 2020 17:09
ТД оновлена.pdf
16 квітня 2020 14:59
Проект договору.docx
16 квітня 2020 14:59
Додатки до ТД.docx
29 квітня 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 17:09
Перелік змін.docx
29 квітня 2020 17:09
ТД оновлена.pdf
16 квітня 2020 14:59
ТД дератизація та дезінсекція оголош.pdf
16 квітня 2020 14:59
Проект договору.docx
16 квітня 2020 14:59
Додатки до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 15:29
пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо погодження сан паспорта
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу щодо погодження інспектором по охороні навколишнього природного середовища санітарного паспорту на складське приміщення, оскільки згідно листа-роз'яснення це не належить до компетенції Інспекції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:02
Відповідно до п 5.1.21. Державних санітарних правил ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві. Зберігання пестицидів на складі допускається тільки після його погодження установами санепідслужби та охорони природи і отримання паспорта (Додаток N 4 до Державних санітарних правил). Паспортизація здійснюється щорічно.
У Додатку № 4 до Державних санітарних правил ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджена форма санітарного паспорту на право одержання, зберігання і застосування пестицидів і мінеральних добрив. В зазначеній формі визначено «ПОГОДЖЕННЯ» Інспектора по охороні навколишнього природного середовища. Тому санітарний паспорт на складські приміщення без погодження його з інспектором по oxopоні навколишнього природного середовища є недійсним.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 15:39
пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо висновку держсанепідекспертизи
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "(обов’язково надається кольорова скан-копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України щодо використання офісного приміщення за призначенням)". Відповідно до Положення про Міністерство охорони здоров'я України, затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 267 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24 січня 2020 р. № 90) надання вказаних висновків не належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Водночас лабораторні центри МОЗ України проводять санітарно-епідеміологічні обстеження об'єктів та складається відповідний Акт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:09
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи- це документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам, вимогам безпеки для здоров’я і життям людини, затверджується головним державним лікарем, вимоги якого є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи. Висновок Державної санітарно- епідеміологічної експертизи дає змогу оцінити Учасника (суб’єкта господарювання), що проводять дезінфекційні, дезінсекційні та дератизаційні роботи.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 15:46
пп. 2 п. 1 Додатку 1 щодо санітарного паспорту на автотранспорт
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "санітарні паспорти на автотранспорт, який буде задіяний щодо надання послуг, що є предметом закупівлі, завірені належним чином або інший відповідний документ на автотранспорт, відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві»." Відповідно до листів ГУ Держпродспоживслужби у м. Києві та ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України" санітарні паспорти на автотранспорт ці державні установи не видають. У додатку 4 до ДСП 8.8.1.2.001-98 "Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві" затверджено форму "Санітарного паспорта на право одержання і зберігання пестицидів та мінеральних добрив", інших санітарних паспортів не передбачено.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 13:03
Санітарні паспорти на автотранспорт надаються відповідно до вимог ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві» санітарним лікарем структурних підрозділів МОЗ та належить до компетенції МОЗ України чи підпорядкованих установ. Нормативні акти, якими регламентується надання санітарного паспорту: Закон України від 24.02.1994 №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» стаття 25, Закон України від 02.03.1995 №86/95-ВР «Про пестициди і агрохімікати» статті 11, 16-3, Постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 №1092 «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів», ДСП 8.8.1.2.001-98 «Транспортування, зберігання та застосування пестицидів у народному господарстві», затверджені постановою Головного державного санітарного лікаря України від 03.08.1998 №1, пункти 4.1, 4.5.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b4
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 15:52
пп. 2.1 п. 2 Додатку 1 щодо посвідчень про навчання дезсправі
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу "копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності". Навчання основам дезінфекційної справи здійснюється ДУ "Київський міський лабораторний центр МОЗ України" і після його закінчення видається Довідка, а не посвідчення. У зв'язку з цим вимагаємо слово "посвідчення" замінити словом "довідка" або "документ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:33
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з роз’ясненням Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.17 № 3302-06/3812-06, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням принципів здійснення закупівель та недискримінації учасників. Документом, що підтверджує кваліфікацію дезінфекторів відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29 березня 2002 р. № 117, є посвідчення про відповідне навчання у лабораторних центрах МОЗ України. Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b5
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 16:01
пп. 2.1 п. 2 додатку 1 щодо лікаря-епідеміолога
Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу про Обов’язкову наявність в штатному розписі лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів, копії наказів про призначення), оскільки вказана вимога не стосується предмету закупівлі. У Довіднику кваліфікаційних характеристик професій працівників системи охорони здоров'я, затвердженого наказом МОЗ від 29 березня 2002 р. №117 передбачені кваліфікаційні характеристики лікаря – дезінфекціоніста та лікаря-епідеміолога, зокрема: 7. ЛІКАР-ДЕЗІНФЕКЦІОНІСТ ЗАВДАННЯ ТА ОБОВ'ЯЗКИ. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Проводить дезінфекційні заходи при різних групах інфекцій, зокрема особливо небезпечних і карантинних. Контролює якість дезінфекційних, дезінсекційних і дератизаційних робіт на об'єктах. Бере участь в проведенні протиепідемічних заходів при появі осередку інфекції. Надає організаційно-методичну допомогу лікувально-профілактичним та немедичним установам з питань дезінфекції, дезінсекції, дератизації і стерилізації. Керує роботою середнього медичного персоналу. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Веде лікарську документацію. Бере активну участь у поширенні санітарно-гігієнічних знань серед населення. Постійно удосконалює свій професійний рівень. 8. ЛІКАР-ЕПІДЕМІОЛОГ Завдання та обов'язки. Керується чинним законодавством України про охорону здоров'я та нормативно-правовими актами, що визначають діяльність органів управління та закладів охорони здоров'я, організацію санітарно-епідеміологічної служби. Здійснює державний санітарно-епідеміологічний нагляд. Бере участь у проведенні протиепідемічних заходів. Планує роботу та проводить аналіз її результатів. Застосовує сучасні методи профілактики інфекційних та паразитарних хвороб. Бере активну участь в поширенні знань з профілактики інфекційних захворювань серед населення. Керує роботою середнього медичного персоналу. Веде лікарську документацію. Постійно удосконалює свій професійний рівень. Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тексту пп.2.1., п. 2 Дод. 1, чи внести зміни до цього підпункту і після слів лікаря-епідеміолога доповнити словами "або лікаря-дезінфекціоніста". У разі відмови Замовника вилучити дискримінаційні вимоги із тендерної документації ми обов'язково подамо скаргу до Антимонопольного комітету для поновлення наших прав на добросовісну конкуренцію
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:21
Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) замовник вимагає від учасників, зокрема подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Одним з кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати замовник, є наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тобто, Замовник має право на власний розсуд визначати кількість працівників відповідної кваліфікації та вимагати документальне підтвердження цієї кваліфікації, знань та досвіду. Організатором дезінфекційних, дезінсекційних, дератизаційних робіт повинен бути лікар - дезінфекціоніст або лікар-епідеміолог з відповідною освітою та кваліфікацією, що є підтвердженням його знань та досвіду у даній сфері діяльності. Зважаючи на значний обсяг робіт, які будуть проводитись на території та в приміщеннях Замовника, вважаємо правомірною вимогу про наявність у штаті підприємства лікаря - епідеміолога. 1. Лікар – епідеміолог необхідний для того (зауважимо - мова не йде про медичну практику), щоб здійснювати наступні функції: - здійснює консультативно-методичну функцію; - участь у проведенні протиепідемічних заходів вразі виявлення спалаху в межах території та приміщень Змовника; - участь в поширенні знань з профілактики та запобіганню виникнення інфекційних захворювань серед населення; - планування роботи та проведення аналізу результатів своєї діяльності, щодо профілактики поширення епідемічних хвороб; - контролює виконання функціональних обов’язків дезінфекторів (що є дуже важливим); - контролює дотримання виконання дезінфекторами інструкцій щодо застосування препаратів (що є дуже важливим).
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.b6
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 21 квітня 2020 16:14
Додаток 1, п. 22 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції
У п. 22 Переліку документів вказано, що учасник має надати "Копію договору страхування Учасника цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, затверджених Постанови КМУ від 16.11.2002р. № 1788. та оригінал Страхового сертифікату до Договору".
Проте вимога щодо надання "Страхового сертифікату до Договору" є дискримінаційною та незаконною, оскільки вказаною постановою КМУ від 16.11.2002р. № 1788 Страховий сертифікат не передбачений, а передбачено лише Договір обов'язкового страхування, та затверджена його типова форма у додатку 2. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 квітня 2020 15:49
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі – ЗУ) Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Згідно з ч 3. ст. 22 ЗУ Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, згідно п. 22 Додатку № 1 до тендерної документації, було зазначено, що Учасники завантажують у складі тендерної пропозиції Копію договору страхування Учасника цивільної відповідальності за шкоду, яка може бути заподіяна пожежами та аваріями на об’єктах підвищеної небезпеки, включаючи пожежовибухонебезпечні об’єкти та об’єкти, господарська діяльність на яких може призвести
до аварій екологічного і санітарно-епідеміологічного характеру, затверджених Постанови КМУ від 16.11.2002р. № 1788. та оригінал страхового сертифікату до Договору.
Страховий сертифікат - документ, котрий видається страховим товариством страхувальнику, який засвідчує, що страхування було здійснено і що був виданий поліс.
Виходячи з вищенаведеного, Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-16-001750-c.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 24 травня 2020 02:40
Щодо незаконного визначення переможця
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги з дератизації та дезінсекції)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-001750-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. За результатами торгів Замовник прийняв пропозицію учасника ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039), та повідомив про намір укласти договір на закупівлю (протокол розгляду тендерних пропозицій № 168 від 14.05.2020 р).






