Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

46. Інвентар для прибирання
Очікувана вартість
103 367,00 UAH
UA-2020-04-15-006251-b 5206b0bcb2624e67aa4c8d5da363e633
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Левадний

+380442567151
+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Код ЄДРПОУ: 03539024
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Контактна особа: Геннадій Левадний
+380442567151,+380442567093
levadnyi@kmu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:58
Очікувана вартість: 103 367,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 035,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
535 одиниця
Інвентар для прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01008, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39220000-0 — Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми банківських днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника, сертифікат відповідності, посвідчення про якість тощо). Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:56
договір.doc
15 квітня 2020 16:56
документація.doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 квітня 2020 14:20
Коментар щодо відміни: у зв’язку із змінами у закупівельному законодавстві, що виключає можливість для завершення допорогових процедур оприлюднених до 19.04.2020р.
Документи:
23 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
23 квітня 2020 14:17
Повідомлення про відміну торгів.docx