Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Очікувана вартість
3 659 670,00 UAH
UA-2020-04-10-004209-b cee093eda9d54aa1a04df444995baf70
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Максим Панченко
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:53
Очікувана вартість: 3 659 670,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 298,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
(Контейнери для портального сміттевоза
на шасі МАЗ -4371N2 7 м3)

ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 22:22
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 22:19
проект Договору Додаток №6 нова редакція.docx
22 квітня 2020 22:19
Зміни.docx
22 квітня 2020 22:14
ТД нова редакція.doc
22 квітня 2020 22:14
додаток 2 нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 5.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 1.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 3.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 4.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 2.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 6.docx
10 квітня 2020 22:03
ТД.doc
22 квітня 2020 22:22
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 22:19
Електронний цифровий підпис
10 квітня 2020 22:04
Електронний цифровий підпис
22 квітня 2020 22:19
проект Договору Додаток №6 нова редакція.docx
22 квітня 2020 22:14
додаток 6 (3)нова редакція.docx
22 квітня 2020 22:19
Зміни.docx
22 квітня 2020 22:14
ТД нова редакція.doc
22 квітня 2020 22:14
додаток 2 нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 5.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 1.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 3.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 4.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 2.docx
10 квітня 2020 22:03
додаток 6.docx
10 квітня 2020 22:03
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання внести зміни до п. 2.1 договору
Дата подання: 13 квітня 2020 16:48
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:04
Прохання внести зміни до п. 2.1 договору: "2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово." Таке формулювання не дає змоги виготовити контейнери переможцю торгів, а така вимога може бути виконана тільки при наявності готових контейнерів на складі. Необхідно збільшити термі поставки до 4-х місяців (якщо говорити про всю партію в 70 контейнерів)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовник, купує товар, а не послуги.
Прохання внести зміни
Дата подання: 14 квітня 2020 13:03
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:10
Доброго дня. Просимо внести зміни до Додатку №2 п.12 «Рік виготовлення: 2019». Така вимога не дає змогу виготовити контейнери переможцю торгів, а прописана для постачальників з уже готовими контейнерами. З метою усунення дискримінаційних вимог, просимо написати «Рік виготовлення: не раніше 2019» Просимо внести зміни до Додатку №6 п.2.1 «Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною.» Викласти в такій редакції: «Поставка Товару за даним Договором має бути здійснена на протязі 30 днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки. Заявка може бути надіслана Замовником Постачальнику не раніше 60 днів з дати підписання Договору. Поставка товару може бути здійснена партіями не меньше 12 шт. Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця).» Просимо внести зміни до Додатку №6 п. 2.6 «У випадку передбаченому п. 2.4. Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття товару взагалі, про що повинен бути складений акт відмови від прийняття товару, з обов’язковим зазначенням причин відмови від прийняття товару, який підписується представниками обох сторін. У такому випадку витрати, пов’язані із транспортуванням Товару, покладаються на Постачальника.» Викласти в такій редакції: «У разі не виконання п.2.1 цього Договору Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття товару взагалі, про що повинен бути складений акт відмови від прийняття товару, з обов’язковим зазначенням причин відмови від прийняття товару, який підписується представниками обох сторін». Просимо внести зміни до Додатку №6 п.4.8 «За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, Сторонами можуть застосовуватися такі оперативно-господарські санкції:….» Викласти в такій редакції: « За невиконання чи неналежне виконання п. 2.1 цього Договору, Сторонами можуть застосовуватися такі оперативно-господарські санкції:….» Всі ці вимоги призведуть до збільшення кола учасників які виробляють контейнери, що призведе до економії бюджетних коштів. п.8.1 Додатку №6 викласти: «…. обома сторонами і діє до 31 грудня 2020 року…»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, формулювання виготовлені не раніше 2019 року. не обмежують конкуренцію. А уточнують час походження.
Не відповідність Додатків з ТД
Дата подання: 16 квітня 2020 16:45
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:39
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, Учасник подає як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації. Учасником для підтвердження відповідності пропозиції вимогам відповідно до ч.1 та 2 ст. 17 Закону надається інформація у довільній формі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. Переможець тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8 частини першої та частиною 2 ст.17 Закону, перелік яких зазначено в Додатку 2 до тендерної документації. В ТД Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Не зрозуміло про Додаток 2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
ТД
Дата подання: 16 квітня 2020 16:48
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:40