Опрацювавши документи, що подані ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції, було встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації Замовника.
Скаржник не може погодитися з рішеннями тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема:
1. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати «копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності». Окрім того, вимогу ТОВ «ЕМПЕКС» (UA-2020-04-16-001750-c.b4) щодо вилучення з тендерної документації вимоги щодо надання саме ПОСВІДЧЕНЬ, а не «довідок» чи «документів», Замовник відхилив і наголосив на наданні саме посвідчень про проходження навчання.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на сторінках 50-53 надано ДОВІДКИ про проходження навчання.
Таким чином ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації замовника, а отже тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником.

2. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати довідку у довільній формі про наявність не менше П’ЯТИ працівників, їх кваліфікації та копії підтверджуючих документів.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на стор. 1-2 надано Довідку №27/03-3 від 24.04.2020 року із зазначенням шести дезінфекторів, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг.
Проте навіть копії Довідки, а не посвідчення, про навчання основам дезінфекційної діяльності ТОВ «Укрбіоекологія» не надано на дезінфектора Матицин Андрій Ігорович та Мішин (Какун) Дмитро Григорович.
Таким чином Довідки про навчання основам дезінфекційної діяльності (стор. 50-53) були надані лише на 4-х дезінфекторів, а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації і тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником.

3. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав обов’язкову наявність у штаті учасника лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів та наказів про призначення).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» у файлі «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації» на стор. 62-63 надано копію диплому та посвідчень гр. Слободкіна В.І., що датовані ще 1963 та 1968 роками, які не свідчать що гр. Слободкін В.І. має лікарську спеціалізацію «Епідеміологія» та має право працювати на посаді лікаря-епідеміолога. Оскільки, у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» та наказу МОЗ України від 22.02.2019р № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» (п. 11) «Лікарі, які протягом року після закінчення п’ятирічного строку з дати попередньої атестації не виявили бажання і не подали документи на чергову атестацію, та лікарі, яким за рішенням атестаційної комісії відмовлено в атестації або присвоєнні (підтвердженні) кваліфікаційної категорії, підлягають атестації на визначення знань та практичних навичок з підтвердженням звання «лікар-спеціаліст» після проходження стажування.» Відповідно до вказаних нормативно-правових актів усі лікарі зобов’язані кожні 5 років підтверджувати свою спеціалізацію та рівень кваліфікації.
Таким чином документи, що видані у 1963 та 1968 роках не підтверджують лікарської спеціальності гр. Слободкіна В.І., а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги Тендерної документації Замовника.

4. У п.4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію ліцензії та/або дозволу на провадження певного виду діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством.
У відповідності до ч.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню.
Замовник вимагав від учасників мати у штаті лікаря-епідеміолога, а отже учасник повинен мати ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю. Відповідні роз’яснення МОЗ України 14.06.2018р були надані ТОВ «ЕМПЕКС» у листі, що додається.
Оскільки ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики, то учасник не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція має бути відхилена.

5. У п.11 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати Погодження маршруту руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів з департаментом Національної поліції України.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «5. Інші документи» у складі якого на стор. 59 розміщено Погодження маршруту руху. Проте, при перевірці погодження за QR-кодом в реєстрі Нацполіції розміщується зовсім інше Погодження з № 2019-13853001-8605НВ, а при перевірці за номером погодження такий документ взагалі відсутній. Вказаний факт та інші може свідчити про фальсифікування документів тендерної пропозиції учасником.
Оскільки надане Погодження маршруту руху не підтверджується в електронному реєстрі, а також у ньому зазначено отримувачем вантажу іншу юридичну особу (п. 7.1), а не особу Замовника, то тендерна пропозиція ТОВ «Укрбіоекологія» має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації

6. У пп. 2 п. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати санітарний паспорт на автотранспорт, який буде задіяний до предмету закупівлі.
У файлі «1. Перелік документів, щодо наявності МТБ» на стор. 20-21 ТОВ «Укрбіоекологія» надано копії санітарних паспортів виданих Голосіївським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України».
Водночас, у листі ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 18.03.2019р № 772 вказано, що видача санітарних паспортів не належить до повноважень вказаної установи, а у відповіді Голосіївського міжрайонного відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 30.04.2020 №298 вказано, що санітарні паспорти на транспорт ТОВ «Укрбіоекологія» не дійсні і не видавалися.
Таким чином учасник у складі тендерної пропозиції надав не дійсні документи, а отже не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція мала бути відхилена.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», що підтверджується наведеними фактами та документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та порушення прав Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.

