Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні дверей в приміщені навчально-виробничого корпусу Державний навчальний заклад «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Януша Корчака, 8
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2020-04-14-003366-a 4770f11226684f69bc4f523f06f33aea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабич Надія Василівна

380444565345 kvppu1903@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 02544537
Вебсайт: http://www.kvppu.com
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Полковника Шутова, 13
Контактна особа: Бабич Надія Василівна
380444565345
kvppu1903@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 квітня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 14:35
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по заміні дверей в приміщені навчально-виробничого корпусу Державний навчальний заклад «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Януша Корчака, 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03190, Україна, Київська область, Київ, вул. Януша Корчака, 8 (навчально-виробничий корпус)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування виконаних робіт здійснюється після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок Замовника. Розрахунки за виконані роботи здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником протягом 10 календарних днів на поточний рахунок Підрядника коштів у національній валюті України, на підставі підписаних Сторонами актів приймання виконаних будівельних робіт (за примірною формою № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (за примірною формою № КБ-3). У разі затримки бюджетного фінансування Замовник сплачує вартість виконаних робіт протягом 10 банківських днів з моменту поновлення бюджетного фінансування робіт та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Рембудсервіс 17" 99 200,00
UAH з ПДВ
99 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 129 942,55
UAH з ПДВ
129 942,55
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович 131 645,74
UAH з ПДВ
131 645,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 02:00
Тендер рембудсервіс 17.rar

Публічні документи

15 травня 2020 20:54
Електронний підпис
15 травня 2020 20:37
Антикорупційна програма
15 травня 2020 20:37
Довідка з податкової
15 травня 2020 20:37
Довідка з ЄДР НАЗК
15 травня 2020 20:37
Довідка з МВС
30 квітня 2020 02:10
Електронний підпис
30 квітня 2020 02:09
22 Дозвіл Держпраці.pdf
30 квітня 2020 02:09
17 проект Договору.pdf
30 квітня 2020 02:09
12.1 Додаток 2 ТД до п.12.pdf
30 квітня 2020 02:09
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 09:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 09:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 09:09
ПОСВІДЧЕННЯ - 1.pdf
30 квітня 2020 09:09
СЕРТИФІКАТИ.pdf
30 квітня 2020 09:09
ПОСВІДЧЕННЯ - 2.pdf
30 квітня 2020 09:09
ТРУДОВІ КНИЖКИ.pdf
30 квітня 2020 09:09
АКТ ОГЛЯДУ.pdf
30 квітня 2020 09:09
НАКАЗИ.pdf
30 квітня 2020 09:09
КОШТОРИС.pdf
30 квітня 2020 09:09
Ліцензія АВК.pdf
30 квітня 2020 09:09
Витяг ЄДР.pdf
30 квітня 2020 09:09
Довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 09:09
Ліцензія.pdf
30 квітня 2020 09:09
Довідка.zip
30 квітня 2020 09:09
ДОВІДКА БАНКРУЦТВО.pdf
30 квітня 2020 09:09
ДОВІДКА ДФС.pdf
30 квітня 2020 09:09
265050023084479.XML
30 квітня 2020 09:09
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Рембудсервіс 17"

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

Фізична особа підприємець Леонтюк Олександр Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Рембудсервіс 17"
#36756155
Відхилено 99 200,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 17:34
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
Переможець 129 942,55
UAH з ПДВ
15 травня 2020 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД
#40313047
129 942,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 12:11
Додаткова угода № 3 до договору № 19 від 26.05.2020р..pdf зміни до договору
19 червня 2020 12:04
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 13:01
Дод уг 2 експертиза заміна дверей Корчака.pdf зміни до договору
16 червня 2020 12:46
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2020 16:41
додаткова угода заміна дверей Корчака.pdf зміни до договору
04 червня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:15
Договір 19 заміна дверей.pdf укладений
26 травня 2020 16:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору про закупівлю, що не пов'язані із зміною істотних умов договору, а саме: зміни до порядку проведення розрахунків
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до договору відповідно до пункту 5 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" у зв'язку із зменшенням ціни договору без зміни обсягу робіт на підставі ДСТУ БД. 1. 1-1:2013 та Експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації по робочому проекту: «Капітальний ремонт по заміні дверей в приміщені навчально-виробничого корпусу Державний навчальний заклад «Центр професійної освіти інформаційних технологій, поліграфії та дизайну м. Києва» за адресою: м. Київ, вул. Януша Корчака, 8» від 05.06.2020 № 29202
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору про закупівлю, що не пов'язані із зміною істотних умов договору, а саме: внесення змін до реквізитів Замовника в розділі 15 «Місцезнаходження (поштові адреси), платіжні реквізити і підписи Сторін»
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 128 374,96
UAH (в тому числі ПДВ 21 395,83 UAH)