Учасник відповідає за якість товару, що повинна відповідати нормам законодавства України. Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання вище зазначених умов тендерної документації Які умови повинен містити лит гарантія?
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Вище зазначені вимоги
Дата подання: 16 квітня 2020 17:02
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:40
Знову теж саме: Якість запропонованого товару повинна відповідати вимогам тендерної документації. З метою отримання впевненості від учасника щодо можливості дотримання ним вище зазначених умов, учасник зобов’язаний подати письмову гарантію щодо цього у складі його тендерної пропозиції у вигляді гарантійного листа в довільній формі. Шановний замовник , щоб можливо було зрозуміти учасникам, що ви маєте на увазі під виразом "вище знанчені вимоги" вказжіть конкретно до яких вимог повинна бути письмова гарантія. І які конкретно вимоги ви висуваєте в ТД. По вісй тендерній документації присутній не зв'язаний між собою набір речень та вимог. Чи це так задумано?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
ТД
Дата подання: 16 квітня 2020 17:04
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:41
довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою; Звідки ви берете такі вимоги?
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Не зрозумілі вимоги ТД
Дата подання: 16 квітня 2020 17:10
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:41
Шановний замовнику, може Вам і зрозуміло логічний зміст цього абзацу, то нам як учаснику зовсім не зрозуміло що ви вимагаєте? У разі, не завантаження форми «тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, абоУчасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантію, що не заперечує та погоджується з відхиленням своєї тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті тридцятої Закону, відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю, у разі виявлення замовником арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, приведеній у відповідність за результатами аукціону, а також якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій за результатами аукціону тендерній пропозиції Учасника, відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Договір
Дата подання: 16 квітня 2020 17:13
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:43
2. Порядок здачі та прийому Товару 2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною. Яке обладнання?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Забезпечення виконання договору
Дата подання: 16 квітня 2020 17:20
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:43
Згідно з тендерної документації: Результати торгів та укладання договору про закупівлю пп.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю - Даною тендерною документацією не передбачено Проте, проект договору містить - п. 11. Забезпечення виконання договору, 11.1.Постачальник не пізніше дати укладання цього Договору вносить забезпечення виконання Договору в розмірі 1% вартості Договору, Де правда?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Документи переможця
Дата подання: 16 квітня 2020 17:27
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:46
Додаток 5 містить інформацію: Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону. Довідка (оригінал або нотаріально-завірена копія) інформаційного центру МВС України про наявність або відсутність судимості посадових осіб учасника, уповноважених учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або учасника – фізичної особи, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку отриману у 2019 році. Дійсно в 2019 році? 2020 не можна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-004209-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА, Код ЄДРПОУ:3266317121
Дата подання: 03 червня 2020 13:59
Оскарження
Доброго дня!
Шановний тендерний комітет, 01 червня 2020 р. Вами було оприлюднено Протокол № 6 згідно якого було відхилено тендерну пропозицію ФОП Трюхан А.І., яка була найбільш економічно вигідною. Причиною відмови було вказано не надання довідки щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , а саме зварювальників, не нижче 3 розряду.
ФОП ТРЮХАН А.І., є офіційним дилером заводу-виробника, про що було повідомлено листом №71 від 29.04.2020р., та Сертифікатом дилера. Керуючись законом про Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, а саме Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, п. 4 «…Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». В даному випадку дилерство можна трактувати як підряд, тому було надано довідку від виробника (підрядника), а саме ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (формат PDF №71 від 29.04.2020р, стр.2-8).
Оскільки законодавством не обмежено право покупця на купівлю товару лише у безпосередніх виробників, учасники можуть закуповувати товар також у дилерів. (п.3 Розділу IV "Підготовка та подання пропозицій" Інструкції з підготовки пропозицій). Додатково звертаємо вашу увагу, що згідно тендерної документації, вами був розміщений проект договору ПОСТАЧАННЯ. В свою чергу, умови договору постачання не зобов’язують виконавця мати власні виробничі потужності, та наявних працівників (як приклад перепродаж готової продукції).
Виходячи з умов розміщеної Замовником тендерної документації, п.5 «Оцінка тендерної пропозиції», підпункт 1, Оцінка тендерних пропозицій здійснюється за критерієм – ціна пропозиції (з урахуванням податку на додану вартість). Єдиний критерій ціна - 100%. Також в підпункті 3. «Відхилення тендерних пропозицій», відсутній пункт, про наявність співробітників, яка ще раз звертаю вашу увагу була надана! Але не учасника, а заводу виробника.

Керуючись умовами Статті 31. Відхилення тендерних пропозицій, немає законних підстав для відхилення нашої комерційної пропозиції, оскільки вказана вами причина відсутня в кваліфікаційних критеріях Вашої тендерної документації.

Враховуючи все вищезазначене, для недопущення умов дискримінації учасників, прошу:
1. Визнати недійсним перемогу ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018"
2. Більш ретельно переглянути тендерну пропозицію ФОП ТРЮХАН А.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 22:45
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток №4 учасник у складі своєї пропозиції має надати на підтвердження кваліфікаційних вимог ст. 16.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимогою встановлено наступне: Довідка у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду.
Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Учасник ФОП Трюхан А. І. не виконала умови тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску., у частині наявності у учасника найманих працівників. Надала інформацію у форматі ПДФ №71 «кваліфікація працівників» за №71 від 29.04.2020, що є дилером ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод». Натомість надала довідку про наявність у працівників ТОВ «КРРЗ» довідка-лист №54від 29.04 2020р. Виходячи із вище поданої інформації. Зазначені працівники мають трудові відносини ізТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», а не із учасником тендерної процедури відкритих торгів ФОП Трюхан А. І.
Визнати пропозицію ФОП Трюхан А. І, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. та відхилити відповідно до ст. 30ч.1 ц.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ЗУ «Про публічні закупівлі».

Наголошуємо, що трудові відносини мають бути із найманими працівниками учасника, який подає пропозицію, у даному пипадку ФОП Трюхан А. І . Працівники заводу не є праівниками учасника ФОП Трюхан А. І. Учасником недлотримано вимоги умов додатку №4 тендрної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-10-004209-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", Код ЄДРПОУ:42474873
Дата подання: 02 червня 2020 12:03
Заперечення на кваліфікацію
Тендерна пропозиція ТОВ "Укрінмаш» була відхилена, так як не відповідає умовам тендерної документації, тому що Учасник не надав інформації, що ознайомився із проектом договору та істотними умовами.
Шановний кваліфікаційний комітет, ми звертаємося до Вас уважніше вивчати документи. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Укрінмаш» надав інформацію про ознайомлення із проектом договору та істотними умовами (нами надано не тільки інформацію, а навіть гарантійний лист стосовно вищевикладеного). Файл додається.
Просимо Вас переглянути документи ТОВ «Укрінмаш» та своє рішення відносно нашого Товариства, так як нами було надано повний пакет документів відповідно до умов Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 22:46
Відповідно до вимог тендерної документації Додаток №4 учасник у складі своєї пропозиції має надати на підтвердження кваліфікаційних вимог ст. 16.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимогою встановлено наступне: Довідка у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду.
Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Учасник ФОП Трюхан А. І. не виконала умови тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску., у частині наявності у учасника найманих працівників. Надала інформацію у форматі ПДФ №71 «кваліфікація працівників» за №71 від 29.04.2020, що є дилером ТОВ «Криворізький рудоремонтний завод». Натомість надала довідку про наявність у працівників ТОВ «КРРЗ» довідка-лист №54від 29.04 2020р. Виходячи із вище поданої інформації. Зазначені працівники мають трудові відносини ізТОВ «Криворізький рудоремонтний завод», а не із учасником тендерної процедури відкритих торгів ФОП Трюхан А. І.
Визнати пропозицію ФОП Трюхан А. І, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. та відхилити відповідно до ст. 30ч.1 ц.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ЗУ «Про публічні закупівлі».