Вимагаємо скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та рішення про намір укласти договір
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

21 квітня 2020 15:46
Лист Держпрод щодо СП.pdf
21 квітня 2020 15:46
Лист КМЛЦ щодо СП.pdf

Документи подані скаржником

24 травня 2020 02:40
Лист КМЛЦ щодо СП.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-16-001750-c.c8
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЕМПЕКС", Код ЄДРПОУ:40100480
Дата подання: 24 травня 2020 21:08
Щодо незаконного визначення переможця
Комунальним підприємством «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва» (далі – Замовник) було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги) закупівлі «Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень за кодом CPV ДК 021:2015 90920000-2 (Послуги з дератизації та дезінсекції)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-16-001750-c. ТОВ «ЕМПЕКС» (надалі - Скаржник) приймає участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації подало свою тендерну пропозицію. За результатами торгів Замовник прийняв пропозицію учасника ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039), та повідомив про намір укласти договір на закупівлю (протокол розгляду тендерних пропозицій № 168 від 14.05.2020 р). Опрацювавши документи, що подані ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції, було встановлено їх не відповідність вимогам тендерної документації Замовника. Скаржник не може погодитися з рішеннями тендерного комітету та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», є незаконними та упередженими, зокрема: 1. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати «копії посвідчень про проходження навчання основам дезінфекційної діяльності». Окрім того, вимогу ТОВ «ЕМПЕКС» (UA-2020-04-16-001750-c.b4) щодо вилучення з тендерної документації вимоги щодо надання саме ПОСВІДЧЕНЬ, а не «довідок» чи «документів», Замовник відхилив і наголосив на наданні саме посвідчень про проходження навчання. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на сторінках 50-53 надано ДОВІДКИ про проходження навчання. Таким чином ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації замовника, а отже тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 2. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав надати довідку у довільній формі про наявність не менше П’ЯТИ працівників, їх кваліфікації та копії підтверджуючих документів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації», де на стор. 1-2 надано Довідку №27/03-3 від 24.04.2020 року із зазначенням шести дезінфекторів, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг. Проте навіть копії Довідки, а не посвідчення, про навчання основам дезінфекційної діяльності ТОВ «Укрбіоекологія» не надано на дезінфектора Матицин Андрій Ігорович та Мішин (Какун) Дмитро Григорович. Таким чином Довідки про навчання основам дезінфекційної діяльності (стор. 50-53) були надані лише на 4-х дезінфекторів, а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги тендерної документації і тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником. 3. У п. 2.1. п.2 додатку 1 до Тендерної документації Замовник вимагав обов’язкову наявність у штаті учасника лікаря-епідеміолога (надати копію дипломів та наказів про призначення). У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» у файлі «2. Перелік документів, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації» на стор. 62-63 надано копію диплому та посвідчень гр. Слободкіна В.І., що датовані ще 1963 та 1968 роками, які не свідчать що гр. Слободкін В.І. має лікарську спеціалізацію «Епідеміологія» та має право працювати на посаді лікаря-епідеміолога. Оскільки, у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 28 березня 2018 р. № 302 «Про затвердження Положення про систему безперервного професійного розвитку фахівців у сфері охорони здоров’я» та наказу МОЗ України від 22.02.2019р № 446 «Деякі питання безперервного професійного розвитку лікарів» (п. 11) «Лікарі, які протягом року після закінчення п’ятирічного строку з дати попередньої атестації не виявили бажання і не подали документи на чергову атестацію, та лікарі, яким за рішенням атестаційної комісії відмовлено в атестації або присвоєнні (підтвердженні) кваліфікаційної категорії, підлягають атестації на визначення знань та практичних навичок з підтвердженням звання «лікар-спеціаліст» після проходження стажування.» Відповідно до вказаних нормативно-правових актів усі лікарі зобов’язані кожні 5 років підтверджувати свою спеціалізацію та рівень кваліфікації. Таким чином документи, що видані у 1963 та 1968 роках не підтверджують лікарської спеціальності гр. Слободкіна В.І., а отже ТОВ «Укрбіоекологія» не виконано вимоги Тендерної документації Замовника. 4. У п.4 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати копію ліцензії та/або дозволу на провадження певного виду діяльності, якщо це передбачено чинним законодавством. У відповідності до ч.5 ст.1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія - право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню. Замовник вимагав від учасників мати у штаті лікаря-епідеміолога, а отже учасник повинен мати ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики за відповідною лікарською спеціальністю. Відповідні роз’яснення МОЗ України 14.06.2018р були надані ТОВ «ЕМПЕКС» у листі, що додається. Оскільки ТОВ «Укрбіоекологія» у складі тендерної пропозиції не надано ліцензію МОЗ України на право здійснення медичної практики, то учасник не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція має бути відхилена. 5. У п.11 Переліку документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати Погодження маршруту руху транспортних засобів під час перевезення небезпечних вантажів з департаментом Національної поліції України. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрбіоекологія» надано файл «5. Інші документи» у складі якого на стор. 59 розміщено Погодження маршруту руху. Проте, при перевірці погодження за QR-кодом в реєстрі Нацполіції розміщується зовсім інше Погодження з № 2019-13853001-8605НВ, а при перевірці за номером погодження такий документ взагалі відсутній. Вказаний факт та інші може свідчити про фальсифікування документів тендерної пропозиції учасником. Оскільки надане Погодження маршруту руху не підтверджується в електронному реєстрі, а також у ньому зазначено отримувачем вантажу іншу юридичну особу (п. 7.1), а не особу Замовника, то тендерна пропозиція ТОВ «Укрбіоекологія» має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації 6. У пп. 2 п. 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагав надати санітарний паспорт на автотранспорт, який буде задіяний до предмету закупівлі. У файлі «1. Перелік документів, щодо наявності МТБ» на стор. 20-21 ТОВ «Укрбіоекологія» надано копії санітарних паспортів виданих Голосіївським міжрайонним відділом лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України». Водночас, у листі ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 18.03.2019р № 772 вказано, що видача санітарних паспортів не належить до повноважень вказаної установи, а у відповіді Голосіївського міжрайонного відділу лабораторних досліджень ДУ «Київський міський лабораторний центр МОЗ України» від 30.04.2020 №298 вказано, що санітарні паспорти на транспорт ТОВ «Укрбіоекологія» не дійсні і не видавалися. Таким чином учасник у складі тендерної пропозиції надав не дійсні документи, а отже не виконав вимоги тендерної документації і його пропозиція мала бути відхилена. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно оцінив пропозицію ТОВ «Укрбіоекологія», що підтверджується наведеними фактами та документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного до незаконного визначення переможцем ТОВ «Укрбіоекологія» (ЄДРПОУ 34617039) та порушення прав Скаржника на добросовісну конкуренцію, об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: У зв'язку з прийняттям не продовжувати оскарження
Дата: 26 травня 2020 12:26
рішення від 27.05.2020 № 10385.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 20:52

