Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Скотч
Очікувана вартість
370,00 UAH
UA-2020-04-15-006720-b 69165bd0baed41e582220f56eaa27475
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Кручок

+380412406009 406009@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Глибочицька сільська рада Житомирського району Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 04348289
Місцезнаходження: 12403, Україна , Житомирська обл., с. Глибочиця, вул. Михайла Грушевського, 2
Контактна особа: Катерина Кручок
+380412406009
406009@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно договору. Звіт оприлюднений в межах загального договору. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Скотч (300 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 штуки
Скотч вузький (10 м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12403, Україна, Житомирська область, c.Глибочиця, вул. М.Грушевського, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - оплата здійснюється у розмірі 100% вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Документація

Тендерна документація

15 квітня 2020 17:45
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СИДОРЕНКО ТАЇСА ІВАНІВНА
#3001414224
Переможець 370,00
UAH
15 квітня 2020 17:45

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 квітня 2020 17:46

Актуальні тендери

До пошуку