Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (риби) під час проведення епідрозслідування
Очікувана вартість
22 181,76 UAH
UA-2020-04-15-003846-a 2d7f2e5d49e841c9a28f498c1afe7a76
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стафійчук Валентина

380679300223 rivnebuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження: 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги по відповідним лотам, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 73110000-6 Дослідницькі послуги.Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (риби) під час проведення епідрозслідування. Через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № ID: UA-2020-03-02-001480-a та ID: UA-2020-02-14-000752-b відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 17:19
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 послуга
Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (риби) під час проведення епідрозслідування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету (загальний фонд) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00703747
Переможець 22 181,76
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 17:19

Документи

15 квітня 2020 17:19
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:18
протокол 22181,76.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 17:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00703747
22 181,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 17:19
Електронний підпис
15 квітня 2020 17:18
протокол 22181,76.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 10:11
ДУ №5 до дог №19.pdf зміни до договору
28 травня 2021 10:10
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 14:24
ДУ№4 до дог№ 19 продовження.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 10:50
ДУ№3 до дог№19.pdf зміни до договору
31 березня 2021 10:49
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:55
ДУ №2 до дог №19.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:54
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:23
ДУ №1 до дог №19.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 16:26
Договір№19 лабпослуги.pdf укладений
27 квітня 2020 16:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, не більше 20 %
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч. 5 ст. 36
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 21 874,94
UAH (в тому числі ПДВ 3 645,82 UAH)