Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Вебсайт: | http://www.bc-ujkg.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Мельник Людмила Володимирівна 380456399482 djkgbmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 квітня 2020 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 04 травня 2020 15:12 |
Очікувана вартість: | 2 789 096,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,11% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до абзацу 2 п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27. 12 .2001 р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. | Аванс | 10 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний об’єкт. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 квітня 2020 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 квітня 2020 13:39 |
Технічне завдання додаток 9.rtf | |
14 квітня 2020 13:38 |
ТД реконструкція площі по вул. Героїв Небесної Сотні 2020.doc | |
14 квітня 2020 13:38 |
Проект договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-26-000014 ● 5bc9508914084d9f864a762ebf4cebd5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 липня 2021 13:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.07.2021 №432
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 22 липня 2021 року №003100-18/9259-2021,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 26.07.2021 №432
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-04-14-001649-a 14.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-27 16:52:05
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (ДК 021:2015: 45454000-4 – «Реконструкція») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-04-14-001649-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином переможцем торгів ПП «Будмакс» виконано вимоги тендерної документації щодо надання:
- довідки (оригіналу, або нотаріально засвідченої копії, або електронного документу) про відсутність (наявність) заборгованості із сплати податків і зборів (пункт 3 додатку 1 тендерної документації), зокрема із врахуванням визначеного у тендерній документації поняття «Електронного документу» (документ, який міститься в окремому файлі, та інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, зокрема електронний підпис) (пункт 1 розділу І тендерної документації)?
- забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії ?
2. Чи виконано умови договору від 25 травня 2020 року №1073/2020, укладеного із ПП «Будмакс» (зазначити загальну суму, у разі внесення змін до договору (щодо зменшення суми чи продовження строку дії) надати відповідні документальні підтвердження (додаткові угоди)) ?
3. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 25 травня 2020 року №1073/2020 строк його дії до 31 грудня 2020 року?
4. Яким чином замовником дотримано вимоги статті 26 Закону, в редакції чинній на час проведення закупівлі, в частині повернення забезпечення виконання договору про закупівлю у визначених випадках або його перерахування до відповідного бюджету?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-29 18:21:41
відповідь на запит
На Ваш запит, що надійшов у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор тендеру UA-2020-04-14-001649-a, надаємо наступну інформацію.
1. Щодо виконання учасником переможцем вимог тендерної документації про підтвердження відсутності податкової заборгованості.
На підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів переможець закупівлі приєднав до тендерної пропозиції отриману ним через електронний кабінет платника податків довідку (№ 21287 від 08.05.2020 р.), яка свідчить про відсутність податкового боргу. В свою чергу замовник або зацікавлені органи зможуть переглянути достовірність довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Для чого потрібно ввести дані з PDF-файлу довідки – ЄДРПОУ чи РНОКПП (Реєстраційний номер облікової картки платника податків) отримувача довідки, номер довідки та дату видачі – і натиснути кнопку “Пошук”.
Система знайде відповідну довідку та запропонує два варіанти дій:
1) перевірити підписи;
3) скачати PDF-файл.
2. Щодо виконання умов договору від 25 травня 2020 року №1073/2020, укладеного із ПП «Будмакс»
Учасником закупівлі, якісно та в установлені договором терміни виконано всі умови договору від 25 травня 2020 року №1073/2020, укладеного із ПП «Будмакс» по предмету закупівлі виконання робіт з реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-14-001649-a на загальну суму - 2 551 596,08 грн. з ПДВ.
3. Щодо неоприлюднення звіту про укладення договору в електронній системі.
Згідно даних, наявних в електронній системі закупівель, 04-12-2020 о 09:07:50 замовником у відповідному електронному полі на сторінці закупівлі UA-2020-04-14-001649-a зазначено загальну суму виконання договору 2 551 596, 08 грн. з ПДВ та накладено кваліфікований електронний підпис. Разом із тим, з невідомих причин, сторінка закупівлі не перейшла в статус «договір завершено» і, відповідно, система не сформувала звіт про виконання договору (скан екрану 1 комп’ютера додається в якому видно підтвердження того, що 04.12.2020 року нами було внесено інформацію про суму оплати за договором і підписано електронним підписом). Звернувшись до консультанта електронного майданчика ми отримали відповідь, що причина не сформування звіту їм не відома (можливо був збій у системі) і порекомендували все таки завершити виконання договору для сформування звіту про укладення договору в електронній системі, що і було нами зроблено (скан екрану 2 комп’ютера додається).
