Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
17 539 378,00 UAH
UA-2020-04-14-005559-b ● b609c7edc8b041799d30f75a55eda4fd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25 |
Контактна особа: |
Лариса Андріївна Бурлака +380487732556 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 14 травня 2020 15:36 |
Очікувана вартість: | 17 539 378,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 175 393,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 87500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 травня 2020 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 19:25 |
Зміни до тендерної документації (06.05.2020).pdf | |
06 травня 2020 19:25 |
перелік змін 06.05.2020.pdf | |
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_4.pdf | |
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_5.pdf | |
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_3.pdf | |
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_2.pdf | |
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_1.pdf |
06 травня 2020 19:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 травня 2020 19:25 |
Зміни до тендерної документації (06.05.2020).pdf
|
||||||
06 травня 2020 19:25 |
перелік змін 06.05.2020.pdf
|
||||||
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_4.pdf
|
||||||
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_5.pdf
|
||||||
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_3.pdf
|
||||||
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_2.pdf
|
||||||
14 квітня 2020 18:43 |
Додаток_1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-14-005559-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40603406
Дата подання: 28 травня 2020 18:09
Неправомірне рішення Замовника
Найменування Замовника : Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Згідно протоколу №7 від 27 травня 2020 року номер оголошення UA-2020-04-14-005559-b за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Замовником, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції.
По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне.
У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування.
Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту.
Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника звертаємось до Вас, як Замовника закупівлі з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію, а у разі Вашої відмови будемо вимушені захищати свої права та оскаржувати Ваше незаконне рішення в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу №7 від 27 травня 2020 року номер оголошення UA-2020-04-14-005559-b за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Замовником, прийнято рішення щодо відхилення пропозиції Учасника ТОВ “ПРОГРЕСДОРБУД” (ЄДРПОУ 40603406, місцезнаходження: 65003, м. Одеса, вул. Чорноморського козацтва, буд. 103) як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції.
По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне.
У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування.
Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту.
Враховуючи вищезазначене та з огляду на встановлення дискримінаційного рішення до нас, як до Учасника звертаємось до Вас, як Замовника закупівлі з вимогою скасувати Рішення про нашу дискваліфікацію, а у разі Вашої відмови будемо вимушені захищати свої права та оскаржувати Ваше незаконне рішення в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 18:52
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Номер вимоги: UA-2020-04-14-005559-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40603406
Дата подання: 01 червня 2020 12:56
неправомірне рішення Замовника
Щодо обставин відхилення пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД»
По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції.
По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне.
У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування.
Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закон України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи вищезазначене ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» вважає що подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та підстав для відхилення передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має.
Враховуючи вище викладене та керуючись ч. 3 ст. 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Розгорнути
Згорнути
По-перше, звертаємо Вашу увагу, як Замовника, що Указ Президента №924 від 20.12.2019р., так дійсно, не зазначили в листі-гарантії, тому що вищезазначений Указ не існує, є Указ Президента України №924/2019 від 20.12.2019р. Ми, як Учасник не можемо гарантувати дотримання тих нормативних актів, яких ще не прийнято. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що наданий нами ЛИСТ-ГАРАНТІЯ у складі нашої тендерної пропозиції повністю відповідає вимогам п.2 розділу 5 тендерної документації. Також Вами було, вказано, що наша тендерна пропозиція не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації, в якому прописано строк протягом якого тендерні пропозиції є дійсні. Наша тендерна пропозиція дійсна протягом 120 робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій, строк зазначений в документі “Тендерна пропозиція”, тобто наша тендерна пропозиція чітко відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної пропозиції.
По–друге щодо того, що ніби то ми, як Учасник надали документи, засвідчені з порушенням вимог п.1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, “Інструкції з діловодства”, затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимогам ДСТУ 4163-2003 “Вимоги до оформлення документів”повідомляємо наступне.
У складі нашої тендерної пропозиції були надані усі документи у вигляді скан-копій з оригіналів документів, окрім Статуту підприємства, який ми, як Учасник відповідно до Додатку 1 п. 4.2 до тендерної документації надали у вигляді копії за підписом уповноваженої особи та завірений печаткою, як вимагалось в вище зазначеному Додатку. А що стосується наданого у складі нашої тендерної пропозиції календарного графіку виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, то відповідно до п.1 розділу 3 тендерної документація, дана помилка відноситься до формальної (несуттєвої) помилки, які чітко прописані в вище зазначеному розділі, окрім цього ми, як Учасник надавали у складі пропозиції письмове погодження з формальними помилками з їх описом. Також, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України №2 від 13.01.2009 року «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві» план фінансування робіт є Додатком до договору та складається взагалі ЗАМОВНИКОМ так, як учасник відкритих торгів не може володіти інформацією щодо наявного фінансування.
Тому ми вважаємо, що невідповідності, які ніби то знайдені в нашій тендерній пропозиції є надуманими та не обґрунтованими, а також ніяким чином не можуть вплинути на якість, строки та вартість робіт по об’єкту.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закон України “Про публічні закупівлі”, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Враховуючи вищезазначене ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» вважає що подана нами тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації та підстав для відхилення передбачених ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не має.
Враховуючи вище викладене та керуючись ч. 3 ст. 30, абз. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» умовам тендерної документації, зокрема, невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 червня 2020 18:52
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашої вимоги тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про наступне:
Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Рішенням тендерного комітету №8 від «27» травня 2020 року було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" на підставі п. 4 частини першої ст. 30 Закону, як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
У складі документів тендерної пропозиції учасником було надано лист-гарантію щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, проте порушення вимог тендерної документації за змістом зазначеного листа учасником не зазначено повний перелік вимог згідно п. 2 розділу 5 тендерної документації, зокрема: відсутня інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р. Таким чином, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам п. 4 розділу 3 тендерної документації.
Учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку
Перш за все вважаємо за необхідне наголосити на обов’язку Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає вимогам тендерної документації, що встановлено вимогами статті 30 Закону. В свою чергу, вимогами п. 2 розділу 5 тендерної документації встановлено, що у складі документів тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, з повним переліком нижче вимог: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; Указ Президента України від 14 травня 2018 року №126/2018; Указ Президенту №924 від 20.12.2019р.; Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» згідно додатків; Рішення РНБО від 19 березня 2019 року введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року №82/2019 «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 2019 року №917 «Про внесення зміни до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 15 травня 2019 р. № 535»; Постанови Кабінету Міністрів України від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2018 року включно); Постанова Кабінету Міністрів України від 18 грудня 2018р. №1089 «Про внесення змін до постанови кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р». За змістом листа, наданого у складі документів тендерної пропозиції учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було зазначено інформація щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р., що не відповідає вимогам п. 2 розділу 5 тендерної документації. Відповідно до змісту Додатку 1 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Слід зазначити, що учасником ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" не було надано у складі тендерної пропозиції листа-роз’яснення із посиланням на законодавчі підстави ненадання інформації за змістом вищезазначеного листа-гарантії щодо Указу Президенту №924 від 20.12.2019р.
Додатково повідомляємо, що під час аналізу та вивчення документів наданих у складі документів учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" встановлено невідповідність вимогам тендерної документації, у тому числі учасником було надано у складі документів тендерної пропозиції документи, засвідчені з порушенням вимог п. 1 розділу 3 тендерної документації, вимог чинного законодавства України, "Інструкції з діловодства", затвердженою Кабінетом Міністрів України та вимог ДСТУ 4163-2003 "Вимоги до оформлення документів". Крім того, учасником було надано календарний графік виконання робіт (помісячний) та план фінансування робіт не на фірмовому бланку, відсутня дата створення документа.
Слід звернути увагу, що Замовник не мав права віднести до формальних помилки, які насправді є порушенням вимог тендерної документації та суттєво впливають на зміст пропозиції учасника, оскільки зазначений факт спричинив би порушення основних принципів здійснення закупівель відповідно до положень статті 3 Закону, а саме: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що в свою чергу спричинило грубе порушення прав інших учасників аукціону.
Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області повідомляє про відсутність законодавчо обґрунтованих підстав для задоволення вимог учасника ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД".
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-14-005559-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД", Код ЄДРПОУ:40603406
Дата подання: 05 червня 2020 16:12
Дата подання: 05 червня 2020 16:12
СКАРГА на рішення про відхилення пропозиції учасника конкурсних торгів
14 квітня 2020 року Замовником Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області було надано оголошення про проведення закупівлі за процедурою відкритих торгів: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вулиці Центральній, ж/м «Червоний Хутір» с. Лиманка Таїровської селищної ради Овідіопольського району Одеської області» (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)номер оголошення UA-2020-04-14-005559-b.
Відповідно до п. 5 Перехідних та прикінцевих положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Тому подаючи дану скарга ТОВ «ПРОГРЕСДОРБУД» керується положеннями ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 02.04.2020 року.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 10 червня 2020 17:38
Рішення від 10.06.2020 №11338.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 17:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 №12536.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 16:27
Рішення від 24.06.2020 №12536.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 19:25
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 травня 2020 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
14 441 725,31
UAH з ПДВ
|
14 441 725,31
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
14 743 965,60
UAH з ПДВ
|
14 743 965,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" |
15 737 703,60
UAH з ПДВ
|
15 737 703,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
16 002 544,34
UAH з ПДВ
|
16 002 544,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
МАЛЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАЗАЛЬТ" |
16 980 000,00
UAH з ПДВ
|
16 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ" |
17 537 928,71
UAH з ПДВ
|
17 151 447,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" #40603406 |
Відхилено |
14 441 725,31
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 12:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" #42846767 |
Відхилено |
14 743 965,60
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 14:36
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" #34168990 |
Відхилено |
15 737 703,60
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 11:42
|
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" #39111320 |
Переможець |
16 002 544,34
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 15:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2021 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2021 11:49
|
Дод угода 25.10.2021.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2021 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2021 15:23
|
ДОД УГОДА.pdf | зміни до договору |
24 червня 2021 15:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2020 14:33
|
001.pdf | зміни до договору |
14 липня 2020 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 18:33
|
договор в прозорро.pdf | укладений |
07 липня 2020 18:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку відсутністю фінансування обсягів робіт у повному обсязі на 2020 рік Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді) |
Номер договору про закупівлю: | 01-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку із зміною найменування юридичної назви Замовника Сторони вирішили внести зміни до Договору та викласти повну назву Замовника в наступній редакції – «Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області». 2. «Замовник» та «Генпідрядник» дійшли згоди внести зміни в умови договору, а саме: Змінити п. 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає: 16 002 544,34 грн. (шістнадцять мільйонів дві тисячі п’ятсот сорок чотири грн. 34 коп.), у тому числі ПДВ: 2 667 090, 72 грн. (два мільйона шістсот шістдесят сім грн. 72 коп.) згідно кошторисних призначень у 2020 році – 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів грн. 00 коп.), у 2021 році – 6 300 000,00 грн. (шість мільйонів триста тисяч грн. 00 коп.), у 2022 році - 2 702 544,34 грн. (два мільйони сімсот дві тисячі п’ятсот сорок чотири грн. 34 коп.). У зв’язку відсутністю фінансування обсягів робіт у повному обсязі на 2021 рік змінити п. 18.2 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта та діє до 31.12.2022 року, в інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору». 3. Керуючись п. 11.2 Договору та п. 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, Сторони вирішили уточнити план фінансування будівництва та календарний графік виконання робіт з урахуванням кошторисних призначень на 2020-2022 роки: 2020 рік – 7 000 000грн. 2021рік – 6 300 000,00грн. 2022рік - 2 702 544,34 та внести відповідні зміни у Додаток №2 та Додаток №3 виклавши їх у новій редакції. 4. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 01-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. «Замовник» та «Генпідрядник» дійшли згоди внести зміни в умови договору №01-07/20 від «07» липня 2020 року, а саме: Змінити п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає: 15 990 491,67 грн. (п’ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч чотириста дев’яносто одна гривня 67 коп.), у тому числі ПДВ: 2 665 081,95 грн. (два мільйона шістсот шістдесят п’ять тисяч вісімдесят одна гривня 95 коп.), згідно кошторисних призначень у 2020 році – 7 000 000,00 грн. (сім мільйонів грн. 00 коп.), у 2021 році – 8 990 491,67 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто тисяч чотириста дев’яносто одна грн. 67 коп.)». 2. Керуючись п. 11.2 Договору та п. 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, Сторони вирішили уточнити план фінансування будівництва та календарний графік виконання робіт з урахуванням кошторисних призначень на 2020-2021 роки: 2020 рік – 7 000 000,00 грн. 2021 рік – 8 990 491,67 грн. та внести відповідні зміни у Додаток №2 та Додаток №3 виклавши їх у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 01-07/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |