Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система для переливання інфузійних розчинів, тип ПР
Очікувана вартість
170 375,00 UAH
UA-2020-04-13-004698-b d6011a7579b6441ab621e8de3507d52b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оскольський Едуард Анатолійович

+38 (050) 642-10-30 coz_uz@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Оскольський Едуард Анатолійович
+38 (050) 642-10-30
coz_uz@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14500 шт
Система для переливання інфузійних розчинів, тип ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата в розмірі 50% від загальної вартості шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ, протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Договору на підставі виставленого Постачальником рахунку. Аванс 5 Банківські 50
Поставка товару здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі Товару та виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника, з урахуванням ПДВ, у разі якщо Постачальник є платником ПДВ, а також за умови наявності податкової накладної Постачальника, оформленої у відповідності до вимог чинного законодавства України (у відповідності до вимог підпункті «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України). Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

13 квітня 2020 20:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Гімард»
#41404192
Переможець 170 375,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 20:35

Документи

13 квітня 2020 20:34
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 травня 2020 16:02
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 17:15
Дод угод ЦОЗ ТН-212 (1).pdf зміни до договору
22 травня 2020 17:15
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 20:40
ЦОЗ-ТН-212_COVID-19_Гімард_система ПР.pdf укладений
13 квітня 2020 20:39
Звіт Система для переливання, тип ПР covid 19.docx укладений
13 квітня 2020 20:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Система для переливання інфузійних розчинів, тип ПР 14500 шт 11,75
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОУГО-19)» від 30.03.2020 № 540-ІХ, постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (СОУГО-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» від 20.03.2020 № 224 та п. 13.3, п. 13.6 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до додатку № 1 до Договору - «Специфікація»
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-212
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Система для переливання інфузійних розчинів, тип ПР 14500 шт 11,75
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 159 228,97
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)