Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Legal services, related to studying the possibility to initiate the investment arbitration proceedings against the Slovak Republic due to actions of representatives of the latter related to performance of the arbitration award in favour of Italia Ukraina Gas S.p.a and the related actions within the interests of National Joint Stock Company “Naftogaz of Ukraine”
Очікувана вартість
15 000 000,00 EUR
UA-2020-04-13-004542-b 0f0ed08836b3480cb720d6d0a646dd05
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Іванів Ольга Зіновіївна
+380445863289
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Іванів Ольга Зіновіївна
+380445863289
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 18:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 15:00
Очікувана вартість: 15 000 000,00 EUR без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150 000,00 EUR
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 150000 EUR
Publication date: 13 квітня 2020 18:41
Enquiries until: 25 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 31 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 15 000 000 EUR excluding VAT
Minimal lowering step: 150 000 EUR
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва


Scope of the procurement
Строк надання Послуг: протягом 3 (трьох) років від дати укладення цього Договору.
The term for provision of Services: 3 (three) years of the date conclusion of the Сontract.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 година
Послуги юридичні, пов`язані з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79110000-8 — Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва

Legal services, related to studying the possibility to initiate the investment arbitration proceedings against the Slovak Republic due to actions of representatives of the latter related to performance of the arbitration award in favour of Italia Ukraina Gas S.p.a and the related actions within the interests of National Joint Stock Company “Naftogaz of Ukraine”
Розгорнути Згорнути
CPV: 79110000-8
Період постачання: по 15 липня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 32 (тридцяти двох) банківських днів з дати підписання акта здавання-приймання наданих послуг. Пiсляоплата 32 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 травня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:24
Додатки 4-7 до ТД_Italia Gas (28.05.20).docx
28 травня 2020 11:24
ТД_ItaliaGas_нова редакція (28.05.2020).docx
28 травня 2020 11:24
Перелік змін до ТД_Italia Gas (28.05.2020).docx
12 травня 2020 12:32
Перелік змін до ТД_Italia Gas (12.05.2020).docx
13 квітня 2020 18:41
Додаток 9.xls
13 квітня 2020 18:41
Додатки 8.1-8.2.xlsx
28 травня 2020 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 18:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 11:24
Додатки 4-7 до ТД_Italia Gas (28.05.20).docx
13 квітня 2020 18:41
Додатки 4-7 до ТД_ItaliaGas.docx
28 травня 2020 11:24
ТД_ItaliaGas_нова редакція (28.05.2020).docx
12 травня 2020 12:32
ТД_ItaliaGas_нова редакція (12.05.2020).docx
13 квітня 2020 18:41
ТД_ItaliaGas.docx
28 травня 2020 11:24
Перелік змін до ТД_Italia Gas (28.05.2020).docx
12 травня 2020 12:32
Перелік змін до ТД_Italia Gas (12.05.2020).docx
13 квітня 2020 18:41
Додаток 9.xls
13 квітня 2020 18:41
Додатки 8.1-8.2.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 20 квітня 2020 15:58
Дата відповіді: 22 квітня 2020 16:50
Відповідно до Додатку 7 (пункт 1) до Тендерної документації учасник документально підтверджує, що на дату подання тендерної пропозиції він та/або його афілійовані особи (юридичні/-а особи/-а, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/-а здійснюють/-є контроль над учасником, чи які/-а разом із Учасником перебувають/-є під спільним контролем іншої особи), та/або члени міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, мають/має матеріально-технічну базу, зокрема належним чином облаштований/-і та зареєстрований/-і офіс/-си (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) на території будь-яких держав (не менше двох), що входять до складу Європейського Союзу, або один офіс на території держави, що входить до складу ЄС, а інший на території Великобританії. Відповідно до сталої правової практики, у відносинах із Швейцарією, яка формально і не входить до складу ЄС, застосовуються ті самі правила що застосовуються і до суб’єктів країн які входять до складу ЄС. Питання: чи може бути учасником даної закупівля юридична компанія, яка має належним чином облаштований/-і та зареєстрований/-і офіс/-си (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) на території Швейцарії (не входить до складу ЄС) та Великобританії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 1.1 додатку 7 до тендерної документації «Учасник документально підтверджує, що на дату подання тендерної пропозиції він та/або його афілійовані особи (юридичні/-а особи/-а, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/-а здійснюють/-є контроль над учасником, чи які/-а разом із Учасником перебувають/-є під спільним контролем іншої особи), та/або члени міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об'єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, мають/має матеріально-технічну базу, зокрема належним чином облаштований/-і та зареєстрований/-і офіс/-си (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) на території будь-яких держав (не менше двох), що входять до складу Європейського Союзу , або один офіс на території держави, що входить до складу ЄС, а інший на території Великобританії».

