Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель)
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000306-b 5d2f45bc1b8949b1a2bd5b74e6f780ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Дмитрівна Алєксандрова

+380677126995 osvitasol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Гагаріна, буд. 7
Контактна особа: Валентина Дмитрівна Алєксандрова
+380677126995
osvitasol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 09:48
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:44
Очікувана вартість: 234 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 234,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти освітньої субвенції Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 09:48
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно вимоги КОПІЇ надати інструкції користувача українською мовою
Дата подання: 16 квітня 2020 10:46
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:47
Шановний замовнику, у вимогах ви вказали, що учасники повинні надати КОПІЮ інструкції користувача українською мовою. Ви маєте на увазі, що учаснику треба роздрукувати цю інструкцію та завірити своїм підписом з печаткою??? До того ж не всі інструкції користувача написані українською... Скажіть, чи будуте ви розглядати пропозицію, в якій буде СКАН-КОПІЯ інструкції на російській мові? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на питання
Шановний Учасник. В п.1.5 Інструкції з підготовки тендерної документації чітко визначений порядок подання документів. Наявність інструкції українською мовою є обов’язковою.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-000306-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 16 квітня 2020 10:54
ДОТРИМУЙТЕСЬ ЗАКОНОДАВСТВА ТА НЕ ДИСКРИМІНУЙТЕ УЧАСНИКІВ!!!
Шановний Замовник!

У Додатку 2 “Технічні вимоги” тендерної документації (ТД) Вами зазначена умова про те, що учасник закупівлі повинен надати копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Нами були виконані звернення до чотирьох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників.
Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 12:49
В тендерній документації Замовником не встановлюється конкретних вимог до назви видавництва або підручників. Для Замовника важливим є сумісність цифрових підручників з ПЗ інтерактивної панелі та підтвердження факту їх належного використання зі сторони Учасників з метою уникнення можливих порушень авторських прав. Твердження що “наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами”, не відповідає дійсності. Адже, відповідно до п. 6.1 Тендерної документації Замовником передбачено можливість надання інших документів окрім договорів чи авторизаційних листів на підтвердження відповідних прав.
Відсутні підстави для задоволення вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 211 510,00
UAH з ПДВ
211 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 231 840,00
UAH з ПДВ
231 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА" 233 900,00
UAH з ПДВ
233 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 15:20
Електронний підпис
27 квітня 2020 15:18
Сертификат ISO.pdf
27 квітня 2020 15:18
Довідка ліцензія.pdf
27 квітня 2020 15:18
Пропозиція.pdf
27 квітня 2020 15:18
ФОП Федотов ДОКУМЕНТИ.pdf
27 квітня 2020 15:18
Довідка на підписання.pdf
27 квітня 2020 15:18
Лист авторизація.pdf
27 квітня 2020 15:18
Сертифікат .pdf
27 квітня 2020 15:18
Лист згода_1.pdf
27 квітня 2020 15:18
ДОГОВІР.pdf
27 квітня 2020 15:18
17 ст..pdf
27 квітня 2020 15:18
Довідка МТБ.pdf
27 квітня 2020 15:18
Довідка встановлення.pdf
27 квітня 2020 15:18
Довідка кваліфікація.pdf
27 квітня 2020 15:18
Лист погодження.pdf
27 квітня 2020 15:18
ГРИФ.pdf

Публічні документи

09 травня 2020 22:55
Електронний підпис
09 травня 2020 22:54
Dovidka_20125390810080729597.pdf
09 травня 2020 22:54
Dovidka_20125390810080729597.pdf.p7s
09 травня 2020 22:54
Довідка ДПС.pdf
28 квітня 2020 10:06
Електронний підпис
28 квітня 2020 09:37
Протокол_№1.pdf
28 квітня 2020 09:37
Витяг платника ПДВ.pdf
28 квітня 2020 09:37
Витяг з ЄДР_09.04.2020.pdf
28 квітня 2020 09:37
8.Проект договору.pdf
28 квітня 2020 09:37
1.Калькуляція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 15:26
Пропозиція.pdf
27 квітня 2020 15:26
Паспорт та код.pdf
27 квітня 2020 15:26
Згода на обробку даних.pdf
27 квітня 2020 15:26
Виписка_EДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ФОП "СОЛОГУБ ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
Відхилено 211 510,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 15:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 231 840,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 14:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
231 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:37
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 09:59
Договір № 60.pdf укладений
21 травня 2020 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 231 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 38 640,00 UAH)