Наголошуємо, що трудові відносини мають бути із найманими працівниками учасника, який подає пропозицію, у даному пипадку ФОП Трюхан А. І . Працівники заводу не є праівниками учасника ФОП Трюхан А. І. Учасником недлотримано вимоги умов додатку №4 тендрної документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-004209-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", Код ЄДРПОУ:42474873
Дата подання: 05 червня 2020 15:21
Відповідь організатора торгів від 04.06.2020 22:46 ТОВ "Укрінмаш" не стосується
Доброго дня. Будь ласка найдайте відповідь стосовно ТОВ "Укрінмаш". Надана відповідь від Замовника ТОВ "Укрінмаш" не стосується. Ви два рази підкріпили відповідь для 1 учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 червня 2020 12:27
у частині дотримання Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ц.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції п.9, у часник мав надати у складі пропозиції інформацію , що учасник ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору які зазначені у проекті договору. Учасник дотримався частково умов тендерної документації, надавши у складі своєї проект договору файл ПДФ сторінки пропозиції 114-119 відповідно до додатку №6 до тендерної документації та не надав інформації, що ознайомився із проектом договору та істотними умовами. Визнати пропозицію ТОВ «Укрінмаш», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації щодо закупівлі Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. та відхилити відповідно до ст. 30ч.1 ц.4 тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-04-10-004209-b.b5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ", Код ЄДРПОУ:42474873
Дата подання: 10 червня 2020 15:46
Заперечення на кваліфікацію
Шановний Замовник, надайте будь ласка пояснення, чому на Ваш погляд ТОВ "Укрінмаш" не надав згоду з істотними умовами договору ? Вами зазначано, що учасник мав надати у складі пропозиції інформацію , що учасник ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору які зазначені у проекті договору. Також Замовником зазначено, що Учасник дотримався частково умов тендерної документації, надавши у складі своєї тільки проект договору.
Нами надано гарантійний лист про згоду на укладання договору про закупівлю товарів, де вказано , що ми його виконаємо на істотних умовах, які викладені в проекті Договору Замовника (Гарантійний лист додаємо знову). Невже це не є згодою з істотними умовами договору. Форма-зразок , яка повинна бути при наданні згоди на істотні умови Вами не було подано, тому ми має право викладати в редакції, яку ми вважаємо запотрібну.

Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-10-004209-b.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН", Код ЄДРПОУ:40374335
Дата подання: 10 червня 2020 15:41
Оскарження відхилення пропозиції
Добрий день. Згідно з рішенням тендерного комітету Полтавського комунального автотранспортного підприємства 1628 від 01.06.2020 Протокол №6 пропозиція ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн» була безпідставно відхилена.
Відповідно до вимог Додатку 4 тендерної документації учасник у складі своєї пропозиції має надати на підтвердження кваліфікаційних вимог ст. 16.Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. А саме надати довідку у довільній формі, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду. Довідка надається за підписом уповноваженої особи Учасника торгів.
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації учасник повинен надати копії наказів про прийняття на роботу відповідних співробітників.
Згідно з вимогою замовника у складі пропозиції ТОВ «ВО «Релайн» надано довідку про наявність працівників, а саме зварювальників, не нижче 3 розряду (вих. № 512 від 30.04.2020 року). Також у складі пропозиції надано накази про прийняття на роботу відповідних робітників.
Посади у наказах про прийняття на роботу робітників зазначені відповідно до Класифікатора професій та штатного розкладу підприємства.
У складі тендерної документації замовника відсутні вимоги щодо надання документів, які підтверджують саме розряд робітників або кваліфікацію робітників, як це зазначено у протоколі: «У складі пропозиції не надано інших матеріалів, за якими можна було визначити кваліфікацію працівника».
Таким чином пропозиція ТОВ ВО «Релайн» повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВО Релайн».
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

02 червня 2020 12:03
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-004209-b.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АВ-ПРОМ", Код ЄДРПОУ:42915052
Дата подання: 11 червня 2020 21:21
скарга
на рішення про обрання переможцем
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 20:27
Рішення від 16.06.2020 №11839.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 20:27
Рішння від 01.07.2020 №12833.pdf
Дата публікації: 06 липня 2020 21:33

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-14-000035 ● 3c4bb417890d43749f309db0e3c5a104
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 липня 2020 18:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
14.07.2020 № 40
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 14.07.2020 № 40