Відтак учасник, який має належним чином облаштований/-і та зареєстрований/-і офіс/-си (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) на території Швейцарії, додатково повинен підтвердити, що він та/або його афілійовані особи, та/або члени міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об'єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є учасник, має/мають матеріально-технічну базу, зокрема належним чином облаштований/-і та зареєстрований/-і офіс/-си (зареєстроване місцезнаходження та/або центри обслуговування) на території будь-яких держав (не менше двох), що входять до складу Європейського Союзу, або один офіс на території держави, що входить до складу ЄС, а інший на території Великобританії.
Про умови відхилення пропозицій
Дата подання: 28 квітня 2020 15:10
Дата відповіді: 30 квітня 2020 19:45
Наша фірма представляє інтереси клієнта у комерційному спорі з АТ «Укргазвидобування» під час арбітражного розгляду у Стокгольмському арбітражу. Відповідно до додатку № 4 тендерної документації Учасник має гарантувати що, зокрема, він не надає юридичні послуги будь-яким юридичним чи фізичним особам в їхніх спорах з акціонерним товариством “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” та/або її афілійованими особами, або в їхніх спорах. Оскільки зазначений комерційний спір та послуги щодо інвестиційного арбітражу, жодним чином не пов’язані, будь ласка, повідомте, чи може наша фірма виступати Учасником і подати гарантію, передбаченою у додатку № 4 вказавши, що окрім зазначеного спору, конфлікт інтересів відсутній. Чи буде зазначений спір, а також гарантія з застереженням підставою для відхилення нашої пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник в тендерній документації чітко визначив в результаті яких дій виникає конфлікт інтересів відсутність якого Учасник повинен гарантувати для участі в процедурі.
Так, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен “підтвердити відсутність у нього конфлікту інтересів внаслідок надання юридичних послуг ним та/або його афілійованими особами (юридичними/-ою особами/-ою, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/-а здійснюють/-є контроль над учасником, чи які/-а разом із Учасником перебувають/-є під спільним контролем іншої особи), та/або членами міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об'єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник, будь-яким юридичним чи фізичним особам в їхніх спорах з акціонерним товариством “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” та/або її афілійованим особами, або в їхніх спорах, до яких акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України” та/або її афілійовані особи залучені в якості третьої особи на стороні опонентів таких юридичних чи фізичних осіб”, шляхом надання в складі тендерної пропозиції Гарантійного листа про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно з Додатком 4.
Аналогічні положення містить також проект договору, викладений в Додатку 2 до тендерної документації.
Отже НАДАННЯ УЧАСНИКОМ ЮРИДИЧНИХ ПОСЛУГ БУДЬ-ЯКИМ ЮРИДИЧНИМ ЧИ ФІЗИЧНИМ ОСОБАМ В ЇХНІХ СПОРАХ з НАК “НАФТОГАЗ УКРАЇНИ та/або ЇЇ АФІЛІЙОВАНИМИ ОСОБАМИ ПРИЗВОДИТЬ ДО ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТУ ІНТЕРЕСІВ.
При цьому Замовник не ставить в залежність наявність або відсутності конфлікту інтересів від виду спору або від кількості спорів, в яких Учасник представляв інтереси опонентів Компанії чи її афілійованих осіб - «вказавши, що окрім зазначеного спору, конфлікт інтересів відсутній».
Враховуючи, що АТ «Укргазвидобування» є афілійованою особою НАК “Нафтогаз України”, представлення Учасником інтересів “клієнта у комерційному спорі з АТ “Укргазвидобування” під час арбітражного розгляду у Стокгольмському арбітражі” призводить до виникнення конфлікту інтересів, а відтак заява Учасника про відсутність конфлікту інтересів не буде відповідати вимогам Замовника.