4. Щодо підтвердження дотримання учасником вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі»
На дотримання вимог статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та виконання вимог тендерної документації учасником, під час укладання договору № 1073/2020 від 25.05.2020 року було надано банківську гарантію (10049/20-ГВ) оформлену 08.05.2020 року в розмірі 5% вартості договору (127 622,37 грн.). Сканкопія вказаного вище документу додається до пояснень.
Додаток: сканкопія банківської гарантії № 10049/20-гв від 08.05.2020 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу UA-M-2021-07-26-000014 по закупівлі робіт із реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-14-001649-a Відповідно до частини 8, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі- Закон), Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення до висновку від 11 серпня 2021 про результати моніторингу закупівлі « робіт із реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція)» Державною аудиторською службою України (ідентифікатор моніторингу - UA-M-2021-07-26-000014). За результатами проведеного моніторингу Держаудитслужбою виявлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а також в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу. 1. За результатом моніторингу аудиторами Північного офісу Держаудитслужби встановлено, що: «За результатами моніторингу установлено, що замовником у пункті 3 додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу про надання учасником - переможцем торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, в тому числі довідку (оригінал, або нотаріально засвідчену копію, або електронний документ), яка датована не раніше дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, видану уповноваженим державним органом, щодо відсутності (наявності) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Також, замовником у пункті 1 розділу І тендерної документації визначено, що «документи тендерної пропозиції та документи, які готує переможець процедури закупівлі, подаються в електронному вигляді через систему у вигляді електронних документів*, сканованих оригіналів документів або сканованих нотаріально засвідчених копій.» *Електронним документом вважається документ, який міститься в окремому файлі, та інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа, зокрема електронний підпис.» Відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (далі – Довідка), затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року№733, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за №1102/32554, Довідка містить такі обов’язкові реквізити, як підписи керівника (його заступника або уповноваженої особи) контролюючого органу та посадової особи контролюючого органу, а також відбиток печатки контролюючого органу, та надається у паперовій або електронній формі. Довідку у паперовій формі платник (його законний чи уповноважений представник) отримує безпосередньо в контролюючому органі. Довідку в електронній формі платник отримує з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Водночас, згідно статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії. Проте, завантажена переможцем торгів ПП «Будмакс» в електронну систему закупівель довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, від 08 травня 2020 року №21897, не містить підписів відповідальних посадових осіб контролюючого органу, відбитку печатки контролюючого органу та відповідно не є оригіналом документу або його копією, зробленою з оригіналу; не має накладеного електронного підпису, що не є електронним документом у розумінні Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та встановлених замовником вимог тендерної документації. Згідно пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону. Однак, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону замовник не відхилив тендерну пропозицію ПП «Будмакс», як переможця, - у разі не надання ним документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, а уклав з ним Договір на суму 2 552 447,35 грн.». Разом із тим, у відповідності до пункту 7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерством фінансів України № 733 від 03.09.2018 р. - Довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». У приватній частині електронного кабінету користувач може скачати видану йому довідку лише у форматі HTML або PDF без електронного підпису, що унеможливлює приєднання її в складі пропозиції чи документів переможця в якості повноцінного електронного документу. На підтвердження відсутності заборгованості зі сплати податків і зборів переможець закупівлі приєднав до тендерної пропозиції отриману ним через приватну електронного кабінету платника податків довідку № 21287 від 08.05.2020 р., яка свідчить про відсутність податкового боргу. В свою чергу Замовник або зацікавлені органи мають можливість перевірити достовірність довідки у відкритій частині Електронного кабінету платника, вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача. Для чого потрібно ввести дані з PDF-файлу: коду – ЄДРПОУ чи РНОКПП (Реєстраційний номер облікової картки платника податків) отримувача довідки, номер довідки та дату видачі – і натиснути кнопку “Пошук”. Система знайде відповідну довідку та запропонує три варіанти дій: 1) перевірити підписи; 2) скачати електронний підпис; 3) скачати PDF-файл. Перевіривши довідку № 21287 про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, видану в електронному вигляді Учаснику-переможцю ГУ ДПС у Київській області 08.05.2020, за допомогою відкритої частини кабінету платника податків, тендерний комітет упевнився у її легітимності та наявності електронних підписів посадових осіб, які видавали довідку, та зробив висновок про те, що у замовника закупівлі відсутня підстава для відхилення тендерної пропозиції з підстав передбачених положеннями пункту 13 частини 1 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відтак вищезазначене спростовує висновок Держаудитслужби про те, що переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, передбачених статтею 17 Закону а отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. 2. За результатом моніторингу аудиторами Північного офісу Держаудитслужби встановлено, що: «замовником не оприлюднено звіт про виконання договору в електронній системі закупівель у строк, визначений абзацом 10 частини першої статті 10 Закону, а саме протягом трьох днів з дня закінчення строку дії договору, виконання договору або його розірвання (оприлюднено в ході моніторингу)». Разом із тим на запит про надання пояснень щодо неоприлюднення звіту про укладення договору в електронній систем, розміщений перевіряючим органом в електронній системі закупівель 27.07.2021 року, ДЖКГ БМР надало відповідь про те, що згідно даних, наявних в електронній системі закупівель, 04-12-2020 о 09:07:50 замовником у відповідному електронному полі на сторінці закупівлі UA-2020-04-14-001649-a зазначено загальну суму виконання договору 2 551 596, 08 грн. з ПДВ та накладено кваліфікований електронний підпис. При цьому, з невідомих причин, сторінка закупівлі не перейшла в статус «договір завершено» і, відповідно, система не сформувала звіт про виконання договору. Знімок (скрін-шот сторінки створення звіту) екрану з підтвердженням того, що 04.12.2020 року нами було внесено інформацію про суму оплати за договором і підписано електронним підписом додано до пояснень. Звернувшись до консультанта електронного майданчика ДЖКГ отримало відповідь, що причина не сформування звіту їм не відома (можливо був збій у системі) і порекомендували все таки завершити виконання договору для сформування звіту про укладення договору в електронній системі, що і було нами зроблено. Зазначене вище підтверджує вчинення Замовником на електронному майданчику дій, спрямованих на оприлюднення звіту про виконання договору у відповідності до вимог статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». З наведеного можна дійти висновку про те, що вина працівників ДЖКГ БМР у неопублікуванні звіту про виконаний договір відсутня. Враховуючи викладене, Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради вважає висновок Державної аудиторської служби про результати моніторингу UA-M-2021-07-26-000014 щодо закупівлі робіт із реконструкції площі по вул. Героїв Небесної Сотні із спорудженням пам'ятника на честь борців за волю та незалежність України у м. Біла Церква Київської області (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – Реконструкція) щодо порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та не відхилення замовником тендерних пропозиції, поданих учасником закупівлі, необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
2021-08-17 17:12:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Позовна заява направлена до Київського окружного адміністративного суду 25.08.2021 року рекомендованим поштовим відправленням |
Дата публікації: | 26 серпня 2021 |
Документи:
26 серпня 2021 10:39
|
Електронний підпис |
26 серпня 2021 10:39
|
Опис памятник.pdf |
26 серпня 2021 10:39
|
квітанція памятник.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будмакс" |
2 552 447,35
UAH з ПДВ
|
2 552 447,35
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" |
2 788 216,20
UAH з ПДВ
|
2 775 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "Будмакс" #35964221 |
Переможець |
2 552 447,35
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2020 09:07
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 10:56
|
Договір 1073.pdf | укладений |
25 травня 2020 10:55
|