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11. UA-2020-04-10-004209-b, 10.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ПОЯСНЕННЯ Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі - Замовник) не погоджується із- інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення та поясненя до висновку Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 і Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-10-004209-b оприлюдненого в електронній системі закупівель Відповідно до частини 1 статті 7'1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Частиною 6 статті 7'1 Закону встановлено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У відповідності до частини 8 статті Т1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. По питанню обрання типу процедури відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2.13 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 р. № 145- «Кількість контейнерів для зберігання побутових відходів визначається чисельністю населення, що ними користується, та нормами надання послуг з вивезення побутових відходів. Сумарний об’єм контейнерів для зберігання побутових відходів повинен перевищувати фактичний об’єм їх утворення на 25%». До відома. На Полтавське міське звалище за 2019 рік вивезено 612317 м3 твердих побутових відходів 72450т – щоденне утворення 1677м3. Потреба у контейнерах на кількість населення 284 942 становить 2095 одиниць контейнерів, нині є 2007 року виробництва та підлягають заміні, адже 40% вже не підлягають ремонтно-відновлювальним роботам..Адже відсутність достатньої кількості контейнерів для твердих побутових відходів призведе до утворення стихійних звалищ із побутового сміття, що у свою чергу може призвести до розпліднення гризунів, носії холери та чуми - спричинить екологічну катастрофу. Було прийнято рішення провести відкриті торги з метою безперебійного для виконання своїх cтатутних зобов’язань, а саме вивіз твердих побутових відходів із території м. Полтава. Для упередження виникнення екологічної катастрофи було прийнято рішення провести відкриті торги за наступними предметами закупівлі: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b 1) ID номер закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»: ID номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b до «Порядку визначення предмету закупівлі» Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Зареєстровано в міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та ЗУ «Про публічні закупівлі» із врахування норм частини четвертої статті 10 цього Закону Замовник самостійно обирає тип процедури закупівлі. Наголошуємо, що жодна із процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не порушує норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Так, згідно даних офіційного сайту Національного банку України (https://bank.gov.ua) станом на 10.04.2020 офіційний курс євро становив 29,6341 грн. 1) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 2) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004118-b, очікувана вартість – 3425000,00грн. 3) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004129-b, очікувана вартість – 3425000,00 грн. 4) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004141-b, очікувана вартість – 2740000,00 грн. 5) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004174-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 6) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004209-b, очікувана вартість – 3659670,00 грн. Виходячи із вище викладеного, жодна процедура відкритих торгів: ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не підпадає під дію норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, таким чином не міг порушити вище зазначену норму. Одже процеури відкритих торгів проведено ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b із дотриманням норм ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не уникав проведення процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b у розумінні термінів та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а предмети закупівель є різними, а саме: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b Замовник не погоджується із висновком моніторингу щодо виявлених порушень, які є відкриті торги із очікуваною вартістю 3234000,00 грн дорівнювала 133тисячі євро, ноголошуємо що не підпадає під розуміння застосування процедури відкритих торгів із публікацією ангійською мовою. Заміна понять відкритих торгів на відкриті торги із публікацією англійською мовою призводить до перекручування факту проведення процедури відкритих торгів , як наче б то процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Замовник, не міг порушити наступне: зазначено у висновку моніторингу - (абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»; - абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом».) Зокрема, вчинити правочин відповідно до норм абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону чи абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом», адже проводить відкриті торги, які не передбачаю в собі вчинення дій зазначених вище. Замовник наголошує на тому, що закупівля за ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b є процедурою відкритих торів та проведена із дотриманням усіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. По питанню оприлюднення додатків до договору, порушення усунено, додаток до договору оприлюднено, а саме: інформацію розміщено у системі електронних закупівель прозорро, за посиланням UA-2020-04-10-004209-b-b1.