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 30 квітня 2020 20:31
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:24
П.2 Додатку 7 вимагає наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Інформація щодо таких фахівців надається за формою, наведеною в Таблиці 1. При цьому в останньому стовпчику передбачається, що щодо кожного фахівця необхідно зазначити освіту або кваліфікацію (атестати, сертифікати). Підтвердіть, будь ласка, чи достатньо вказати інформацію щодо кваліфікації та права здійснювати адвокатську діяльність відповідних фахівців у таблиці, чи необхідно додатково подати копії відповідних атестатів та сертифікатів разом із тендерною пропозицією?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації від Учасника не вимагається надання копій відповідних атестатів та сертифікатів разом із тендерною пропозицією (додатком 10 до Тендерної документації не передбачено)
Щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 30 квітня 2020 20:32
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:25
П.3 Додатку 7 вимагає наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Це зокрема, включає надання в якості головного юридичного радника (lead counsel) у період з 2010 по 2019 року юридичних послуг, пов’язаних з успішним представництвом відповідача (держава Україна) у інвестиційному арбітражному провадженні. Інформація щодо такого договору подається шляхом заповнення Таблиці 2. Підтвердіть, будь ласка, чи достатньо викласти відповідну інформацію в таблиці, чи необхідно додатково подати будь-які інші підтверджуючі документи. Якщо це необхідно, то які документи будуть вважатися належним підтвердженням успішного представництва держави Україна у разі укладення мирової угоди – з урахуванням того, що текст відповідної мирової угоди є конфіденційним та не може бути опублікований?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов Тендерної документації від Учасника не вимагається надання будь-яких підтверджуючих документів для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (додатком 10 до Тендерної документації не передбачено). Необхідна інформація надається шляхом заповнення Таблиці 2 додатку 7 до Тендерної документації.
Щодо положень договору
Дата подання: 30 квітня 2020 20:33
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:25
П.7.2. проекту договору передбачає, що Виконавець у випадку порушення строку надання Послуг, що встановлюється Замовником (пункт 5.3 Договору), сплачує на користь Замовника пеню у розмірі 0,5% від вартості Послуг за Заявкою за кожен день порушення такого строку. П.5.3. проекту договору передбачає, що Виконавець надає Послуги за цим Договором відповідно до отриманих від Замовника усних або письмових Заявок, у яких визначаються завдання та вимоги до них, а також, у випадку необхідності, конкретний строк надання Послуг за Заявкою. Послуги за цим Договором надаються з урахуванням результатів перевірки на наявність конфлікту інтересів. Питання: чи на стадії укладання договору можна буде додати положення про аналогічну відповідальність Замовника у випадку несвоєчасної оплати послуг Виконавця? Чи можливо також додати положення, про те що строки мають бути погодженні з виконавцем? Чи можливо в англійській версії використати термін, яке більше відповідає українському оригіналу, а саме перекласти термін «строки», як «deadline»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм ЦКУ та ГКУ з урахування особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини 4 цієї статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Як зазначено у пункті 2 розділу VI Тендерної документації, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу V та Додатку 10, до переліку обов’язкових документів для подання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі входить Гарантійний лист про готовність Учасника укласти договір в редакції, викладеній Замовником в Додатку 2 тендерної документації та виконати його на умовах, зазначених в проекті договору про закупівлю (згідно з Додатком 5 до Тендерної документації).
Враховуючи зазначене на стадії укладення умови договору не будуть підлягати обговоренню та зміні.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 5 розділу VI Тендерної документації «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув».
