Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin(Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
11 961 000,00 UAH
UA-2020-04-13-002687-a 6324766def91465eb43c9b512f98364c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 17:40
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:43
Очікувана вартість: 11 961 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59805 UAH
Publication date: 13 квітня 2020 17:40
Enquiries until: 04 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 11 961 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 805 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191602 Boromlya-Malyy Vystorop-Byshkin(Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка з Державної податкової служби
Дата подання: 02 травня 2020 17:34
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:32
В розділі Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація Замовник вимагає - довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників. До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Кошти на покриття ризиків
Дата подання: 02 травня 2020 17:36
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:31
Чи обов'язково при розрахунку договірної ціни враховувати кошти на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт у розмірі 1,5 %. Чи можно і без них?
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником були враховані кошти на покриття ризиків усіх учасників виконання робіт, а саме: у разі збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточняються в процесі виконання робіт. Тому дана вимога є обґрунтованою і не призведе до збільшення вартості робіт.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:29
Вимога на дії Замовника
Незаконне допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ПП "ХСБМ-7"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 18:01
Відповідно до частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:18
Вимога на дії Замовника
Дискримінація Учасника, незаконне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН"
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 травня 2020 18:05
Повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002687-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:25
Вимога на дії Замовника
Незаконне допущення до аукціону тендерної пропозиції учасника ТОВ "АМК РЕМ-БУД".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 18:01
Відповідно до частини другої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.

Документи подані скаржником

25 травня 2020 20:29
ВИМОГА ПП ХСБМ-7

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

25 травня 2020 20:25
ВИМОГА ТОВ АМК РЕМ БУД

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-13-002687-a.a4
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 25 травня 2020 20:49
Скарга на дії Замовника
Оскарження результатів прекваліфікації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 травня 2020 18:46

Документи подані скаржником

25 травня 2020 20:49
СКАРГА до АМКУ
25 травня 2020 20:49
Платіжне доручення
27 травня 2020 12:02
ЦПД ІТР ТОВ АМК РЕМ-БУД
27 травня 2020 12:02
ЦПД водії ТОВ АМК РЕМ-БУД

Документи подані замовником

07 червня 2020 22:17
АМКУ Боромля.doc
07 червня 2020 22:28
АМКУ Боромля скан.pdf
07 червня 2020 22:36
Додатки АМКУ Боромля.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-04-13-002687-a6324766def91465eb43c9b512f98364c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення Додатково
ДП"Сумський облавтодор" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ХСБМ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:09
Електронний підпис
13 травня 2020 17:03
Технічне завдання.pdf
13 травня 2020 17:03
Довіреність.pdf
13 травня 2020 16:57
ГАРАНТІЯ.zip
13 травня 2020 16:55
Накази ІІ ч. (копії).pdf
13 травня 2020 16:55
Накази І ч (копії).pdf
13 травня 2020 16:52
АБЗ Суми ДЕД.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "ХСБМ-7" #36224983

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:18
Електронний підпис
13 травня 2020 17:18
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 3.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 2.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 1.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 04:09
Електронний підпис
14 травня 2020 04:08
Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 01:49
Електронний підпис
14 травня 2020 01:48
ЦПУ.rar
14 травня 2020 01:48
накази + листи.rar
14 травня 2020 01:48
Довідка_працівники.pdf
14 травня 2020 01:48
відгуки.rar
14 травня 2020 01:48
аналогічні договора.pdf
14 травня 2020 01:48
12 договір 270-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
11 договір 269-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
10 договір 265-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
9 договір 271-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
7-8 договори Лютіж.pdf
14 травня 2020 01:48
6 договір 267-18.pdf
14 травня 2020 01:48
5 договір 272-18.pdf
14 травня 2020 01:48
4 договір 137-18.pdf
14 травня 2020 01:48
3 договір 334-19.pdf
14 травня 2020 01:48
2 договір Новосілки.pdf
14 травня 2020 01:48
1 договір Сувид.pdf
14 травня 2020 01:48
стаття 17+.rar
14 травня 2020 01:48
ст 16 МТБ+.rar
14 травня 2020 01:48
лабораторія+.rar
14 травня 2020 01:48
АБЗ+.rar
14 травня 2020 01:48
тендерне забезпечення.rar
14 травня 2020 01:48
інші документи.rar

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 04:09
Електронний підпис
14 травня 2020 04:08
Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 01:49
Електронний підпис
14 травня 2020 01:48
ЦПУ.rar
14 травня 2020 01:48
накази + листи.rar
14 травня 2020 01:48
Довідка_працівники.pdf
14 травня 2020 01:48
відгуки.rar
14 травня 2020 01:48
аналогічні договора.pdf
14 травня 2020 01:48
12 договір 270-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
11 договір 269-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
10 договір 265-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
9 договір 271-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
7-8 договори Лютіж.pdf
14 травня 2020 01:48
6 договір 267-18.pdf
14 травня 2020 01:48
5 договір 272-18.pdf
14 травня 2020 01:48
4 договір 137-18.pdf
14 травня 2020 01:48
3 договір 334-19.pdf
14 травня 2020 01:48
2 договір Новосілки.pdf
14 травня 2020 01:48
1 договір Сувид.pdf
14 травня 2020 01:48
стаття 17+.rar
14 травня 2020 01:48
ст 16 МТБ+.rar
14 травня 2020 01:48
лабораторія+.rar
14 травня 2020 01:48
АБЗ+.rar
14 травня 2020 01:48
тендерне забезпечення.rar
14 травня 2020 01:48
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП"Сумський облавтодор"

ПП "ХСБМ-7"

ТОВ РОАД КОНСТРАКШН

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ХСБМ-7" Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи

Публічні документи

13 травня 2020 17:18
Електронний підпис
13 травня 2020 17:18
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 3.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 2.pdf
13 травня 2020 17:17
Кв. ч. 1.pdf

Публічні документи

14 травня 2020 04:09
Електронний підпис
14 травня 2020 04:08
Дипломи ІТР.pdf
14 травня 2020 01:49
Електронний підпис
14 травня 2020 01:48
ЦПУ.rar
14 травня 2020 01:48
накази + листи.rar
14 травня 2020 01:48
Довідка_працівники.pdf
14 травня 2020 01:48
відгуки.rar
14 травня 2020 01:48
аналогічні договора.pdf
14 травня 2020 01:48
12 договір 270-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
11 договір 269-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
10 договір 265-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
9 договір 271-18_comp.pdf
14 травня 2020 01:48
7-8 договори Лютіж.pdf
14 травня 2020 01:48
6 договір 267-18.pdf
14 травня 2020 01:48
5 договір 272-18.pdf
14 травня 2020 01:48
4 договір 137-18.pdf
14 травня 2020 01:48
3 договір 334-19.pdf
14 травня 2020 01:48
2 договір Новосілки.pdf
14 травня 2020 01:48
1 договір Сувид.pdf
14 травня 2020 01:48
стаття 17+.rar
14 травня 2020 01:48
ст 16 МТБ+.rar
14 травня 2020 01:48
лабораторія+.rar
14 травня 2020 01:48
АБЗ+.rar
14 травня 2020 01:48
тендерне забезпечення.rar
14 травня 2020 01:48
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ХСБМ-7"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 червня 2020 15:38
Коментар щодо відміни: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.06.2020 №11910-р/пк-пз торги на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191602 Боромля-Малий Вистороп-Бишкінь, км 0+100 - км 1+450 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) відмінено.