Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Паливо для Волинського, Івано-Франківського, Львівського, Полтавського,Хмельницького ОВСЗ
Очікувана вартість
2 675 500,00 UAH
UA-2020-04-15-001806-c ● 3fe32c50dbc24940834f5373d2327d38
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП Державне підприємство спеціального звязку |
Код ЄДРПОУ: | 24366929 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , м. Київ обл., місто Київ, площа Вокзальна 3 |
Контактна особа: |
Сорокін Олександр Юрійович +380442456225 osorokin@dpsz.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 травня 2020 16:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2020 16:07 |
Очікувана вартість: | 2 675 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09100000-0: Паливо
Тендерна документація
01 червня 2020 11:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 12:18 |
Зміни до Тендерної документації.doc | |
29 травня 2020 12:18 |
ТД нова..docx | |
15 квітня 2020 16:02 |
ТД ..docx |
01 червня 2020 11:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
29 травня 2020 12:18 |
Зміни до Тендерної документації.doc
|
|||
29 травня 2020 12:18 |
ТД нова..docx
|
|||
15 квітня 2020 16:02 |
ТД ..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-001806-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 26 квітня 2020 13:08
Дискримінаційні вимоги з боку Замовника
Внесення змін в умови ТД п.1.1. додатку 2 до тендерної документації щодо власних та орендованих АЗС
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2020 15:51
«У відповідь на Вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що залишаємо її без задоволення, оскільки, не вважаємо вимогу щодо наявності в учасників власних або орендованих АЗС дискримінаційною.
Необхідність такої вимоги замовника зумовлена тим, що гіркий досвід проведення попередніх тендерів дав змогу зробити однозначні висновки:
- учасники не в змозі забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, на так званих «АЗС партнерів»;
- учасники можуть забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, виключно на власних або орендованих АЗС.
Недобросовісні учасники, маючи на меті за будь-яких умов виграти тендер, надають у складі тендерної пропозиції перелік всіх реально існуючих АЗС, а після укладення договору відмовляються постачати пальне, заправлене на АЗС партнерів, по цінам, які зафіксовані в договорі.
У зв’язку з цим в тендерній пропозиції учасників, а в подальшому і в договорі на закупівлю, замовник хоче бачити підтвердження саме переліку власних або орендованих АЗС (а не партнерських). Таким вимогам замовника відповідає багато суб’єктів господарювання – постачальників пального, що підтверджується результатами оголошених раніше закупівель.
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
Цілком аналогічна вимога замовників щодо наявності в учасників власної та/або орендованої мережі АЗС вже неодноразово була предметом оскарження потенційними учасниками до Антимонопольного комітету України як Органу оскарження в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Органу оскарження доступні у вільному доступі в системі Прозорро та підтверджують правильність позиції замовників з цього питання.
При цьому звертаємо увагу, що Ви не позбавлені права на оскарження рішення замовника в порядку, передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».».
Необхідність такої вимоги замовника зумовлена тим, що гіркий досвід проведення попередніх тендерів дав змогу зробити однозначні висновки:
- учасники не в змозі забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, на так званих «АЗС партнерів»;
- учасники можуть забезпечити відпуск Пального по цінам, зазначеним у тендерній пропозиції, виключно на власних або орендованих АЗС.
Недобросовісні учасники, маючи на меті за будь-яких умов виграти тендер, надають у складі тендерної пропозиції перелік всіх реально існуючих АЗС, а після укладення договору відмовляються постачати пальне, заправлене на АЗС партнерів, по цінам, які зафіксовані в договорі.
У зв’язку з цим в тендерній пропозиції учасників, а в подальшому і в договорі на закупівлю, замовник хоче бачити підтвердження саме переліку власних або орендованих АЗС (а не партнерських). Таким вимогам замовника відповідає багато суб’єктів господарювання – постачальників пального, що підтверджується результатами оголошених раніше закупівель.
При підготовці тендерної документації, зокрема в частині підтвердження учасниками наявності обладнання та матеріально-технічної бази як одного із кваліфікаційних критеріїв, передбачених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник використовував коментарі до законодавства України про публічні закупівлі, розроблені в грудні 2016 року О. Шатковським та С. Яременком. У зазначеному джерелі наводиться приклад, що у разі, коли предметом закупівлі є постачання паливно-мастильних матеріалів - достатнім для виконання кваліфікаційного критерію (наявність обладнання та матеріально-технічної бази) буде надання учасником документів, що підтверджують факт наявності власної або орендованої техніки. І це не вважається дискримінаційним критерієм по відношенню до інших учасників, які для постачання паливно-мастильних матеріалів користуються послугами, наприклад, субпідрядчиків.
Цілком аналогічна вимога замовників щодо наявності в учасників власної та/або орендованої мережі АЗС вже неодноразово була предметом оскарження потенційними учасниками до Антимонопольного комітету України як Органу оскарження в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Органу оскарження доступні у вільному доступі в системі Прозорро та підтверджують правильність позиції замовників з цього питання.
При цьому звертаємо увагу, що Ви не позбавлені права на оскарження рішення замовника в порядку, передбаченому статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі».».
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-15-001806-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 30 квітня 2020 17:13
Дата подання: 30 квітня 2020 17:13
Оскарження умов Тендерної документації
Дискримінаційні вимоги Замовника, які обмежують участь у закупівлі учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2020 10:23
Рішення від 05.05.2020 № 8641 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 травня 2020 10:23
інформація про перенесення розгляду скарги від 30.04.2020 № UA-2020-04-15-001806-c.b2.pdf
Дата публікації: 22 травня 2020 20:28
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.05.2020 № 10210.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 21:39
Рішення від 25.05.2020 № 10210.pdf
Дата публікації: 28 травня 2020 21:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі РІШЕННЯ Колегії № 10210-р/пк-пз від 25.05.2020 внесено зміни до Тендерної документації закупівлі за процедурою Відкриті торги за кодом ДК 021-2015 (СPV 2008) 09100000-0 - Паливо для Волинського, Івано-Франківського, Львівського, Полтавського та Хмельницького ОВСЗ, Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-15-001806-c
Дата виконання рішення замовником: 01 червня 2020 11:24
Номер скарги: UA-2020-04-15-001806-c.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НАДЕЖДА РИТЕЙЛ 2017", Код ЄДРПОУ:41022256
Дата подання: 21 червня 2020 13:32
Дата подання: 21 червня 2020 13:32
Оскарження визначення переможця
Не відповідність учасника ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" вимогам Замовника. Відсутність вірного документального підтвердження щодо інформації учасника згідно вимог Замовника.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 23:41
Рішення від 24.06.2020 № 12472 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 23:41
інформація про перенесення розгляду скарги від 21 червня 2020 № UA-2020-04-15-001806-c.c3 (№ 9759).pdf
Дата публікації: 10 липня 2020 22:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.07.2020 № 13516.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 20:37
Рішення від 13.07.2020 № 13516.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 20:22
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Паливо для Волинського ОВСЗ |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 250,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
10000 л
Паливо для Волинського ОВСЗ
ДК 021:2015: 09100000-0 — Паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49064, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул.Лесі Українки, 52
Дата доставки:
01 червня 2020
—
31 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
177 000,00
UAH з ПДВ
|
177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
167 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
191 400,00
UAH з ПДВ
|
191 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ - НАФТОКОМЕРЦ" #23722888 |
Переможець |
167 400,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2020 16:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 16:29
|
ДУ_8 Волинь.pdf | зміни до договору |
14 червня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2021 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2021 08:59
|
Електронний підпис | укладений |
04 березня 2021 08:34
|
24-07 20 1 _4.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 17:42
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 18:06
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 16:32
|
Дод.угода 2 дог.24-07_20_1 від 24.07.20.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2020 17:14
|
Дод.угода 1 дог 24-07_20_1.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2020 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 16:25
|
Договір_Лот1 | укладений |
27 липня 2020 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі; |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24-07/20/01 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |