Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (для техніки «Plasser&Theurer»)»
Очікувана вартість
3 255 869,28 UAH
UA-2020-04-14-005229-b d00a456bd0674d64a98ac06fd93316da
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій

+380444069837 crekm.dog1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:23
Очікувана вартість: 3 255 869,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
486 штуки
Лот № 1 «Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 17:31
ТД_ЗЧ_Plasser_торги_14.04.2020_.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000014 ● 48b03da165f34a3dbc4a924e813dfed7
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2020 № 75
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 30.12.2020 № 75
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
16 UA-2020-04-14-005229-b 14.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-18 16:56:36

Щодо надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-04-14-005229-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Документи відповідно додатку №8 «Перелік документів на підтвердження відсутності підстав, визначених частинами першою і частиною другою статті 17, які переможець процедури закупівлі має надати Замовнику у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір» до тендерної документації до переможця торгів встановлено вимогу подання Довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу (електронна форма, оригінал або нотаріально завірена копія (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель про намір укласти договір)) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
Аналізом тендерної пропозиції переможця ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» (код в ЄДРПОУ 41243966) встановлено, що в складі його пропозиції довідка МВС не завантажена до електронної системи.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати відповідну інформацію (пояснення):
- чи надано переможцем торгів ТОВ «БРАДОС УКРАЇНА» довідку про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до пункту 6 частини третьої статті 17 Закону, зокрема: службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-20 14:35:53

Надання відповіді

Доброго дня! Філія «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» АТ «Укрзалізниця» надає відповідь. По процедурі торгів на закупівлю «Запасні частини до колійних машин виробництва фірми «Plasser&Theurer» ДК 021:2015: 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-14-005229-b в додатку 8 тендерної документації передбачено надання переможцем торгів:
1. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки (або відтворена на папері копія електронної довідки, з підписом та печаткою переможця*) МВС України або відповідного територіального підрозділу (дата видачі довідки має бути не раніше ніж за 30 календарних днів до дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій (включно), також приймаються довідки видані з дати фактичного кінцевого строку подання тендерних пропозицій, але не пізніше 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) про відсутність судимостей у службової (посадової) особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі.
на підписанта договору та на особу (осіб), яку (яких) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, також для фізичної особи, яка є учасником. …»
Переможцем торгів по проведених торгах вчасно надано до Замовника всі документи передбачені додатком 8 тендерної документації. Згідно запиту надається сканована копія довідки МВС України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА" 3 255 869,28
UAH з ПДВ
3 239 863,68
UAH з ПДВ
Документи
"METALHIMCARGO” Ltd. 3 244 313,28
UAH з ПДВ
3 244 313,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 13:05
Заявка пропозиція №2
28 квітня 2020 18:20
Доки з ЕЦП.rar
28 квітня 2020 18:20
22 додаток 11.pdf
28 квітня 2020 18:19
20 3.7.3 Сертифікат ISO.pdf
28 квітня 2020 18:19
19 Лист представництво.pdf
28 квітня 2020 18:19
14 Додаток 10.pdf
28 квітня 2020 18:19
13 довідки банку.pdf
28 квітня 2020 18:19
12 Довідка довкілля.pdf
28 квітня 2020 18:19
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
28 квітня 2020 18:19
6 Особа підписант.pdf
28 квітня 2020 18:19
4 Працівники додаток 12.pdf
28 квітня 2020 18:19
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 квітня 2020 18:19
1 Пропозиція заявка.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 01:34
Установчий акт.pdf
28 квітня 2020 01:34
Сертифіка ISO.pdf
28 квітня 2020 01:34
пропозиція.pdf
28 квітня 2020 01:34
працівники.pdf
28 квітня 2020 01:34
ПАСПОРТ.pdf
28 квітня 2020 01:34
особа підписант.pdf
28 квітня 2020 01:34
МЕТАЛХИМКАРГО АКТ.pdf
28 квітня 2020 01:34
дослідження.pdf
28 квітня 2020 01:34
досвід.pdf
28 квітня 2020 01:34
додаток 11.pdf
28 квітня 2020 01:34
додаток 10.pdf
28 квітня 2020 01:34
додаток 9.pdf
28 квітня 2020 01:34
додаток 5.pdf
28 квітня 2020 01:34
довкілля.pdf
28 квітня 2020 01:34
відвантаження.pdf
28 квітня 2020 01:34
passport_Lazarov (1).pdf
28 квітня 2020 01:34
Bank Reference METALHIMKARGO.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"

"METALHIMCARGO” Ltd.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
Переможець 3 239 863,68
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БРАДОС УКРАЇНА"
#41243966
3 239 863,68
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 17:50
ду 20088.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:17
ду 20088.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:17
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 14:32
ду 20088.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:31
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 10:37
20088.pdf укладений
22 травня 2020 10:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20088
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20088
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20088
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 234 053,28
UAH (в тому числі ПДВ 539 008,88 UAH)