Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель)
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000306-b ● 5d2f45bc1b8949b1a2bd5b74e6f780ab
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41760708 |
Місцезнаходження: | 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7 |
Контактна особа: |
Валентина Дмитрівна Алєксандрова +380677126995 osvitasol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 09:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 234 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 234,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти освітньої субвенції | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 09:48 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно вимоги КОПІЇ надати інструкції користувача українською мовою
Дата подання: 16 квітня 2020 10:46
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:47
Шановний замовнику, у вимогах ви вказали, що учасники повинні надати КОПІЮ інструкції користувача українською мовою. Ви маєте на увазі, що учаснику треба роздрукувати цю інструкцію та завірити своїм підписом з печаткою??? До того ж не всі інструкції користувача написані українською...
Скажіть, чи будуте ви розглядати пропозицію, в якій буде СКАН-КОПІЯ інструкції на російській мові? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання
Шановний Учасник. В п.1.5 Інструкції з підготовки тендерної документації чітко визначений порядок подання документів. Наявність інструкції українською мовою є обов’язковою.
Шановний Учасник. В п.1.5 Інструкції з підготовки тендерної документації чітко визначений порядок подання документів. Наявність інструкції українською мовою є обов’язковою.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-000306-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 квітня 2020 10:54
ДОТРИМУЙТЕСЬ ЗАКОНОДАВСТВА ТА НЕ ДИСКРИМІНУЙТЕ УЧАСНИКІВ!!!
Шановний Замовник!
У Додатку 2 “Технічні вимоги” тендерної документації (ТД) Вами зазначена умова про те, що учасник закупівлі повинен надати копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Нами були виконані звернення до чотирьох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників.
Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
У Додатку 2 “Технічні вимоги” тендерної документації (ТД) Вами зазначена умова про те, що учасник закупівлі повинен надати копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Нами були виконані звернення до чотирьох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників.
Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 12:49
В тендерній документації Замовником не встановлюється конкретних вимог до назви видавництва або підручників. Для Замовника важливим є сумісність цифрових підручників з ПЗ інтерактивної панелі та підтвердження факту їх належного використання зі сторони Учасників з метою уникнення можливих порушень авторських прав. Твердження що “наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами”, не відповідає дійсності. Адже, відповідно до п. 6.1 Тендерної документації Замовником передбачено можливість надання інших документів окрім договорів чи авторизаційних листів на підтвердження відповідних прав.
Відсутні підстави для задоволення вимоги.
Відсутні підстави для задоволення вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ |
211 510,00
UAH з ПДВ
|
211 510,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
231 840,00
UAH з ПДВ
|
231 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" |
233 900,00
UAH з ПДВ
|
233 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ #3112705175 |
Відхилено |
211 510,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 15:36
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Переможець |
231 840,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 10:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 09:59
|
Договір № 60.pdf | укладений |
21 травня 2020 09:59
|