Банківська гарантія
Дата подання: 03 травня 2020 10:15
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:31
В пункті ІІІ.2 тендерної документації зазначені загальні вимоги стосовно банківської гарантії: для вітчизняних банків і для іноземних банків. В Додатку 3Б зазначені спеціальні вимоги стосовно банківської гарантій для учасників-резидентів України; також наданий орієнтовний текст банківської гарантії для учасників-резидентів України. Тендерна документація не містить аналогічного Додатку з спеціальними вимогами і орієнтовним текстом банківської гарантії для учасників-нерезидентів. Питання 1: чи відповідає вимогам тендеру банківська гарантія, надана учасником-нерезидентом і його іноземним банком, в стандартному форматі іноземного банку, за умовою, що вона: (і) на суму 150 000 євро, (іі) на 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій, (ііі) відповідає вимогам Уніфікованих правил для гарантії за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758? Уточнене питання 2: для учасників-нерезидентів і іноземних банків, банківська гарантія може бути в євро, а не в гривні? Уточнене питання 3: для учасників-нерезидентів і іноземних банків, немає вимоги, що банківська гарантія підпорядковується чинному законодавству України? Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Питання 1: банківська гарантія учасника-нерезидента буде відповідати вимогам тендеру за умови надання її іноземним банком, що відповідає Вимогам до іноземних банків, зазначеним в п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації (далі також - ТД), буде надана (і) на суму 150 000 євро, (іі) на 120 днів з кінцевої дати подання тендерних пропозицій, (ііі) відповідатиме вимогам Уніфікованих правил для гарантії за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758, та за умови дотримання інших вимог ТД щодо забезпечення тендерної пропозиції, зокрема відповідно до п. 2 розділу ІІІ ТД «* Банківська гарантія повинна бути оформлена на бланку банку-гаранта, підписана уповноваженою особою банку-гаранта та скріплена його печаткою або у вигляді електронного документа. У разі надання електронної банківської гарантії до електронного документу має бути додано електронний підпис та електронну печатку (за наявності) банка-гаранта. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії повинно бути посилання на засіб електронного підпису чи печатки, який використовується для створення та/або перевірки електронного підпису чи печатки. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав електронний підпис».
Уточнене питання 2: відповідно до п. 2 розділу ІІІ ТД банківська гарантія може бути в євро.
Уточнене питання 3: для учасників-нерезидентів і іноземних банків банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам Уніфікованих правил для гарантії за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758.
Істотні умови договору про закупівлю; умови, які підлягають обговоренню
Дата подання: 03 травня 2020 11:11
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:32
В Додатку 2 до тендерної документації наданий проект договору про закупівлю. В пункту VI.4 тендерної документації зазначено, що якщо сторони не досягли згоди щодо всіх істотних умов, договір про закупівлю вважається неукладеним. Також зазначено, що істотними є умови, визнані такими згідно з законодавством України. Також зазначено, що умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції. В нашому розумінні і відповідно до роз’яснення на сайті Prozorro, істотними умовами є: предмет, ціна і строк дії договору закупівлі. Просимо підтвердити, чи це розуміння вірне. Питання 1: чи існують інші істотні умови? Чи існують інші умови, яку не будуть підлягати обговоренню на стадії укладення договору (англійською, “non-negotiable”)? Уточнене питання 2: чи є положення в статті 9.2 проекту договору, зокрема про вирішення спорів в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України відповідно до регламенту зазначеного суду, істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Уточнене питання 3: чи є положення в пункті 9.2 проекту договору, зокрема про застосування матеріального права України до вирішення спору, істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Уточнене питання 4: чи є положення в пункті 6.3.8 договору, зокрема про надання виконавцем банківської гарантії на суму 1 відсоток від ціни договору, істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Уточнене питання 5: чи є положення в пункті 7.2 договору, зокрема про пеню у розмірі 0,5 відсотка на користь замовника істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Уточнене питання 6: чи є положення в пункті 7.3 договору, зокрема про відшкодування збитків замовнику за неналежне надання послуг виконавцем, істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Уточнене питання 7: чи є положення в пункті 2.1 договору, зокрема про надання послуг виконавцем на «максимально можливому високому професійному рівні», істотним і/або таким, що не підлягає обговоренню? Чи достатнім буде положення про надання послуг виконавцем на рівні, який встановлює застосоване законодавство і застосовані правила регулювання адвокатської діяльності? Дякуємо за роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: на Питання 1 та Уточнені питання 1-7: відповідно до частини 7 статті 179 Господарського кодексу України (далі – ГКУ) господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України (далі – ЦКУ) з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 3 статті 180 «Істотні умови договору» ГКУ обов’язковими умовами, які мають погодити сторони при укладенні господарського договору, є предмет, ціна та строк дії договору.
Разом з тим, як ГКУ в частині 2 статті 180, так і ЦКУ в частині 1 статті 638, до істотних умов господарського договору відносять також усі ті умови, щодо яких за заявою/ на вимогу хоча б однієї із сторін має бути досягнута згода.
Відповідно до статті 36 Закону «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній до 19.04.2020) (далі – Закон) договір про закупівлю укладається відповідно до норм ЦКУ та ГКУ з урахування особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини 4 цієї статті 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі.
