Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ
Ongoing repair of the carriageway of streets and roads of settlements of the Globinsky OTG
Очікувана вартість
4 701 269,00 UAH
UA-2020-04-15-002410-b 49ff730fc5284b3497030608b4fe1126
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штомпель Лариса Миколаївна

+380536524007 SEREDALM1975@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська область обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Контактна особа: Штомпель Лариса Миколаївна
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Додаткові контактні особи: Штомпель Лариса
05365 24007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Executive Committee of the Globyne City Council
National ID: 04382056
Contact point: Stompel Larissa
+380536524007
SEREDALM1975@GMAIL.COM
Additional contacts: Stompel Larissa
05365 24007
SEREDALM1975@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 701 269,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 506,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 141038.07 UAH
Publication date: 15 квітня 2020 12:31
Enquiries until: 08 травня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 травня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 4 701 269 UAH including VAT
Minimal lowering step: 23 506 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга відповідно до технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, зазначених в тендерній документації (відображено в Додатку №2 тендерної документації).

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: визначені дефектним актом проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ

Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: по 30 вересня 2020 р. (передбачається можливість дострокового надання послуг із поточного ремонту).

Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет.
Розгорнути Згорнути
Scope: 1 service in accordance with the technical, qualitative and quantitative requirements for the subject of procurement specified in the tender documentation (reflected in the Annex No. 2 of the tender documentation.

determined by the defective act of the carriageway of streets and roads of settlements of Globinskaya OTG

on September 30, 2020 (possibility of early provision of services for ongoing repair

Source of procurement financing. Local budget
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь - Поточний ремонт проїзної частини вулиць та доріг населених пунктів Глобинської ОТГ (згідно ГБН Г.1-218-182:2011 та ДБН А.2.2-3:2014)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Code of the National Classifier of Ukraine DK 021: 2015 “Uniform Procurement Vocabulary” - 45230000-8 - Construction of pipelines, communication and transmission lines, highways, roads, airfields and railroads; surface alignment - Ongoing repair of the carriageway of streets and roads of settlements of the Globinsky OTG (according to GBN D.1-218-182: 2011 and DBN A.2.2-3: 2014)
Розгорнути Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). оплата здійснюється за надані послуги шляхом післяоплати за надані послуги. Розрахунки по даному Договору проводяться у відповідності до Бюджетного кодексу України в межах та за рахунок коштів Замовника, що передбачені на 2020 рік, після підписання Сторонами, акту наданих послуг, складених Виконавцем відповідно до вимог Договору та технічного завдання, в межах ціни цього Договору, у строк до 10 (десять) календарних днів з дня отримання Замовником такого акту. Повна оплата здійснюється після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок Замовника. Разом з тим, оплата предмета закупівлі здійснюється виключно за наявності коштів за кошторисами Виконавчого комітету Глобинської міської ради на 2020 р. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 12:28
Тендерна документація 2020.doc
15 квітня 2020 12:28
2. Додаток 2 новий.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до технічного завдання
Дата подання: 07 травня 2020 15:59
Дата відповіді: 12 травня 2020 12:01
Доброго дня! Відповідно до підсумкової відомості ресурсів по даному предмету закупівлі використовується техніка та механізми, а саме: Машини бурильні на тракторi потужнiстю 85 кВт [115 к.с.], глибина бурiння 3,5; Крани баштовi, вантажопiдйомнiсть 8 т., Крани на автомобiльному ходу, вантажопiдйомнiсть 6,3 т. Дана техніка та механізми згідно технічного завдання Замовника використовуються для встановлення дорожнiх знакiв. Але для виконання даних робіт не доцільно використовувати дану техніку. Наприклад замість машини бурильної на тракторі для встановлення знаків, можна використати мотобур. Чи буде вважатись за невідповідність тендерної документації, якщо дана будівельна техніку та механізми не будуть включені до кошторисних розрахунків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо: «Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки, ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
По суті Вашого запитання інформуємо:
Вищевказана техніка включена в технічне завдання згідно розробленої проектної документації, яка пройшла експертизу, належним чином затверджена і відповідно не може змінюватись замовником в односторонньому порядку.
У зв’язку з вищевказаним, не включення вказаної Вами техніки буде вважатись невідповідністю тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000017 ● 9f84dd7b5e5843c58b840f488aeff879
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-04-15-002410-b, 15.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 26 травня 2020
UA-2020-04-15-002410-b49ff730fc5284b3497030608b4fe1126
Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ГЛОБИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04382056
Місцезнаходження: 39000, Україна, Полтавська область обл., Глобине, 39000, Полтавська обл., Глобинський район, місто Глобине, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 285
Учасник Документи Рішення
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВЕЛАРМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

16 травня 2020 18:51
Електронний підпис
16 травня 2020 18:45
банківська гарантія.zip
16 травня 2020 18:45
подача 1_20.rar
16 травня 2020 18:45
подача 21_31.rar

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 17:02
Електронний підпис
17 травня 2020 17:02
Електронний підпис
17 травня 2020 16:04
Банківська гарантія.rar
17 травня 2020 16:04
Інші документи.rar
17 травня 2020 16:04
Кошторис.rar
17 травня 2020 16:04
Проект Договору.PDF
17 травня 2020 16:04
Реєстр.PDF
17 травня 2020 16:04
ст.17.PDF
17 травня 2020 16:04
Технічна специфікація.PDF
17 травня 2020 16:04
Цінова пропозиція.PDF

Документи

Публічні документи

17 травня 2020 22:00
Електронний підпис
17 травня 2020 19:44
Інвентарні картки.pdf
17 травня 2020 19:44
щодо техякостей.pdf
17 травня 2020 19:44
щодо санкцій.pdf
17 травня 2020 19:44
Щодо МТБ.pdf
17 травня 2020 19:44
Статут.pdf
17 травня 2020 19:44
Довідка_Працівники.pdf
17 травня 2020 19:44
ст.17-Таблиця.pdf
17 травня 2020 19:44
Копія витягу ЄДР.pdf
17 травня 2020 19:44
Гарантия.rar
17 травня 2020 19:44
Довідка_Техніка.pdf
17 травня 2020 19:44
захист довкілля.pdf
17 травня 2020 19:44
Згода_Додаток3.pdf
17 травня 2020 19:44
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

18 травня 2020 09:28
Електронний підпис
18 травня 2020 09:26
Банківська ліцензія.7z
18 травня 2020 09:26
Лист для клієнтів.7z
18 травня 2020 09:26
Витяг із Статуту.7z
18 травня 2020 09:26
Наказ Фролова Ю.М.7Z
18 травня 2020 09:26
Протокол НР.7Z
18 травня 2020 09:26
Гарантія 4098-20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ ВЕЛАРМ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕФЕКТ"

ТОВ УКР СТРОЙ АЛЬЯНС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕЛАРМ 4 073 327,42
UAH з ПДВ
4 073 327,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2020 17:02
Електронний підпис
17 травня 2020 17:02
Електронний підпис
17 травня 2020 16:04
Банківська гарантія.rar
17 травня 2020 16:04
Інші документи.rar
17 травня 2020 16:04
Кошторис.rar
17 травня 2020 16:04
Проект Договору.PDF
17 травня 2020 16:04
Реєстр.PDF
17 травня 2020 16:04
ст.17.PDF
17 травня 2020 16:04
Технічна специфікація.PDF
17 травня 2020 16:04
Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕЛАРМ

Інформація про відміну

Дата відміни
26 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій