Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул. Конєва, 13, 17/46 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 078 944,00 UAH
UA-2020-04-10-003168-b 59f3109776e04f63b40ce043eec9445a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Шевчун

+380577252083 shevchun_o@city.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34861610
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., м.Харків, Майдан Конституції, 7
Контактна особа: Олена Шевчун
+380577252083
shevchun_o@city.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 15:41
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2020 10:00
Початок аукціону: 12 травня 2020 14:44
Очікувана вартість: 2 078 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 394,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Конєва, 13, 17/46 (внутрішньоквартальні дороги та тротуари) (код за ДК 021:2015 - 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Конєва, 13, 17/46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Післяоплата протягом 90 (дев’яноста) днів на підставі актів виконаних робіт (№ КБ-2в, КБ-3), з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін, у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 15:40
Перелік змін.docx
28 квітня 2020 15:40
Додаток 4 - технічна специфікація НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 4 - технічна специфікація.docx
28 квітня 2020 15:39
Додаток 5 - проєкт договору НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 5 - проєкт договору.docx
28 квітня 2020 15:39
Тендерна документацiя НОВА РЕДАКЦІЯ.doc
10 квітня 2020 15:41
Тендерна документацiя.doc
28 квітня 2020 15:39
Додатки до ТД НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
10 квітня 2020 15:41
Додатки до ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Регламент електронного майданчика
Дата подання: 13 квітня 2020 15:28
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:52
Підкажіть, будь ласка, що саме Ви маєте на увазі щодо надання учасниками витягу з регламенту авторизованого електронного майданчика та/або посилання на регламент авторизованого електронного майданчика. Всім замовникам та цсаникам і так все зрозуміло, що розмір кожного завантаженого файлу в систему Prozorro повинен бути розміром не більше 49 Мб. Файли, які будуть більше за розміром зовсім в систему не зможуть бути завантажені. Тому навіщу вимагати від учасників надання цієї інформації??? При тому, що у регламенті електронних майданчиків не вказується який саме розмір файлу повинен бути завантажений. Роз'ясніть, будь ласка, для чого Вам це потрібно? Дуже просимо Вас, видалити цю некоректну вимогу з тендерної документації. Дякуємо Вам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни..
Договірна ціна та календарний графік
Дата подання: 13 квітня 2020 15:48
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:52
Підкажіть, будь ласка, учасник на момент подання тандерної пропозиції не повинен надавати та завантажувати договірну ціну та календарний графік?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Згідно з підпунктом 7) 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Учасником у проєкті договору про закупівлю не заповнюються: номер та дата укладення договору, п. 3.1, п. 4.10 та п. 5.1 проєкту договору про закупівлю та не складаються відповідно до розділу «XII. Додатки до Договору» Договірна ціна та Календарний графік виконання робіт до проєкту договору про закупівлю».
Момент оцінки
Дата подання: 13 квітня 2020 15:53
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:53
На момент етапу оцінки пропозиції учасника,якщо зменшилась ціна учасника після аукціону учасник повинен завантажувати для Замовника якісь документи?Якщо так, то вкажіть, будь ласка, які саме?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Учасники процедури закупівлі повинні розмістити (завантажити) документи, які вимагаються тендерною документацією в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Після оцінки – аукціону учасник-переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи згідно пункту 5.9 розділу ІІІ тендерної документації.
Довідка Міністерства внутрішніх справ України (строк довідки не більше місячної давнини від якої дати)???????
Дата подання: 13 квітня 2020 15:57
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:53
Замовником вимагається від учасника-переможця надання наступного документу: 1) оригінал документа (довідки) Міністерства внутрішніх справ України про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ; чи довідку Міністерства внутрішніх справ України отриману переможцем в електронній формі за он-лайн запитом на сайті hsc.gov.ua, про те, що фізична особа, яка є переможцем торгів, або службова (посадова) особа, яку уповноважено переможцем торгів підписувати тендерну пропозицію, засудженою не значиться, не більше МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ, для розміщення в електронному вигляді через електронну систему закупівель та роздруковану переможцем на паперовому носієві, засвідчену підписом уповноваженої особи переможця та печаткою (в разі її використання), для надання переможцем торгів замовнику, за його адресою. ПІДКАЖІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, СТРОК довідки НЕ БІЛЬШЕ МІСЯЧНОЇ ДАВНИНИ ВІДНОСНО ЯКОЇ ДАТИ НЕОБХІДНО РАХУВАТИ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Довідка про відсутність заборгованості від учасника-переможця
Дата подання: 13 квітня 2020 16:02
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:54
Згідно п.п "2)" п.п.5.9. п. 5 розділу ІІІ тендерної документації від переможця закупівлі вимагається надання учасником-переможцем довідки про відстуність в нього заборгованості або в оригіналі (паперовому вигляді), або в електронному. Учасник-переможець отримує через електроний кабінет платника довідку про відсутність заборгованості у електронному вигляді, але без окремого файлу з підписом ЕЦП, а з QR-кодом. Але, якщо цей QR-код просканувати і перевірити у електронному кабінеті, то підписи, які накладені на цю довідку будуть відображені на екрані. Питання полягає в наступному: якщо учасник-переможець надасть довідку про відсутність заборгованості у електронному вигляді з QR-кодом - це підстава для дискваліфікації учасника-переможця?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Учасник-переможець може надати довідку про відсутність заборгованості в електронному вигляді з QR-кодом - це не буде підставою для дискваліфікації учасника.
Що саме мається на увазі під виразом "виробничі приміщення"
Дата подання: 13 квітня 2020 16:13
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:54
У п.1 Додатку 1 вимагається надання довідки, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначені наступні пункти: - перелік наявного (наявних) виробничого (виробничих) приміщення (приміщень), його (їх) виробниче призначення, місце розташування. Підкажіть, будь ласка, що саме Ви маєте на увазі під виразом "виробниче приміщення"? Якщо учасник має офісні приміщення або, наприклад, складські прмміщення і на ці приміщення учасник надасть підтверджуючий документ - це можна вважати, що учасник підтвердив виробничі приміщення та виконав вимогу п.1 Додатку 1 тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
До тендерної документації будуть внесені зміни.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 травня 2020 15:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ" 1 880 636,20
UAH з ПДВ
1 717 636,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНАЙ" 2 075 800,00
UAH з ПДВ
1 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕНАЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ"
#42171458
Переможець 1 717 636,20
UAH з ПДВ
15 травня 2020 15:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОНОЛІТБУД-ІНВЕСТ"
#42171458
1 717 636,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 12:06
ДУ № 2 до договору № 603.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 14:10
ДУ № 1 до договору № 603.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 15:28
додаток 1.pdf укладений
26 травня 2020 15:27
Договір 603.pdf укладений
26 травня 2020 15:27
додаток 2.pdf укладений
26 травня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 603
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода № 1 до договору про закупівлю № 603
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 603
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 603
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 439 100,40
UAH (в тому числі ПДВ 239 850,07 UAH)