Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації (Апарат штучної вентиляції легенів для новонароджених (НК 024:2019 – 42411 Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих)
Очікувана вартість
5 680 000,00 UAH
UA-2020-04-16-001540-c a57b1dd326a74eafa1d722e251e28484
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охріменко Андрій Олександрович

+380532561009 podkl.ekonom@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна дитяча клінічна лікарня Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01204348
Вебсайт: http://www.dokl.poltava.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Шевченка, 34
Контактна особа: Охріменко Андрій Олександрович
+380532561009
podkl.ekonom@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Апарат штучної вентиляції легенів для новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Шевченка, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
НК 024:2019: 42411 — Апарат штучної вентиляції легенів для інтенсивної терапії неонатальний / для дорослих

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 квітня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 квітня 2020 14:29
Тех.характеристики та інші документи до предмету закупівлі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕНЕССАНС-МЕДИКАЛ"
#36758278
Переможець 5 680 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 14:51

Документи

16 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:49
Інструкція ШВЛ Bellavista
16 квітня 2020 14:49
Протокол №53

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 12:48
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
13 травня 2020 12:47
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 14:57
Договір №20-128 укладений
16 квітня 2020 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість», Сторони дійшли згоди зменшити суму закупівлі на 371 588,80 грн. з 5 680 000,00 (п’ять мільйонів шістсот вісімдесят тисяч грн. 00 коп.), у тому числі: ПДВ – 371 588,79 грн. (триста сімдесят одна тисяча п’ятсот вісімдесят вісім грн. 79 коп.) до 5 308 411,20 грн. (п’ять мільйонів триста вісім тисяч чотириста одинадцять грн. 20 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20-128
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 680 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 371 588,80 UAH)