Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
3 585 000,00 UAH
UA-2020-04-14-005181-b df9ca6f0e7f44283a67160b464aaccd3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Климчук

+380432673226 zsh_24@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43488871
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3
Контактна особа: Наталя Климчук
+380432673226
zsh_24@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 13:00
Очікувана вартість: 3 585 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 15 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:12
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. П. 5.5. Проекту договору передбачено, що Доставка Товару, розвантажувальні роботи, підключення та налаштування Товару здійснюються силами та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час.
Уточнення
Дата подання: 20 квітня 2020 13:55
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:04
Просимо надати уточнення, щодо п.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу №3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). В зазначеному пункті міститься наступна вимога: "- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – юридичних осіб);" Звертаємо Вашу увагу, що на даний час за умови введення загальнодержавного Карантину відповідно до Постанови КМУ №211 "«Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»" надати оригінал або нотаріальну копію зазначеної довідки не вбачається можливим з зазначених вище причин. Дану довідку можна отримати виключно у електронному вигляді у визначний законодавством спосіб. Чи буде вважатись достатнім для виконання вимог зазначеного пункту тендерної документації на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону надати довідку за визначеною законодавством формою у електронному вигляді, що видана уповноваженим органом ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211 не забороняє на період карантину роботу органів Міністерства внутрішніх справ України та Державної податкової служби України. Тому, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен, шляхом завантаження в електронну систему, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої і частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – фізичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – юридичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 3 531 780,00
UAH з ПДВ
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 3 535 220,00
UAH з ПДВ
3 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 червня 2020 16:30
Електронний підпис
01 червня 2020 16:30
Кобець МВС.rar
01 червня 2020 16:30
Податкова.rar
30 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:54
5_Інші документи.pdf
30 квітня 2020 15:54
1_Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 14:55
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:52
Доручення ЕЦП.pdf
30 квітня 2020 14:52
КОМЕЛ 9001 укр.pdf
30 квітня 2020 14:52
Letter certificate Silver Komel 2019-2020.pdf
30 квітня 2020 14:52
Сертифікати ПК Vinga.pdf
30 квітня 2020 14:52
Сертефикати НР 250.pdf
30 квітня 2020 14:52
Протокол ПК Vinga.pdf
30 квітня 2020 14:52
Монітори LG.pdf
30 квітня 2020 14:52
Інструкція ПК Vinga.pdf
30 квітня 2020 14:52
Документи ТМ Vinga.pdf
30 квітня 2020 14:52
22 Проект договору.pdf
30 квітня 2020 14:52
05 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
30 квітня 2020 14:52
04 Технічні параметри.pdf
30 квітня 2020 14:52
02 Порівняльна таблиця.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 3 495 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
3 495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 17:46
Договір № ВН-1254 (Персональні комп'ютери)Гімназія №24.pdf укладений
16 червня 2020 17:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 495 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 582 500,00 UAH)