Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні комп'ютери
Очікувана вартість
3 585 000,00 UAH
UA-2020-04-14-005181-b ● df9ca6f0e7f44283a67160b464aaccd3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ГІМНАЗІЯ №24 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 43488871 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ АНАТОЛІЯ БОРТНЯКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Наталя Климчук +380432673226 zsh_24@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 17:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 13:00 |
Очікувана вартість: | 3 585 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 850,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
205 штуки
Персональні комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вулиця Анатолія Бортняка, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 17:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 17:23 |
1.Тендерна документацiя.doc | |
14 квітня 2020 17:23 |
5. Додаток 4 Інші документи.docx | |
14 квітня 2020 17:23 |
3. Додаток 2 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики.docx | |
14 квітня 2020 17:23 |
4. Додаток 3 Проект договору.docx | |
14 квітня 2020 17:23 |
2. Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 15 квітня 2020 12:41
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:12
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. П. 5.5. Проекту договору передбачено, що Доставка Товару, розвантажувальні роботи, підключення та налаштування Товару здійснюються силами та за рахунок Постачальника в узгоджений із Замовником час.
Уточнення
Дата подання: 20 квітня 2020 13:55
Дата відповіді: 22 квітня 2020 18:04
Просимо надати уточнення, щодо п.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) Розділу №3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).
В зазначеному пункті міститься наступна вимога: "- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – юридичних осіб);"
Звертаємо Вашу увагу, що на даний час за умови введення загальнодержавного Карантину відповідно до Постанови КМУ №211 "«Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2»" надати оригінал або нотаріальну копію зазначеної довідки не вбачається можливим з зазначених вище причин. Дану довідку можна отримати виключно у електронному вигляді у визначний законодавством спосіб.
Чи буде вважатись достатнім для виконання вимог зазначеного пункту тендерної документації на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону надати довідку за визначеною законодавством формою у електронному вигляді, що видана уповноваженим органом ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що пункт 2 Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211 не забороняє на період карантину роботу органів Міністерства внутрішніх справ України та Державної податкової служби України. Тому, переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен, шляхом завантаження в електронну систему, надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5 та 6 частини першої і частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – фізичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – юридичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – фізичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом, та має бути не більше ніж 20-денної давнини щодо дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір (для учасників – юридичних осіб);
- на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону - довідка про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
3 495 000,00
UAH з ПДВ
|
29 травня 2020 16:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 15:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 17:46
|
Договір № ВН-1254 (Персональні комп'ютери)Гімназія №24.pdf | укладений |
16 червня 2020 17:43
|