Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів)
Очікувана вартість
27 213,40 UAH
UA-2020-04-13-004759-b 4c3f0df68da1450ead236d6d94ee36de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Гринишин

+380504500785 grynyshyn-op@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі тернопільської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01192220
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Вячеслава Чорновола,1
Контактна особа: Петро Гринишин
+380504500785
grynyshyn-op@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 22:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 11:14
Очікувана вартість: 27 213,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 136,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Замовником щомісячно відповідно до актів наданих послуг (виконаних робіт) згідно з виставленим рахунком не пізніше десятого числа наступного місяця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 22:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 22:09
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛИК ЯРОСЛАВ ІВАНОВИЧ" 22 000,00
UAH з ПДВ
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ПРИКАРПАТЛІФТ" 27 200,00
UAH з ПДВ
27 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 21:18
Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 21:18
Копія паспорта та коду.pdf
05 травня 2020 21:18
Довідка про корупцію.pdf
05 травня 2020 21:18
Витяг з_ЄДР_1006591195.rtf
30 квітня 2020 11:59
Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2020 11:59
Копія паспорта та коду.pdf
30 квітня 2020 11:59
Довідка про корупцію.pdf
30 квітня 2020 11:59
Витяг з_ЄДР_1006591195.rtf
24 квітня 2020 19:05
2. Лист-гарантія.pdf
24 квітня 2020 19:05
1.2 Лист-відгук.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 13:49
Тендерна документація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛИК ЯРОСЛАВ ІВАНОВИЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ "ПРИКАРПАТЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛИК ЯРОСЛАВ ІВАНОВИЧ"
#2011321255
Переможець 22 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛИК ЯРОСЛАВ ІВАНОВИЧ"
#2011321255
22 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 18:03
Zvit pro vykonannia umov dohovoru.zip укладений
11 березня 2021 18:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:38
Dodatkova uhoda TO Liftiv.zip зміни до договору
24 грудня 2020 17:35
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:31
Dohovir Lifty TO 2020.zip укладений
22 травня 2020 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до пункту 1.1 Розділу 1 “Предмет договору” Договору, виклавши його в новій редакції : «Виконавець зобов’язується до 22.02.2021 року надавати Послуги з технічного обслуговування ліфтів (Послуги з технічного обслуговування та ремонту ліфтів), код згідно ДК 021 : 2015 - 50750000 - 7, (надалі - Послуги), а Замовник - прийняти та оплатити Послугу.» 2. Внести зміни до пункту 3.1 Розділу 3 “Ціна договору” Договору, виклавши його в новій редакції : «Ціна договору становить 26 360 грн. 00 коп. (Двадцять шість тисяч триста шістдесят грн. 00 коп.), без ПДВ (визначається відповідно до умов цінової пропозиції, та з урахуванням Податкового кодексу України) та визначена у специфікації з врахуванням ціни за одиницю послуги. Специфікація є невід’ємною частиною договору.» 3. Внести зміни до п.5.1 Розділу 5 «Надання послуг» Договору, виклавши його в новій редакції: «Строк надання послуг: до 22.02.2021 року.» 4. Внести зміни до пункту 11.1 Розділу 11 «Строк дії договору» Договору, виклавши його в новій редакції: «Договір про закупівлю набирає чинності з дня його підписання та діє до 22.02.2021 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків.» 5. Додаток №1 до договору викласти в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 6. Ця Додаткова угода набирає чинності з 01 січня 2021 року та є невід’ємною частиною Договору. 7. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 4410329
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 22 лютого 2021
Сума оплати за договором: 26 360,00
UAH