Як зазначено у пункті 2 розділу VI Тендерної документації, замовник укладає договір про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів, відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Проект договору про закупівлю, наведений Замовником в додатку 2 до Тендерної документації, містить умови, щодо яких має бути досягнута згода сторін. Підтвердженням досягнення такої згоди між Замовником і учасником-переможцем процедури закупівлі є укладення договору шляхом його підписання сторонами.
Відповідно до вимог Тендерної документації, зокрема пункту 2 розділу V та Додатку 10, до переліку обов’язкових документів для подання у складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі входить Гарантійний лист про готовність Учасника укласти договір в редакції, викладеній Замовником в Додатку 2 тендерної документації та виконати його на умовах, зазначених в проекті договору про закупівлю (згідно з Додатком 5 до Тендерної документації).
Враховуючи зазначене на стадії укладення умови договору не будуть підлягати обговоренню та зміні.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до пункту 5 розділу VI Тендерної документації «У разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, або ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув».
Відповідність кваліфікаційним критеріям
Дата подання: 04 травня 2020 14:14
Дата відповіді: 07 травня 2020 14:39
Додаток 7 до тендерної документації надає перелік кваліфікаційних критеріїв, наприклад, наявність двох офісів в Європейському Союзі, або одного офісу в Європейському Союзі, а іншого в Великобританії. Тендерна документація і зокрема проект договору про закупівлю послуг передбачають можливість залучення третіх осіб-субпідрядників. Питання: чи може учасник довести відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом залучення третіх осіб-субпідрядників? Наприклад, в учасника є один офіс в Європейському Союзі, але немає другого офісу в Європейському Союзі або в Великобританії. Чи може учасник довести відповідність кваліфікаційним критеріям шляхом залучення третьої особи-субпідрядника, в якого є необхідний другий офіс в Європейському Союзі або в Великобританії?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Встановлений Замовником у пункті 1 Додатка 7 до Тендерної документації кваліфікаційний критерій «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», передбачає, що Учасник повинен підтвердити наявність на дату подання тендерної пропозиції офісу/-сів (зареєстрованого місцезнаходження та/або центру обслуговування) на території будь-яких держав (не менше двох), що входять до складу Європейського Союзу, або один офіс на території держави, що входить до складу ЄС, а інший на території Великобританії у нього та/або його афілійованих осіб (юридичних/-ої осіб/-и, стосовно яких учасник здійснює контроль або які/-а здійснюють/-є контроль над учасником, чи які/-а разом із Учасником перебувають/-є під спільним контролем іншої особи), та/або членів міжнародної мережі фірм, що представлені на світовому ринку юридичних послуг як одне ціле і об’єднані одним комерційним брендом, членом якої зокрема є Учасник.
Надання інформації такої щодо інших осіб, які можуть бути залучені до виконання договору як співвиконавці (субпідрядники) не передбачено і не може бути підтвердженням відповідності Учасника цьому кваліфікаційному критерію.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, відповідно до Прикінцевих та перехідних положень ЗУ “Про публічні закупівлі”, в редакції від 19.09.2019, (далі — Закон) процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Закон введено в дію з 19 квітня 2020 року.
Процедура відкритих торгів на закупівлю послуг юридичних, пов`язаних з дослідженням можливості ініціювання інвестиційного арбітражного провадження проти Словацької Республіки у зв’язку з діями представників останньої, пов’язаними із виконанням арбітражного рішення, прийнятого на користь компанії Italia Ukraina Gas S.p.a., та вчинення пов’язаних з цим дій в інтересах НАК “Нафтогаз України”, була оголошена 13 квітня 2020 року до введення в дію Закону, відтак порядок її проведення регулюється нормами ЗУ “Про публічні закупівлі” в редакції, що діяла на дату оголошення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19/ed20200402).
