Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони приміщень та території
Очікувана вартість
604 296,00 UAH
UA-2020-04-13-002946-b bf1d78f4cf324cef8c048555e7beef81
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гайворонський

+380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник"
Код ЄДРПОУ: 08482599
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39
Контактна особа: Руслан Гайворонський
+380974832683
adm.vks-hmelnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі п. 4 ч. 2 ст. 35 ЗУ «Про
публічні закупівлі» у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність
достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні
характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були
визначені замовником у тендерній документації:
1. Закупівля за Предметом закупівлі, оголошення № UA-2020-03-11-004839-b. Дата
відміни 26 березня 2020 року.
2. Закупівля за Предметом закупівлі, оголошення № UA-2020-03-27-000031-b. Дата
відміни 11 квітня 2020 року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 15:10
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


3 Цілодобові пости
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони приміщень та території
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

13 квітня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИЛАМ - ДВ"
#35797997
Переможець 604 296,00
UAH
13 квітня 2020 15:10

Документи

13 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:09
Протокол 31.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 15:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИЛАМ - ДВ"
#35797997
604 296,00
UAH
Документи

Документи

13 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:09
Протокол 31.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 09:50
Додаткова угода охорона.pdf зміни до договору
18 січня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 08:09
Додаткова угода № 5 охорона.pdf зміни до договору
14 січня 2021 08:08
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:22
Додаткова угода Охорона.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 10:09
Договір охорона № 208.pdf укладений
24 квітня 2020 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом даної угоди є збільшення терміну дії договору послуг № 208 від 24.04.2020 року до 01.02.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 18 січня 2021
Сума оплати за договором: 604 296,00
UAH