Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Товари необхідні для виконання заходів, спрямованих для запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Очікувана вартість
721,55 UAH
UA-2020-04-10-001980-b 78993fdcfbb94454babd2a2e7231c0d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "АМПУ" в особі Херсонської філії ДП "АМПУ" (Адміністрація Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
Окуляри захисні відкриті Sizam OVER SPEC 2521 з жовтими лінзами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 шт
Окуляри захисні відкриті Sizam OVER I-MAX 2751 з жовтими лінзами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

10 квітня 2020 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВА ЛІНІЯ"
#30728887
Переможець 721,55
UAH
10 квітня 2020 13:20

Документи

10 квітня 2020 13:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 08:48
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 13:23
рахунок.pdf укладений
10 квітня 2020 13:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 865,86
UAH (в тому числі ПДВ 144,31 UAH)