Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Очікувана вартість
48 000,00 UAH
UA-2020-04-16-001312-c eee028a16d67418eb0d9efe2bc5d5d1d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Салій Сергій Миколайович

+380677606863 izmailampu@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 16 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ізмаїльська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728402
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4
Контактна особа: Салій Сергій Миколайович
+380677606863
izmailampu@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Товар, необхідний для виконання заходів, спрямованих для запобігання виникненню і поширенню, локатізації та ліквідації спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної інфекції (COVID-19) - захисні костюми
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 шт
Товар, необхідний для виконання заходів, спрямованих для запобігання виникненню і поширенню, локатізації та ліквідації спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної інфекції (COVID-19) - захисні костюми
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, Портова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Маслінкова Інна Сергіївна
#3360415426
Переможець 48 000,00
UAH
16 квітня 2020 13:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
35-В-ІЗФ-20 ФОП Маслінкова І.С..pdf укладений
16 квітня 2020 13:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 000,00
UAH