2020-08-12 20:52:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА 2 240 000,00
UAH з ПДВ
1 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ" 3 234 000,00
UAH з ПДВ
1 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 2 058 000,00
UAH з ПДВ
1 898 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" 3 219 997,20
UAH з ПДВ
1 898 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018" 2 520 000,00
UAH з ПДВ
1 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВ-ПРОМ" 3 360 000,00
UAH з ПДВ
2 999 976,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Сула-2009" 3 477 600,00
UAH з ПДВ
3 290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 травня 2020 14:12
87 Тендерна пропозиція.pdf
05 травня 2020 14:11
87 Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 17:51
sign.p7s
04 травня 2020 17:50
72 Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 17:50
70 Лист гарантія.pdf
04 травня 2020 17:50
Витяг з ПЭП.pdf
04 травня 2020 17:50
78 Проект договору.pdf
04 травня 2020 17:50
Виписка з ЭДР.pdf
04 травня 2020 17:50
79 Не є платником ПДВ.pdf
04 травня 2020 17:50
Паспорт Трюхан А.І..pdf
04 травня 2020 17:50
Сертифікат дилера.pdf
04 травня 2020 17:50
Витяг.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 16:22
sign.p7s
04 травня 2020 16:21
sign.p7s
04 травня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
04 травня 2020 16:20
Лист-гарантія.pdf
04 травня 2020 16:19
Копія Статуту.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 23:43
sign.p7s
04 травня 2020 23:42
39 РЛ Реєстр документів.pdf
04 травня 2020 23:42
35 РЛ Накази працівники.pdf
04 травня 2020 23:42
34 РЛ Витяг ПДВ.pdf
04 травня 2020 23:42
33 РЛ Витяг з ЄДРПОУ.pdf
04 травня 2020 23:42
31 РЛ Протокол №7.pdf
04 травня 2020 23:42
28 РЛ Статут.pdf
04 травня 2020 23:42
25 РЛ Проект договору.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 17:24
sign.p7s
04 травня 2020 17:23
Проект договору.pdf
04 травня 2020 17:23
Лист-роз'яснення.pdf
04 травня 2020 17:23
Лист-пояснення.pdf
04 травня 2020 17:23
Лист-згода.pdf
04 травня 2020 17:23
Лист-згода, дод.3.pdf
04 травня 2020 17:23
Лист-гарантія, ст.17.pdf
04 травня 2020 17:23
Копія статуту з описом.pdf
04 травня 2020 17:23
Копія паспорту 16 стр..pdf
04 травня 2020 17:23
Копії фін.звітності 2019.pdf
04 травня 2020 17:22
Довідки з банку.pdf
04 травня 2020 17:22
Довідка-підтвердження.pdf
04 травня 2020 17:22
Довідка про печатку.pdf
04 травня 2020 17:22
Довідка про згоду.pdf
04 травня 2020 17:22
Витяг ЄДР 28-04-20.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 18:00
sign.p7s
03 червня 2020 17:57
Документи переможця
03 червня 2020 17:57
Документи переможця
03 червня 2020 17:41
sign.p7s
01 травня 2020 14:51
sign.p7s
01 травня 2020 14:47
Проект договору.PDF
01 травня 2020 14:47
Кваліф критерії.PDF
01 травня 2020 14:47
Тендерна пропозиція.PDF
01 травня 2020 14:47
Реєстр документів.PDF

Публічні документи

04 травня 2020 21:11
sign.p7s

Публічні документи

30 квітня 2020 15:22
sign.p7s
30 квітня 2020 15:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018"

ТОВ "АВ-ПРОМ"

Приватне підприємство "Сула-2009"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ТРЮХАН АНАСТАСІЯ ІГОРІВНА
#3266317121
Відхилено 1 770 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 22:15
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРІНМАШ"
#42474873
Відхилено 1 790 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 22:17
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 1 898 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 22:19
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 1 898 400,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 22:21
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018"
#42100811
Переможець 1 925 000,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 22:24

Документи

01 червня 2020 22:15
sign.p7s
01 червня 2020 22:14
протокол розгляду.pdf

Документи

01 червня 2020 22:17
sign.p7s
01 червня 2020 22:16
протокол розгляду.pdf

Документи

01 червня 2020 22:19
sign.p7s
01 червня 2020 22:18
протокол розгляду.pdf

Документи

01 червня 2020 22:21
sign.p7s
01 червня 2020 22:20
протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 червня 2020 22:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАК СЕРВІС - 2018"
#42100811
1 925 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 липня 2020 16:37
Договір №15ДЗ.pdf укладений
10 липня 2020 16:33
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2021 00:03
sign.p7s зміни до договору
12 серпня 2020 20:12
IMG-20200812-WA0001 Додаток до договору Заявка.jpg зміни до договору
12 серпня 2020 20:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №3 до договору №15-ДЗ від 10.07.2020р. Заявка на отримання товару
Номер договору про закупівлю: №15-ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 925 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 320 833,33 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку