Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
PE pipes and fittings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна , Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Контактна особа: |
Ольга Голяк +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Communal enterprise "Kryvbasvodokanal" |
National ID: | 03341316 |
Contact point: |
Olga Golyak +380564922711 kvk.zakupka@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:37 |
Початок аукціону: | 09 червня 2020 11:37 |
Очікувана вартість: | 81 081 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 810 810,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Publication date: | 15 квітня 2020 14:28 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 00:00 |
Planned auction date: | 09 червня 2020 11:37 |
Information
Estimated total value: | 81 081 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 810 810 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 100% оплата на протязі 180 календарних днів від дати отримання Товару Покупцем. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 14:51 |
Додаток 4 (договір).docx | |
15 квітня 2020 14:51 |
Додаток 1_Технічне_завдання (1).docx | |
15 квітня 2020 14:50 |
Тендерна документація.doc | |
15 квітня 2020 14:50 |
Додаток 2.doc | |
15 квітня 2020 14:50 |
Додаток 3.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-18-000004 ● 0d2c32cc807d492bbed4ae7f13027d3e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2020 10:54 |
17.06.2020 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 17.06.2020 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 4 UA-2020-04-15-003761-b 15.04.2020 Комунальне підприємство «Кривбасводоканал» (код ЄДРПОУ 03341316) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-22 16:53:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Труби та фітинги ПЕ» ДК 021:2015: 44160000-9 — Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-04-15-003761-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі – Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
Згідно з частиною 1 статті 27, статті 28 Закону у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначає відповідність учасників кваліфікаційним критеріям до проведення автоматичної оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів.
Отже, будь-яка інша інформація та документація, у тому числі інформація стосовно запропонованої цінової пропозиції, розкриттю на такій стадії не підлягає. Відповідно до інформації про закупівлю кінцевий термін подання тендерних пропозицій 18.05.2020 до 00:00, аукціон призначено на 09.06.2020 на 11:37. Під час проведення моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП», ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ» з зазначенням інформації про запропоновану початкову ціну закупівлі (відповідно у файлах «тендерна пропозиція.pdf») було розкрито електронною системою автоматично вже на етапі прекваліфікації, що не відповідає вимогам частини 1 статті 27 Закону. Проте, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2020 тендерні пропозиції вищевказаних учасників було допущено до аукціону.
Крім того, на підтвердження відповідності технічним вимогам тендерної документації учасник ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію про те, що виробником товару за вищевказаною процедурою закупівлі є «ООО «Климовский трубный завод» (Росія) та не надав автентичного перекладу підтверджуючих документів (паспортів якості, сертифікатів та протоколів випробувань), що не відповідає вимогам п.2 розділу V, п.7 розділу І тендерної документації.
1.Чому Замовником не відхилені тендерні пропозиції вищезазначених учасників та допущено їх до аукціону?
2. Чому Замовником не відмінено торги через допущення до оцінки менше 2-х тендерних пропозицій?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-25 15:41:42
Про надання пояснень
Відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-13 16:18:49
Просимо розглянути
Просимо розглянути
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-07-23 12:56:30
Про розгляд заперечень до висновку
У висновку зазначено:
…за результатами моніторингу тендерної пропозиції ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП» установлено, що на порушення вимог п.7 розділу І, п.2 розділу V тендерної документації на підтвердження відповідності технічним вимогам тендерної документації учасником у складі своєї тендерної пропозиції надано інформацію, в якій відсутній автентичний переклад підтверджуючих документів (паспортів якості, сертифікатів та протоколів випробувань) і виробником товару за вищевказаною процедурою закупівлі є «ООО «Климовский трубный завод» (Росія).
У тендерній документації (п.7 розділу І) замовник вимогає наступне,- Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (в тому числі копії існуючих документів підприємства, документи видані сторонніми організаціями - які вимагає замовник), можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Так, у складі пропозиції (файл 3. Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію.pdf) учасника торгів ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» міститься документ (стор.25-35), який складений на російській мові та не містить посилань на те, що такий документ виданий для ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП». Документ виданий для (мовою оригіналу) ООО «Группа Полипластик», в тому числі ООО «Климовский трубный завод». Крім того, відповідно до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи (стор.22), Сертифікату відповідності (стор.38) ці документи видані для ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», тоді як відповідно до інформації на стор. 5 (Лист Вих. / Исх. № 73від / от 30.04.2020 р), ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» є дилером ООО «Климовский трубный завод». Водночас, у паспортах якості, які містяться на стор.8-20 йдеться посилання на документ (мовою оригіналу) «Сертификат соответствия №РОСС RU С-RU.АЕ83.В.00001/19 с 25.02.2019», проте такий Сертифікат у складі пропозиції відсутній.
У висновку зазначено:
Крім того, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП» Замовником не враховані вимоги п.2.3.3 Додатку 1 тендерної документації щодо надання учасником у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі технічної документації, а саме: протоколи приймально-здавальних та періодичних випробувань за минулий календарний рік по кожному заявленому типорозміру спіральнонавитих труб. Вищевказана інформація надана учасником у складі своєї тендерної пропозиції за поточний 2020 рік, що не відповідає умовам тендерної документації.
У тендерній документації (п.2.3.3 Додаток 1) замовник вимогає наступне,- Протоколи приймально-здавальних та періодичних випробувань (копії) за минулий календарний рік по кожному заявленому типорозміру спіральнонавитих труб, що проводились підприємством-виробником на раніше виготовлених партіях даних труб.
Так, у складі пропозиції учасника торгів ТОВ «УКРГАЗРЕСУРС ФКП» протоколи приймально-здавальних та періодичних випробувань (копії) за минулий календарний рік відсутні.
Слід зауважити, що КП «Кривбасводоканал» не зазначав у тендерній документації, що мається на увазі під визначеним «за минулий календарний рік».
Постановою Кабінету Міністрів України від 16 березня 2000 року №507 «Про роз'яснення Указу Президента України від 3 липня 1998 року №727» визначено: Календарний рік - з 1 січня до 31 грудня.
У висновку зазначено:
Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що в порушення вимог частини 3 статті 17 Закону замовником при складанні тендерної документації не встановлені вимоги щодо надання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав визначених пунктами 2, 3 і 8 частини першої цієї статті.
Приписом частині 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) визначено,- Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, ця норма Закону є імперативною, та є обов’язковою для Замовників. Таким чином, порушення з боку Замовника має місце та на теперішній час не усунуто.
Відповідно до пункту 30 частини 1 статті 1 Закону, термін «тендерна пропозиція» вживається в такому значенні - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Водночас, відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону термін «тендерна документація» - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
У висновку зазначено:
Частиною 4 статті 36 Закону визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Аналізом договору від 26.06.2020 №310-СНАБ встановлено, що його умови відрізняються від змісту тендерної пропозиції вказаного учасника-переможця. Так, п.5.3 договору від 26.06.2020 №310-СНАБ є новим за змістом, в якому сторонами визначено, що «постачання товару за даним Договором повинно бути здійснено не пізніше 31.12.2021 р.», п.2.4, п.2.5, п.11.2 у вказаному договорі - відсутні, що суперечить умовам проекту договору про закупівлю та відповідно тендерної пропозиції ТОВ «ТД «ЄВРОТРУБПЛАСТ», та є порушенням вимог частини 4 статті 36 Закону. Відповідно до ч.1 ст.37 Закону договір про закупівлю є нікчемним.
Відповідно до Закону договір про закупівлю - договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації. Адже, згідно з ст. 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Тож зрозуміло, що всі умови договору мають бути сформовані на етапі підготовки до тендеру.
Відповідно до пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) визначено, - тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Отже, ця норма Закону є імперативною, та є обов’язковою для Замовників.
КП «Кривбасводоканал» оприлюднив проект договору у Додатку 4 до тендерної документації.
Приписами частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) визначено,- Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:*
(Примітка* :див. ч.4 ст.36).
Учасник торгів погодився з умовами проекту договору, що підтверджується його листом від 15.05.2020 №1505/02 у складі тендерної пропозиції.
З огляду на зазначене вище процедура закупівлі проведена з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020). Статтею 31 цього Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі, зокрема: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Зазначена норма Закону є імперативною, а отже обов’язковою для виконання Замовником.
Частиною першою статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції до 19.04.2020) визначені основні вимоги до договору про закупівлю, а саме: договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
З огляду на зазначене, у зв’язку з тим, що Замовник знехтував нормою статті 31 Закону та не відмінив торги, то відповідно до норми частини першої статті 206 Господарського кодексу України, господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу.
Поряд із цим слід зазначити, відповідно до статті 38 Закону, у редакції, яка діяла до 19.04.2020р. відповідальність за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, а також за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), несуть відповідальність згідно із законами України персонально.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник надає обгрунтовані заперечення
2020-07-13 16:21:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2021-06-10-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З від 08.06.2021 № 294
Дніпро
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до підпункту 1 пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 із змінами, пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Призначити з 09 червня 2021 року проведення протягом 10 робочих днів перевірки закупівель UA-2020-06-12-002225-b, UA-2020-04-15-003761-b здійснених Комунальним підприємством "Кривбасводоканал" (код за ЄДРПОУ 03341316).
2. Особою відповідальною за проведення перевірки призначити ВЕТРОВУ Ольгу Валентинівну – головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
2021-06-10 09:33:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство "Кривбасводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03341316 |
Місцезнаходження: | 50027, Україна, Дніпропетровська область обл., Кривий Ріг, вулиця Єсеніна, 6А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УКРГАЗРЕСУРС ФКП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю виробничо-торгівельна фірма "Елегія" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " ТД "ЄВРОТРУБПЛАСТ" #33090871 |
Переможець |
78 870 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2022 16:39
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 15:00
|
310-СНАБ.PDF | укладений |
26 червня 2020 14:59
|