Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 22:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:53 |
Очікувана вартість: | 3 659 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 298,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
на шасі МАЗ -4371N2 7 м3)
ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2020 22:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2020 22:19 |
проект Договору Додаток №6 нова редакція.docx | |
22 квітня 2020 22:19 |
Зміни.docx | |
22 квітня 2020 22:14 |
ТД нова редакція.doc | |
22 квітня 2020 22:14 |
додаток 2 нова редакція.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 5.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 1.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 3.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 4.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 2.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 6.docx | |
10 квітня 2020 22:03 |
ТД.doc |
22 квітня 2020 22:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 квітня 2020 22:19 |
проект Договору Додаток №6 нова редакція.docx
|
||||||
22 квітня 2020 22:19 |
Зміни.docx
|
||||||
22 квітня 2020 22:14 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
22 квітня 2020 22:14 |
додаток 2 нова редакція.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 5.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 1.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 3.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 4.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 2.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
додаток 6.docx
|
||||||
10 квітня 2020 22:03 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Шановний тендерний комітет, 01 червня 2020 р. Вами було оприлюднено Протокол № 6 згідно якого було відхилено тендерну пропозицію ФОП Трюхан А.І., яка була найбільш економічно вигідною. Причиною відмови було вказано не надання довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , а саме зварювальників, не нижче 3 розряду.
ФОП ТРЮХАН А.І., є офіційним дилером заводу-виробника, про що було повідомлено листом №71 від 29.04.2020р., та Сертифікатом дилера. Керуючись законом про Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п. 4 «…Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». В даному випадку дилерство можна трактувати як підряд, тому було надано довідку від виробника (підрядника), а саме ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (формат PDF №71 від 29.04.2020р, стр.2-8).
Оскільки законодавством не обмежено право покупця на купівлю товару лише у безпосередніх виробників, учасники можуть закуповувати товар також у дилерів. (п.3 Розділу IV "Підготовка та подання пропозицій" Інструкції з підготовки пропозицій). Додатково звертаємо вашу увагу, що згідно тендерної документації, вами був розміщений проект договору ПОСТАЧАННЯ. В свою чергу, умови договору постачання не зобов’язують виконавця мати власні виробничі потужності, та наявних працівників (як приклад перепродаж готової продукції).
Виходячи з умов розміщеної Замовником тендерної документації, п.5 «Оцінка тендерної пропозиції», підпункт 1, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням податку на додану вартість). Єдиний критерій ціна - 100%. Також в підпункті 3. «Відхилення тендерних пропозицій», відсутній пункт, про наявність співробітників, яка ще раз звертаю вашу увагу була надана! Але не учасника, а заводу виробника.
Керуючись умовами Статті 31. Відхилення тендерних пропозицій, немає законних підстав для відхилення нашої комерційної пропозиції, оскільки вказана вами причина відсутня в кваліфікаційних критеріях Вашої тендерної документації.
Враховуючи все вищезазначене, для недопущення умов дискримінації учасників, прошу:
1. Визнати недійсним перемогу ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018"
2. Більш ретельно переглянути тендерну пропозицію ФОП ТРЮХАН А.І.
Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Учасник ФОП Трюхан А. І. не виконала умови тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску., у частині наявності у учасника найманих працівників. Надала інформацію у форматі ПДФ №71 «кваліфікація працівників» за №71 від 29.04.2020, що є дилером ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод». Натомість надала довідку про наявність у працівників ТОВ «КРРЗ» довідка-лист №54від 29.04 2020р. Виходячи із вище поданої інформації. Зазначені працівники мають трудові відносини ізТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», а не із учасником тендерної процедури відкритих торгів ФОП Трюхан А. І.
Визнати пропозицію ФОП Трюхан А. І, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. та відхилити відповідно до ст. 30ч.1 ц.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що трудові відносини мають бути із найманими працівниками учасника, який подає пропозицію, у даному пипадку ФОП Трюхан А. І . Працівники заводу не є праівниками учасника ФОП Трюхан А. І. Учасником недлотримано вимоги умов додатку №4 тендрної документації.
Шановний кваліфікаційний комітет, ми звертаємося до Вас уважніше вивчати документи. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрінмаш» надав інформацію про ознайомлення із проектом договору та істотними умовами (нами надано не тільки інформацію, а навіть гарантійний лист стосовно вищевикладеного). Файл додається.
Просимо Вас переглянути документи ТОВ «Укрінмаш» та своє рішення відносно нашого Товариства, так як нами було надано повний пакет документів відповідно до умов Тендерної документації
Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Учасник ФОП Трюхан А. І. не виконала умови тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску., у частині наявності у учасника найманих працівників. Надала інформацію у форматі ПДФ №71 «кваліфікація працівників» за №71 від 29.04.2020, що є дилером ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод». Натомість надала довідку про наявність у працівників ТОВ «КРРЗ» довідка-лист №54від 29.04 2020р. Виходячи із вище поданої інформації. Зазначені працівники мають трудові відносини ізТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», а не із учасником тендерної процедури відкритих торгів ФОП Трюхан А. І.
Визнати пропозицію ФОП Трюхан А. І, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. та відхилити відповідно до ст. 30ч.1 ц.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ЗУ «Про публічні закупівлі».
Наголошуємо, що трудові відносини мають бути із найманими працівниками учасника, який подає пропозицію, у даному пипадку ФОП Трюхан А. І . Працівники заводу не є праівниками учасника ФОП Трюхан А. І. Учасником недлотримано вимоги умов додатку №4 тендрної документації.
Нами надано гарантійний лист про згоду на укладання договору про закупівлю товарів, де вказано , що ми його виконаємо на істотних умовах, які викладені в проекті Договору Замовника (Гарантійний лист додаємо знову). Невже це не є згодою з істотними умовами договору. Форма-зразок , яка повинна бути при наданні згоди на істотні умови Вами не було подано, тому ми має право викладати в редакції, яку ми вважаємо запотрібну.
Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції має надати на підтвердження кваліфікаційних вимог ст. 16.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме надати довідку у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду. Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Згідно з вимогою замовника у складі пропозиції ТОВ «ВО «Релайн» надано довідку про наявність працівників, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду (вих. № 512 від 30.04.2020 року). Також у складі пропозиції надано накази про прийняття на роботу відповідних робітників.
Посади у наказах про прийняття на роботу робітників зазначені відповідно до Класифікатора професій та штатного розкладу підприємства.
У складі тендерної документації замовника відсутні вимоги щодо надання документів, які підтверджують саме розряд робітників або кваліфікацію робітників, як це зазначено у протоколі: «У складі пропозиції не надано інших матеріалів, за якими можна було визначити кваліфікацію працівника».
Таким чином пропозиція ТОВ ВО «Релайн» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВО Релайн».
Скарги до процедури
Дата подання: 11 червня 2020 21:21
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-14-000035 ● 3c4bb417890d43749f309db0e3c5a104
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 18:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2020 № 40
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 14.07.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2020-04-10-004209-b, 10.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОЯСНЕННЯ Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі - Замовник) не погоджується із- інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення та поясненя до висновку Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 і Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-10-004209-b оприлюдненого в електронній системі закупівель Відповідно до частини 1 статті 7'1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Частиною 6 статті 7'1 Закону встановлено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У відповідності до частини 8 статті Т1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. По питанню обрання типу процедури відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2.13 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 р. № 145- «Кількість контейнерів для зберігання побутових відходів визначається чисельністю населення, що ними користується, та нормами надання послуг з вивезення побутових відходів. Сумарний об’єм контейнерів для зберігання побутових відходів повинен перевищувати фактичний об’єм їх утворення на 25%». До відома. На Полтавське міське звалище за 2019 рік вивезено 612317 м3 твердих побутових відходів 72450т – щоденне утворення 1677м3. Потреба у контейнерах на кількість населення 284 942 становить 2095 одиниць контейнерів, нині є 2007 року виробництва та підлягають заміні, адже 40% вже не підлягають ремонтно-відновлювальним роботам..Адже відсутність достатньої кількості контейнерів для твердих побутових відходів призведе до утворення стихійних звалищ із побутового сміття, що у свою чергу може призвести до розпліднення гризунів, носії холери та чуми - спричинить екологічну катастрофу. Було прийнято рішення провести відкриті торги з метою безперебійного для виконання своїх cтатутних зобов’язань, а саме вивіз твердих побутових відходів із території м. Полтава. Для упередження виникнення екологічної катастрофи було прийнято рішення провести відкриті торги за наступними предметами закупівлі: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b 1) ID номер закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»: ID номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b до «Порядку визначення предмету закупівлі» Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Зареєстровано в міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та ЗУ «Про публічні закупівлі» із врахування норм частини четвертої статті 10 цього Закону Замовник самостійно обирає тип процедури закупівлі. Наголошуємо, що жодна із процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не порушує норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Так, згідно даних офіційного сайту Національного банку України (https://bank.gov.ua) станом на 10.04.2020 офіційний курс євро становив 29,6341 грн. 1) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 2) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004118-b, очікувана вартість – 3425000,00грн. 3) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004129-b, очікувана вартість – 3425000,00 грн. 4) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004141-b, очікувана вартість – 2740000,00 грн. 5) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004174-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 6) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004209-b, очікувана вартість – 3659670,00 грн. Виходячи із вище викладеного, жодна процедура відкритих торгів: ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не підпадає під дію норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, таким чином не міг порушити вище зазначену норму. Одже процеури відкритих торгів проведено ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b із дотриманням норм ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не уникав проведення процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b у розумінні термінів та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а предмети закупівель є різними, а саме: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b Замовник не погоджується із висновком моніторингу щодо виявлених порушень, які є відкриті торги із очікуваною вартістю 3234000,00 грн дорівнювала 133тисячі євро, ноголошуємо що не підпадає під розуміння застосування процедури відкритих торгів із публікацією ангійською мовою. Заміна понять відкритих торгів на відкриті торги із публікацією англійською мовою призводить до перекручування факту проведення процедури відкритих торгів , як наче б то процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Замовник, не міг порушити наступне: зазначено у висновку моніторингу - (абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»; - абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом».) Зокрема, вчинити правочин відповідно до норм абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону чи абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом», адже проводить відкриті торги, які не передбачаю в собі вчинення дій зазначених вище. Замовник наголошує на тому, що закупівля за ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b є процедурою відкритих торів та проведена із дотриманням усіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. По питанню оприлюднення додатків до договору, порушення усунено, додаток до договору оприлюднено, а саме: інформацію розміщено у системі електронних закупівель прозорро, за посиланням UA-2020-04-10-004209-b-b1.
2020-08-12 20:52:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА |
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
1 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" |
3 234 000,00
UAH з ПДВ
|
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" |
2 058 000,00
UAH з ПДВ
|
1 898 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
3 219 997,20
UAH з ПДВ
|
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" |
2 520 000,00
UAH з ПДВ
|
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВ-ПРОМ" |
3 360 000,00
UAH з ПДВ
|
2 999 976,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Сула-2009" |
3 477 600,00
UAH з ПДВ
|
3 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА #3266317121 |
Відхилено |
1 770 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 22:15
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" #42474873 |
Відхилено |
1 790 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 22:17
|
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" #40374335 |
Відхилено |
1 898 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 22:19
|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Відхилено |
1 898 400,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 22:21
|
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" #42100811 |
Переможець |
1 925 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 22:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 00:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 серпня 2020 20:12
|
IMG-20200812-WA0001 Додаток до договору Заявка.jpg | зміни до договору |
12 серпня 2020 20:11
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 16:37
|
Договір №15ДЗ.pdf | укладений |
10 липня 2020 16:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток №3 до договору №15-ДЗ від 10.07.2020р. Заявка на отримання товару |
Номер договору про закупівлю: | №15-ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |