Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 |
Код ЄДРПОУ: | 03351823 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84 |
Контактна особа: |
Максим Панченко +380532592917 katp1628lav@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 20:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 червня 2020 12:47 |
Очікувана вартість: | 3 425 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 68500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | післяоплата | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 травня 2020 22:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 травня 2020 22:00 |
Додаток №2 нова редакція.docx | |
26 травня 2020 22:00 |
Зміни скло.docx | |
26 травня 2020 22:00 |
ТД нова редакція.docx | |
26 травня 2020 22:00 |
Додаток №1 нова редакція.docx | |
25 квітня 2020 23:36 |
ТД нова редакція.docx | |
25 квітня 2020 22:12 |
Додаток №2 нова редакція.docx | |
25 квітня 2020 22:12 |
Додаток№3 проект договору нова редакція.docx | |
25 квітня 2020 22:12 |
ЗМІНИ.docx | |
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток №1.docx | |
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток №2.docx | |
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток№3 проект договору.docx | |
10 квітня 2020 20:32 |
ТД.docx |
26 травня 2020 22:07 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
26 травня 2020 22:00 |
Додаток №2 нова редакція.docx
|
||||||||||||
26 травня 2020 22:00 |
Зміни скло.docx
|
||||||||||||
26 травня 2020 22:00 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
26 травня 2020 22:00 |
Додаток №1 нова редакція.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2020 23:36 |
ТД нова редакція.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2020 22:12 |
Додаток №2 нова редакція.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2020 22:12 |
Додаток№3 проект договору нова редакція.docx
|
||||||||||||
25 квітня 2020 22:12 |
ЗМІНИ.docx
|
||||||||||||
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток №1.docx
|
||||||||||||
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток №2.docx
|
||||||||||||
10 квітня 2020 20:32 |
Додаток№3 проект договору.docx
|
||||||||||||
10 квітня 2020 20:32 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога стосовно конструкції з пружинними елементами у вигляді спіралевидної пружини обґрунтовується позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
Вимога стосовно конструкції з пружинними елементами у вигляді спіралевидної пружини обґрунтовується позитивним досвідом експлуатації аналогічних контейнерів для збору твердих побутових відходів, безпекою експлуатації для обслуговуючого персоналу, надійністю конструкцій і тривалістю строку придатності для використання.
Важелі кріплення кришок контейнерів повинні бути без поперечного з’єднувального шва.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини.
Вузол кронштейну захвату зазнає великих навантажень та може бути деформований чи пошкоджений у разі виготовлення з неякісного матеріалу або металу меншої товщини.
Замовник формує тендерну документацію під свої потреби та техніку, яка буде обслуговувати контейнери для ТПВ
Закон не зобов’язує Замовників надавати документальне обґрунтування вимог до предмета закупівлі.
Технічні вимоги до предмета закупівлі формуються Замовником з урахуванням його потреб в якісному та надійному товарі.
Вимоги про усунення порушення
1. Виключити вимогу зазначену у тендерній документації щодо покладення витрат на оплату послуг Консультанта на Учасника-Переможця з причин наведених у пункті № 1 даної вимоги.
2. Привести технічні вимоги визначені у Додатку № 2 до тендерної документації до вимог стандартів EN 840-3 та ДСТУ 8476:2015, з причин наведених у пункті № 2 даної вимоги.
3 Усунути дискримінаційні вимоги з причин наведених у пунктах 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12 даної вимоги.
4 Встановити, що гарантійний термін на товар становить 36 місяців з моменту поставки при належній експлуатації згідно інструкції виробника, з підстав наведених у пункті № 13 даної вимоги.
5 Виключити вимогу, що «технічні характеристики еквіваленту повинні бути не гірші ніж зазначено Замовником», та виключити вимогу щодо подання документу зазначеного у пункті № 14 даної вимоги.
6 Внести зміни до Додатку № 2 та Додатку № 3, а саме внести зміни щодо строку поставки товару, з підстав зазначених у пункті № 15 даної вимоги.