В ЗУ “Про публічні закупівлі” в редакції, що діяла на дату оголошення, відсутні положення, що надають право учаснику для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» залучити потужності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Питання стосовно положень Договору про закупівлю послуг
Дата подання: 15 травня 2020 17:47
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:56
Шановні панове, доброго дня! Звертаємось до Вас з проханням надати відповіді на наступні питання відносно положень проекту Договору про закупівлю послуг (“Договір”): Питання 1 Пункт 3.3. III Розділу (Ціна Договору) Додатку №2 до Тендерної документації встановлює, що ціна Договору складається із гонорару і усіх витрат понесених Виконавцем, зокрема витрат, що пов’язані із залученням третіх осіб. Просимо роз’яснити, чи в розумінні вимог згаданого вище Пункту 3.3. витрати понесені Виконавцем також включають в себе вартість послуг, які надаються експертами, зокрема експертами, що залучаються Виконавцем чи арбітражем? Питання 2 Пункт 3.3. III Розділу (Ціна Договору) Додатку №2 до Тендерної документації встановлює, що сума гонорару Виконавця встановлюється на основі усередненої погодинної ставки Виконавця за кожну годину надання послуг. Загальна кількість годин надання послуг орієнтовно становить 36 000, включаючи години залучених третіх осіб. У випадку визначення вартості послуг третіх осіб у фіксованій сумі без прив’язки до годин або якщо погодинна ставка залученої третьої особи (осіб) відрізняється від усередненої погодинної ставки Виконавця, зазначеної у цьому пункті 3.3, залишок годин надання Послуг за Договором визначається з огляду на ціну Договору з якої вирахувано суми винагороди третіх осіб. При цьому, Пункт 3.3. не передбачає положень, за якими можна зафіксувати погодинну ставку та обсяг роботи залученого Виконавцем субпідрядника. Отже, просимо надати наступні пояснення: 1. Чи можна внести зміни до Договору та передбачити пункт, у якому зафіксувати усереднену погодинну ставку та обсяг роботи субпідрядника (у разі його залучення)? Наявність цього пункту необхідна, адже це впливає на обсяг роботи та усереднену погодинну ставку Виконавця. 2. У разі не можливості передбачити цей пункт, просимо пояснити у якому документі буде зафіксована погодинна ставка та обсяг роботи субпідрядника? 3. Якщо тендерною документацією не передбачається фіксації обсягу роботи та погодинної ставки субпідрядника (третіх осіб), просимо роз’яснити як буде розраховуватися усереднена погодинна ставка Виконавця на момент підписання договору про закупівлю послуг, якщо залучений субпідрядник готовий надавати послуги за погодинною ставкою меншою, ніж у Виконавця? Заздалегідь дякуємо за відповідь. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо питання 1.
Абзацом першим пункту 3.3 проекту договору встановлено, що «Ціна Договору складається із гонорару Виконавця та понесених ним витрат, включаючи усі витрати, податки та збори, які Виконавець може понести або повинен буде сплатити під час виконання Договору у тому числі витрати, пов'язані із залученням третіх осіб».
Залучення до надання послуг за договором експертів розглядатиметься сторонами як залучення третьої особи, що передбачено пунктом 2.3 проекту договору:
«Виконавець має право за письмовою ….. згодою Замовника залучати третіх осіб для виконання цього Договору, залишаючись у повній мірі відповідальним за належне виконання цього Договору».
Витрати Виконавця на залучення експерта, стосовно якого отримана письмова згода Замовника, підлягатимуть компенсації у порядку, встановленому пунктом 2.3 проекту договору, як за послуги, надані третьою особою.
У разі залучення експерта арбітражем у рамках певного арбітражного розгляду, витрати на залучення експерта будуть віднесені до арбітражних витрат (витрат по справі) і не підлягають включенню в ціну договору, що передбачено пунктом 3.5 проекту договору: «Ціна Договору не включає гонорарів арбітрів, судових та арбітражних витрат, а також інших витрат, які виникають внаслідок надання Послуг з вирішення спорів у іноземних та міжнародних судах, арбітражах».
Щодо питання 2.
1) Усереднена погодинна ставка Виконавця є фіксованою і зазначається в п. 3.3 договору. Обсяг і вартість послуг, наданих третіми особами, впливає на обсяг послуг, що надаються безпосередньо Виконавцем, та жодним чином не впливають на погодинну ставку Виконавця.
Відповідно до умов договору треті особи можуть бути залучені до надання послуг за договором Виконавцем самостійно – щодо третіх осіб, про яких зазначалося в тендерних пропозиціях Виконавця на етапі проведення відкритих торгів, або за письмовою згодою Замовника у відповідності до пункту 2.3 договору. Таким чином, Виконавець ще на етапі подання пропозицій розуміє за якими погодинними ставками будуть працювати зазначені ним у в тендерних пропозиціях треті особи (підрядники). Щодо інших третіх осіб, необхідність залучення яких на момент оголошення процедури закупівлі не є очевидною, розмір їх погодинних ставок та обсяг послуг неможливо передбачити, отже фіксація їх погодинних ставок, зокрема усередненої, та обсягу послуг недоцільна.
2) Погодинна ставка, вартість та обсяг послуг або фіксована сума вартості послуг без прив’язки до годин, наданих залученими Виконавцем в порядку, передбаченому умовами договору, третіми особами (субпідрядниками), має бути відображена у копіях документів, що підтверджують виставлення Виконавцю рахунків такими третіми особами, а для третіх осіб, створених відповідно до законодавства України, - документів, що підтверджують виставлення Виконавцю рахунків та підписання Виконавцем та відповідною третьою особою акта приймання-передачі послуг, надання яких передбачено пунктом 2.3 договору.
Під час погодження із Замовником залучення третіх осіб, про яких не зазначалося в тендерних пропозиціях Виконавця на етапі проведення відкритих торгів, Замовник буде погоджувати вартість та обсяг їх послуг.
3) Усереднена погодинна ставка Виконавця на момент підписання договору про закупівлю послуг буде розраховуватись виходячи із запропонованої Учасником-переможцем процедури закупівлі ціни договору та орієнтовного обсягу послуг, що становить 36 000 годин.
Питання щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
Дата подання: 25 травня 2020 14:46
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:57
Поясніть, будь ласка, 1) чи правильно ми розуміємо, що Учасник повинен подати не менше десяти юристів з кожного з двох заявлених ним офісів? 2) чи правильно ми розуміємо, що не менше десяти юристів з кожного з двох заявлених Учасником офісів повинні бути кваліфіковані за правом ЄС? 3) чи правильно ми розуміємо, що опису освіти і кваліфікації юристів в Таблиці 1 буде достатньо, а копії дипломів та сертифікатів не вимагаються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Так, пунктом 2.1 Додатка 7 до тендерної документації до Учасника встановлено підтвердити, що на дату подання тендерної пропозиції у кожному із заявлених ним офісів, яких має бути не менше двох (відповідно до п. 1.1 п. 1 Додатка 7 до тендерної документації), працюють (без можливості суміщення з роботою в іншому офісі Учасника, або його афілійованої особи, або міжнародної мережі фірм, до якої входить Учасник) не менше 10 юристів, кваліфікованих за правом Європейського Союзу, в тому числі не менше 3 адвокатів, які мають право здійснювати адвокатську діяльність на території відповідної країни місцезнаходження відповідного заявленого Учасником офісу;
2) так, не менше 10 юристів, у кожному із заявлених ним офісів, яких має бути не менше двох (відповідно до п. 1.1 п. 1 Додатка 7 до тендерної документації), мають бути кваліфіковані за правом Європейського Союзу;

3) так, інформація щодо освіти або кваліфікації фахівців надається Учасником у відповідному стовбці Таблиці 1додатка 7 до тендерної документації, що має бути заповнена Учасником. Там же зазначається інформація щодо наявності атестатів, сертифікатів. Від Учасника не вимагається надання копій відповідних атестатів та сертифікатів разом із тендерною пропозицією (додатком 10 до тендерної документації не передбачено).
Питання щодо розрахунку вартості послуг
Дата подання: 25 травня 2020 14:50
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:58
Звертаємося до Вас з проханням пояснити, як саме буде розраховуватися залишок годин надання послуг за Договором у випадках, якщо 1) вартість послуг третіх осіб визначена у фіксованій сумі; 2) погодинна ставка третіх осіб відрізняється від усередненої погодинної ставки Виконавця, як зазначено у пункті 3.3 Договору.
Відповідь: Абзацом четвертим пункту 3.3 проекту договору про закупівлю (Додаток 2 до тендерної документації) передбачено, що у випадку визначення вартості послуг третіх осіб у фіксованій сумі без прив'язки до годин або якщо погодинна ставка залученої третьої особи (осіб) відрізняється від усередненої погодинної ставки Виконавця, зазначеної у цьому пункті 3.3, залишок годин надання послуг за договором визначається з огляду на ціну договору з якої вирахувано суми винагороди третіх осіб.
Таким чином, для розрахунку залишку годин надання послуг за договором із ціни договору (сума, зазначена в пункті 3.1 договору) вираховується: сума гонорару Виконавця за вже надані послуги, сума винагороди третіх осіб (як фіксована, так і за ставками, що відрізняються від усередненої погодинної ставки Виконавця), і отримана сума ділиться на усереднену погодинну ставку Виконавця, вказану в пункті 3.3 договору.
Питання щодо вартості послуг
Дата подання: 25 травня 2020 14:51
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:59
Поясніть, будь ласка, чи потрібно окремо відображати в тендерній пропозиції вартість послуг третіх осіб? Якщо так, то чи потрібно, і яким чином документально оформлювати вартість послуг третіх осіб, на дату: 1) подання тендерної пропозиції 4 червня 2020 року; 2) проведення аукціону 10 липня 2020 року; 3) підписання Договору?
Відповідь: В тендерній пропозиції не потрібно зазначати вартість послуг третіх осіб.
Питання щодо оплати послуг Виконавця
Дата подання: 25 травня 2020 14:52
Дата відповіді: 27 травня 2020 18:59
Поясніть, будь ласка, чи оплата послуг Виконавця буде обмежена кінцевою загальною ціною Виконавця чи оплата послуг Виконавця також буде прив’язана до та обмежена усередненою погодинною ставкою, обчисленою діленням кінцевої загальної ціни Виконавця на загальну кількість годин?
Відповідь: Оплата послуг за договором обмежується ціною договору, що буде зазначена в пункті 3.1 договору відповідно до цінової пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі. Пунктом 3.3 проекту договору передбачено, що ціна договору складається із гонорару Виконавця, що розраховується на основі його усередненої погодинної ставки, та понесених ним витрат, включаючи усі витрати, податки та збори, які Виконавець може понести або повинен буде сплатити під час виконання договору у тому числі витрати, пов'язані із залученням третіх осіб.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 липня 2020
UA-2020-04-13-004542-b0f0ed08836b3480cb720d6d0a646dd05
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення
Covington & Burling LLP Документи
Відхилено
KWM Europe LLP Документи
Відхилено
Shearman & Sterling LLP Документи
Відхилено
Freshfields Bruckhaus Deringer Документи
Відхилено

Публічні документи

04 червня 2020 12:27
1. довіреність.pdf
04 червня 2020 12:26
12. Банківська гарантія.pdf
04 червня 2020 12:26
11. структура власності.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 13:10
12.2. Garantie ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
12.1. Garantie ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
11. Structure scheme ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
10. Annex 8.2.pdf
04 червня 2020 13:10
9. Ranking (WWL).pdf
04 червня 2020 13:10
9. Ranking (Legal500).pdf
04 червня 2020 13:10
9. Ranking (Chambers).pdf
04 червня 2020 13:10
8. Insurance ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
7. Structure certificate ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
6. Registration (Paris) (Paris bar) FR-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
6. Registration (Paris) (INSEE) UA.pdf
04 червня 2020 13:10
6. Registration (Paris) (INSEE) FR.pdf
04 червня 2020 13:10
6. Registration (London) (SRA) ENG-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
5. Annex 7.pdf
04 червня 2020 13:10
4. Annex 6.1.pdf
04 червня 2020 13:10
3. Annex 5.pdf
04 червня 2020 13:10
2.1. General Annexe.pdf
04 червня 2020 13:10
2. Annex 4.pdf
04 червня 2020 13:10
1. Paris bar (EG) FR-UA.pdf
04 червня 2020 13:10
1. Authority ENG-UA.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 14:36
289BGB20000010.zip
04 червня 2020 14:36
10_Annex 8.2 UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
9.1_Letter re 2019 rankings UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
9_Rankings 2019-2020.pdf
04 червня 2020 14:36
8_Letter from insurance company UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
5_Annex 7 UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
4_Guarantee Letter_Annex 6.1 UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
3_Guarantee Letter_Annex 5 UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
2_Guarantee Letter_Annex 4 UKR _ ENG.pdf
04 червня 2020 14:36
1_CONF_1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Covington & Burling LLP

KWM Europe LLP

Shearman & Sterling LLP

Freshfields Bruckhaus Deringer

Інформація про відміну

Дата відміни
03 липня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій