Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

інтерактивний комплекс (проектор, інтерактивна дошка, портативний комп’ютер вчителя(ноутбук), навчальне програмне забезпечення, монтажний комплект, інсталяція, кріплення та налаштування обладнання), мультимедійний комплекс, багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер), інтерактивна дошка
Очікувана вартість
442 000,00 UAH
UA-2020-04-15-003625-a 6c0b0ecc57ec443eb68577d997f5df43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоружа Ніна Олександрівна

+380973072606 ninaxoruzha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ ОЗЗСО "Жидичинський ліцей"
Код ЄДРПОУ: 20140074
Місцезнаходження: 45240, Україна , Волинська обл., Жидичин, Богдана Хмельницього 1
Контактна особа: Хоружа Ніна Олександрівна
+380973072606
ninaxoruzha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2020 16:49
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2020 16:49
Початок аукціону: 08 травня 2020 11:51
Очікувана вартість: 442 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
інтерактивний комплекс (проектор, інтерактивна дошка, портативний комп’ютер вчителя(ноутбук), навчальне програмне забезпечення, монтажний комплект, інсталяція, кріплення та налаштування обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, Жидичин, Волинська область Ківерцівський район село Жидичин вулиця Б.Хмельницького ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Мультимедійний комплекс(ноутбук, інтерактивна дошка, мультимедійний проектор, монтажний комплект, інсталяція, кріплення та налаштування обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, Жидичин, Волинська область Ківерцівський район село Жидичин вулиця Б.Хмельницького ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
багатофункціональний пристрій (принтер-копір-сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, Жидичин, Волинська область Ківерцівський район село Жидичин вулиця Б.Хмельницького ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
інтерактивна дошка(в т.ч. монтаж обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45240, Україна, Волинська область, Жидичин, Волинська область Ківерцівський район село Жидичин вулиця Б.Хмельницького ,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 квітня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 12:47
Перелік змін.docx
27 квітня 2020 12:47
Додаток 2 нова редакція.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток1.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток 4.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток 3.docx
15 квітня 2020 16:45
ТД.docx
27 квітня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 12:47
Перелік змін.docx
27 квітня 2020 12:47
Додаток 2 нова редакція.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток 2.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток1.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток 4.docx
15 квітня 2020 16:45
Додаток 3.docx
15 квітня 2020 16:45
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 17 квітня 2020 16:14
Дата відповіді: 21 квітня 2020 10:28
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Дякуємо за ваше запитання.
У відповідь зазначаємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Додатком 2 тендерної документації встановлені технічні характеристики обладнання що закуповується та не передбачено торгової марки обладнання. Учасник закупівлі має запропонувати обладнання що відповідає всім технічним характеристикам або є кращим та надати підтверджуючі документи відповідно до вимог встановлених в тендерній документації та її додатках. Пропозиція учасника, яка не буде відповідати встановленим вимогам підлягає відхиленню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 431 900,00
UAH з ПДВ
431 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Cкуловатов Олександр 441 000,00
UAH з ПДВ
441 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 16:47
ДФС.pdf
08 травня 2020 16:47
Dovidka_20105391640370108468.pdf.p7s
08 травня 2020 16:47
Dovidka_20105391640370108468.pdf
04 травня 2020 16:40
Електронний підпис
04 травня 2020 16:40
стаття 17.pdf
04 травня 2020 16:40
СЕРТИФИКАТИ.pdf
04 травня 2020 16:40
пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:40
проект договору.pdf
04 травня 2020 16:40
про повноваження.pdf
04 травня 2020 16:40
про доставку.pdf
04 травня 2020 16:40
про гарантію.pdf
04 травня 2020 16:40
працівники.pdf
04 травня 2020 16:40
пояснювальна записка.pdf
04 травня 2020 16:40
пояснення свідоцтво.pdf
04 травня 2020 16:40
пояснення 4опп.pdf
04 травня 2020 16:40
порівняльна таблиця.pdf
04 травня 2020 16:40
погодження з проектом.pdf
04 травня 2020 16:40
підтвердження статусу.pdf
04 травня 2020 16:40
Паспортні дані.pdf
04 травня 2020 16:40
мтб.pdf
04 травня 2020 16:40
ісо.pdf
04 травня 2020 16:40
Ідент.код.pdf
04 травня 2020 16:40
захист довкілля.pdf
04 травня 2020 16:40
захист довкілля 2.pdf
04 травня 2020 16:40
договір 2.pdf
04 травня 2020 16:40
договір 1.pdf
04 травня 2020 16:40
довідка про договори.pdf
04 травня 2020 16:40
Витяг платника.pdf
04 травня 2020 16:40
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
04 травня 2020 16:40
виписка.pdf
04 травня 2020 16:40
БІ-ПРО інтерактив.pdf
04 травня 2020 16:40
Авторизація ПЗ.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 10:47
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:57
Електронний підпис
24 квітня 2020 18:56
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

ФОП Cкуловатов Олександр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Переможець 431 900,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
431 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 12:35
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 09:14
договір укладений
19 травня 2020 09:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 431 900,00
UAH