Скарги до процедури
Дата подання: 22 квітня 2020 23:17
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-14-000031 ● cbbec0c5e0c7448c9661cebaa1899df9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2020 18:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.07.2020 № 40
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 14.07.2020 № 40
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7. UA-2020-04-10-004118-b, 10.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
ПОЯСНЕННЯ Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі - Замовник) не погоджується із- інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення та поясненя до висновку Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 і Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-10-004118-b, оприлюдненого в електронній системі закупівель Відповідно до частини 1 статті 7'1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Частиною б статті 7'1 Закону встановлено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У відповідності до частини 8 статті Т1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. По питанню обрання типу процедури відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2.13 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 р. № 145- «Кількість контейнерів для зберігання побутових відходів визначається чисельністю населення, що ними користується, та нормами надання послуг з вивезення побутових відходів. Сумарний об’єм контейнерів для зберігання побутових відходів повинен перевищувати фактичний об’єм їх утворення на 25%». До відома. На Полтавське міське звалище за 2019 рік вивезено 612317 м3 твердих побутових відходів 72450т – щоденне утворення 1677м3. Потреба у контейнерах на кількість населення 284 942 становить 2095 одиниць контейнерів, нині є 2007 року виробництва та підлягають заміні, адже 40% вже не підлягають ремонтно-відновлювальним роботам. Замовник з метою безперебійного та цілодобового забезпечення потреб Замовника паливо-мастильними матеріалами, для виконання своїх статутних зобов’язань, а саме вивіз твердих побутових відходів із території м. Полтава, та враховуючи ситуацію, що склалася під час проведення процедур закупівель на постачання дизельного палива, постійне блокування процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою ТОВ "ВОГ КАРД" ID: UA-2020-02-14-003444-c, що унеможливлювало проведення зазначеної процедури закупівлі до логічного завершення: проведення аукціону із визнанням переможця торгів та вкладнням договору. Адже відсутність достатньої кількості контейнерів для твердих побутових відходів призведе до утворення стихійних звалищ із побутового сміття, що у свою чергу може призвести до розпліднення гризунів, носії холери та чуми - спричинить екологічну катастрофу. Було прийнято рішення провести відкриті торги з метою безперебійного для виконання своїх cтатутних зобов’язань, а саме вивіз твердих побутових відходів із території м. Полтава. Для упередження виникнення екологічної катастрофи було прийнято рішення провести відкриті торги за наступними предметами закупівлі: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b 1) ID номер закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»: ID номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b до «Порядку визначення предмету закупівлі» Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Зареєстровано в міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та ЗУ «Про публічні закупівлі» із врахування норм частини четвертої статті 10 цього Закону Замовник самостійно обирає тип процедури закупівлі. Наголошуємо, що жодна із процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не порушує норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Так, згідно даних офіційного сайту Національного банку України (https://bank.gov.ua) станом на 18.04.2020 офіційний курс євро становив 29,6341 грн. 1) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 2) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004118-b, очікувана вартість – 3425000,00грн. 3) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004129-b, очікувана вартість – 3425000,00 грн. 4) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004141-b, очікувана вартість – 2740000,00 грн. 5) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004174-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 6) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004209-b, очікувана вартість – 3659670,00 грн. Виходячи із вище викладеного, жодна процедура відкритих торгів: ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не підпадає під дію норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, таким чином не міг порушити вище зазначену норму. Одже процеури відкритих торгів проведено ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b із дотриманням норм ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не уникав проведення процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b у розумінні термінів та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а предмети закупівель є різними, а саме: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b Замовник не погоджується із висновком моніторингу щодо виявлених порушень, які є відкриті торги із очікуваною вартістю 3234000,00 грн дорівнювала 133тисячі євро, ноголошуємо що не підпадає під розуміння застосування процедури відкритих торгів із публікацією ангійською мовою. Заміна понять відкритих торгів на відкриті торги із публікацією англійською мовою призводить до перекручування факту проведення процедури відкритих торгів , як наче б то процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Замовник, не міг порушити наступне: зазначено у висновку моніторингу - (абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»; - абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом».) Зокрема, вчинити правочин відповідно до норм абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону чи абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом», адже проводить відкриті торги, які не передбачаю в собі вчинення дій зазначених вище. Замовник наголошує на тому, що закупівля за ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b є процедурою відкритих торів та проведена із дотриманням усіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
2020-08-07 22:28:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 червня 2020 13:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" |
3 422 500,00
UAH з ПДВ
|
3 364 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" |
3 420 000,00
UAH з ПДВ
|
3 383 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" #14307570 |
Відхилено |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 23:47
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Рішення скасоване |
3 364 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 22:55
|
|
ТОВ "РЕНТОК ГРУП" #42403886 |
Відхилено |
3 364 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 22:57
|
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АВТОФАВОРИТ" #36926941 |
Переможець |
3 383 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 22:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 00:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 16:23
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 16:21
|
Договір контейнери скло № 16-Дз.PDF | укладений |
15 липня 2020 16:19
|