Документи подані скаржником

24 травня 2020 21:08
Скарга до АМК Емпекс.pdf
24 травня 2020 21:08
Лист КМЛЦ щодо СП.pdf

Документи Органу Оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрбіоекологія" 499 878,05
UAH з ПДВ
499 878,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМПЕКС" 565 997,53
UAH з ПДВ
565 997,53
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:26
Електронний підпис
04 червня 2020 11:25
Додаткові документи.zip
07 травня 2020 11:43
Електронний підпис
07 травня 2020 11:40
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрбіоекологія"

ТОВ "ЕМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Рішення скасоване 499 878,05
UAH з ПДВ
26 травня 2020 15:18
ТОВ "Укрбіоекологія"
#34617039
Відхилено 499 878,05
UAH з ПДВ
28 травня 2020 09:18
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
Переможець 565 997,53
UAH з ПДВ
03 червня 2020 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕМПЕКС"
#40100480
565 997,53
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 14:50
сканирование0001.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:15
SCAN0174.PDF зміни до договору
15 червня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 10:21
Договір укладений
15 червня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постановою КМУ № 211 від 11.03.2020 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», Постановою КМУ № 392 від 20.05.2020 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, та етапів послаблення протиепідемічних заходів», а також пп 7.1., 10.1 Договору на закупівлю послуг дератизації та дезінсекції № 952-Д від 15.06.2020 уклали цю додаткову угоду до Договору
Номер договору про закупівлю: 952-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 952-Д
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 214 157,33
UAH (в тому числі ПДВ 35 692,89 UAH)