Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190201 Buryn' - Mykhailivka - Mykolaivka, km 0+400 - km 1+900 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 0954531719 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 0954531719 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 12:34 |
Очікувана вартість: | 12 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 61775 UAH |
Publication date: | 10 квітня 2020 13:28 |
Enquiries until: | 01 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 07 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 12 355 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 61 775 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 17:18 |
ТД поточний середній Буринь-Михайл-Микол. закреслена.docx | |
01 травня 2020 17:18 |
Проект договору закреслений.docx | |
01 травня 2020 17:18 |
Перелік змін до ТД 30.04.2020.docx | |
01 травня 2020 17:17 |
Проект договору зміни.docx | |
01 травня 2020 17:17 |
ТД поточний середній Буринь-Михайл-Микол. зміни 30.04.docx | |
28 квітня 2020 19:16 |
Проект договора закреслений.docx | |
28 квітня 2020 19:16 |
ТД поточний середній Буринь-Михайл-Микол. закреслена.docx | |
28 квітня 2020 19:16 |
Перелік змін до ТД 28.04.2020.docx | |
28 квітня 2020 19:16 |
Проект договору зміни 28.04.docx | |
28 квітня 2020 19:15 |
ТД поточний середній Буринь-Михайл-Микол. зміни 28.04.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатком 6 визначені якісні показники, що повинні бути досягнуті на об’єкті ремонту в результаті виконання робіт, а саме: коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки.
У складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (в якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю).
Таким чином учасником в складі тендерної пропозиції надається інформація про сертифікованого/атестованого фахівця/організації, які мають підтвердити якість виконаних робіт/наданих послуг (показників якості, визначених Додатком 6 до тендерної документації). В якості підтвердження залучення такого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір, дійсний протягом всього строку виконання договору про закупівлю.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Вимоги про усунення порушення
Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук.
Також цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від Замовників по-перше у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не може бути кваліфікаційним критерієм, по-друге Замовник ставить учасників в залежність від волі третіх осіб. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації до АМКУ.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
1. Згідно із вимогами Додатку 4 тендерної документації «Довідка про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник вимагає від Учасників подати аналогічний договір, при цьому під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2017-2019 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції або ремонтів автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі.
Вимога щодо виконання аналогічного договору саме у період 2017-2019 років на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі є дискримінаційною та необґрунтованою Замовником, оскільки такі вимоги щодо часу укладання договору(ів) та вказаного відсотка вартості закупівлі жодним чином не підтверджують кваліфікацію учасника.
Кваліфікаційний критерій виконання аналогічного договору передбачає сам факт наявності досвіду надання аналогічних послуг, а не періоду його набуття та вартості цих послуг. Період набуття досвіду виконання аналогічних послуг та їх вартість жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та на його можливості належним чином надати послуги Замовнику.
Крім того, відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не існує часових обмежень щодо періоду виконання аналогічного договору потенційним учасником.
Звертаємо увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів. При цьому, Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід будь-якими часовими рамками, обсягом надання послуг, їх вартістю або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо усунути ці дискримінаційні вимоги та виключити їх з тендерної документації.
2. У додатку 4 до тендерної документації вимагається надати інформацію про виконання аналогічного договору(ів) та листи-відгуки, а саме: «Крім того в складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У випадку, якщо відгук підписаний не керівником замовника, в складі тендерної пропозиції має міститися сканована копія завіреного належним чином документу, яким іншій особі надано право щодо підпису.»
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимоги щодо обов’язку надання відгуку із зазначенням його конкретного змісту.
Отже, на законодавчому рівні не закріплено обов’язковість надання листа-відгуку, а також не встановлено нормативно форми за якою він повинен надаватись.
Інформацію, що вимагає Замовник, яка має бути зазначена у листі-відгуку носить виключно суб’єктивний характер та не може слугувати документальним підтвердженням належного виконання аналогічного договору. Об’єктивну оцінку та документальне підтвердження належного виконання аналогічного договору можна зробити на підставі документів, які передбачені чинним законодавством та умовами аналогічного договору, тобто актів прийому-передачі, видаткових накладних тощо. Вказані документи (акти, видаткові накладні тощо) у повній мірі дають можливість Замовнику оцінити наявність досвіду у потенційного учасника успішного виконання аналогічного договору.
Крім того, зазначена інформація не потребує спеціального фіксування та дублювання у відгуку, оскільки міститься у самих аналогічних договорах, які будуть подаватися у складі пропозиції.
Отже, така вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, а тому порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Тому, вимагаємо виключити із тендерної документації вимогу щодо надання листа-відгуку , вказаного у додатку 4 тендерної документації щодо виконання аналогічного договору.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому Законом не визначено такого поняття, як «аналогічний договір» та не встановлено переліку документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору.
В листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017 №3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» вказано, що «… вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі». Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Виходячи із специфіки закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виконання робіт/надання послуг за «аналогічним договором» логічно вважати виконання за договором закупівлі, аналогічним та співставним з поточною закупівлею за предметом закупівлі, за кількісними, якісними, вартісними характеристиками та часовими межами.
Разом з тим, з метою залучення якомога більшої кількості потенційних учасників, Замовником при формуванні тендерної документації, розширено поняття «аналогічний договір». Так відповідно до вимог тендерної документації «під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2017-2019 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції або ремонтів автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі».
Таким чином, Замовник приймає виконання учасником договору (договорів), виконання по яким було здійснено протягом 3 років (чи у 2017, чи у 2018, чи у 2019 роках), а не одного протягом певного року, (виконання договору по поточній процедурі закупівлі передбачено протягом 2020 року); аналогічними вважаються договори з будівництва, реконструкції або ВСІХ ремонтів автомобільних доріг, передбачених Законом України «Про автомобільні дороги», а не лише поточного середнього ремонту, як передбачено поточною закупівлею, досвід виконання договору (договорів) приймається на всіх видах автомобільних доріг, а не лише на дорогах загального користування, як передбачено при поточній процедурі закупівлі. Крім того, умовами тендерної документації передбачено, що обсяг виконання аналогічного договору (договорів) за 3 роки (2017-2019 роки) повинен бути не на всю суму очікуваної вартості предмету закупівлі, а лише не менше 50 %.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати роботи по договору відповідною якістю та в терміни, передбачені предметом закупівлі.
З наведеного слідує, що при формуванні тендерної документації Замовник скористався своїм правом щодо самостійного визначення поняття «аналогічний договір» з дотриманням вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі»
Щодо надання відгуку
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Щодо надання довідки про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає, крім іншого, довідку про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання учасником договорів з ремонту автомобільних доріг (виконання робіт/надання послуг з порушенням строків/графіків, що призвело до несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, невідповідність якісним характеристикам, що повинні бути досягнуті на об'єкті ремонту відповідно до умов договору, застосування до учасника оперативно-господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України). Зазначена довідка не є підтвердженням кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимагається Замовником відповідно до частини 3 статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання учасником вказаної довідки встановлена виключно з метою залучення підрядної організації з добросовісним виконанням аналогічних договорів в минулому, спроможної забезпечити якісне та вчасне надання послуг/виконання робіт з ремонту автомобільної дороги та недопущення зриву будівельного сезону.
«У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- Довідку про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання учасником договорів з ремонту автомобільних доріг ( виконання робіт/ надання послуг з порушенням строків/графіків, що призвело до несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, невідповідність якісним характеристикам, що повинні бути досягнуті на об’єкті ремонту відповідно до умов договору, застосування до учасника оперативно-господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України).
Відповідно до вимог ст. 888 ЦКУ – Передання та прийняття робіт
1. Замовник, який одержав повідомлення підрядника про готовність до передання робіт, виконаних за договором будівельного підряду, або, якщо це передбачено договором, - етапу робіт, зобов'язаний негайно розпочати їх прийняття.
2. Замовник організовує та здійснює прийняття робіт за свій рахунок, якщо інше не встановлено договором. У прийнятті робіт мають брати участь представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених законом або іншими нормативно-правовими актами.
3. Замовник, який попередньо прийняв окремі етапи робіт, несе ризик їх знищення або пошкодження не з вини підрядника, у тому числі й у випадках, коли договором будівельного підряду передбачено виконання робіт на ризик підрядника.
4. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляється актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї із сторін від підписання акта про це вказується в акті і він підписується другою стороною.
Акт, підписаний однією стороною, може бути визнаний судом недійсним лише у разі, якщо мотиви відмови другої сторони від підписання акта визнані судом обґрунтованими.
5. Прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це передбачено договором будівельного підряду або випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування.
6. Замовник має право відмовитися від прийняття робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об'єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені підрядником, замовником або третьою особою.
Отже, вказаними нормами передбачено, що під час прийняття робіт Замовник встановлює відповідність виконаних робіт проектно-кошторисній документації, та право замовника не приймати роботи, у разі виявлення недоліків. Логічно, якщо роботи були прийняті замовником, про що свідчать пілписані Акти, вказане свідчить про відповідність виконаних робіт вимогам проектно-кошторисній документації та відсутність недоліків. Таким чином, надання Учасником аналогічних Договорів підряду з Актами виконаних робіт – вичерпно підтверджує наявність аналогічного досвіду . А встановлення Замовником додаткових вимог щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, шляхом надання довідки про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання учасником договорів з ремонту дорі та надання листів-відгуків – є незаконним та дискримінаційним!
Немає гарантії, що замовник у листах-відгуках чи у вищезгаданій довідці отримає правдиву інформацію. Якимось чином спростувати чи пояснити отриману Замовником інформацію учасник не матиме можливості (такий механізм не передбачений ні Законом України «Про публічні закупівлі», ані тендерною документацією).
Ці дискримінаційні вимоги роблять будь-якого учасника заручником можливої недобросовісної поведінки не лише Замовника у даній процедурі, але й будь-яких інших контрагентів, з якими колись укладалися договори на ремонт доріг.
А претензії Замовників щодо виявлених недоліків не завжди обгрунтовані і потребують досліджень з боку обох сторін договору, в результаті якого може виявитися, що претензія не обгрунтована, або виявлені недоліки – не є наслідком неналежного виконання зобов’язань підрядника. Отже, наявність зауважень чи претензій не має заздалегідь встановленої сили і не підтверджують викладені в них факти.
Вимагаємо виключити з Тендерної документації дискримінаційні вимоги: надання листів – відгуків, та довідку про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання учасником договорів з ремонту автомобільних доріг ( виконання робіт/ надання послуг з порушенням строків/графіків, що призвело до несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, невідповідність якісним характеристикам, що повинні бути досягнуті на об’єкті ремонту відповідно до умов договору, застосування до учасника оперативно-господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України).
Звертаємо увагу на те, що Органом оскарження вже неодноразово було визнано дискримінаційними подібні вимоги Замовників.
Відповідно до п.2 «Інша інформація» Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» у складі тендерної пропозиції учасник надає, крім іншого, довідку про відсутність протягом 2017-2019 років недобросовісного виконання учасником договорів з ремонту автомобільних доріг (виконання робіт/надання послуг з порушенням строків/графіків, що призвело до несвоєчасного введення об’єкту в експлуатацію, невідповідність якісним характеристикам, що повинні бути досягнуті на об'єкті ремонту відповідно до умов договору, застосування до учасника оперативно-господарських санкцій відповідно до ст. 236 ГПК України). Зазначена довідка не є підтвердженням кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» та вимагається Замовником відповідно до частини 3 статті 22 Закону, якою передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Вимога щодо надання учасником вказаної довідки встановлена виключно з метою залучення підрядної організації з добросовісним виконанням аналогічних договорів в минулому, спроможної забезпечити якісне та вчасне надання послуг/виконання робіт з ремонту автомобільної дороги та недопущення зриву будівельного сезону.
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
При цьому, згідно з частиною третьою статті 30 Закону у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов'язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п'ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Таким чином, інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку саме учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції.
Крім того повідомляємо, що після розгляду тендерних пропозицій учасників та прийняття рішення щодо відхилення тендерних пропозицій / допущення учасника до аукціону, у замовника відсутня технічна можливість щодо перегляду та скасування прийнятого рішення.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
У свою чергу, порядок оскарження процедур закупівлі, визначений статтею 18 Закону, передбачає подання скарги суб'єктом оскарження до Антимонопольного комітету України.
Скарги до процедури
Дата подання: 27 травня 2020 12:13
Дата подання: 27 травня 2020 16:35
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-22-000103 ● 3a6e72f5c06747779fcd299dfb90123c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 22 червня 2020 18:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
22.06.2020 № 162
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2020-04-10-001451-a 10.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 11:22:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 - Ремонт доріг) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-10-001451-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо не оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій?
Пояснення, інформацію та документи (протокол(и) розгляду тендерних пропозицій) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-03 12:54:49
Надання пояснень
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників, поданих на закупівлю послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) 22 травня замовником був складений протокол розгляду тендерних пропозицій за №22.05/1 (копія додається).
У відповідності до вимог абзацу 5 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020) (далі –Закон) протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу, що підтверджується витягом з електронного майданчика Е-TENDER, в якому вказано дата та час оприлюднення протоколу.
Крім того, факт публікації замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій підтверджено наступною інформацією та документами:
- в скарзі учасника – ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» від 27.05.2020 №466, поданій до органу оскарження, зазначено, що «згідно прийнятого Замовником рішення та форми протоколу розгляду тендерних пропозицій (протокол перекваліфікації), який було сформовано та опубліковано Замовником 22.05.2020, допущення до аукціону пропозиції ДП «Сумський облавтодор» та ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Пропозиції інших учасників відхилено» (витяг зі скарги додається);
- в складі документів, доданих ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» до скарги надано сформований в електронній системі закупівель протокол розгляду тендерних пропозицій по даній закупівлі (форма протоколу додається);
- в рішенні Антимонопольного комітету України від 16.06.2020 №11911-р/пк-пз вказано, що протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 22.05.2020 (витяг рішення АМКУ додається);
З метою надання роз’яснень порядку формування електронною системою закупівель протоколу розгляду тендерних пропозицій та протоколу розгляду тендерних пропозицій за результатами прийняття рішення органом оскарження, ДП «Дороги Сумщини» листом від 01.07.2020 №1334 звернулось до електронного майданчику Е-TENDER.
На даний час відповідь від Е-TENDER не надходила.
На думку замовника, факт не відображення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій пояснюється прийняттям органом оскарження рішення про скасування відхилення тендерної пропозиції ТОВ "РОАД КОНСТРАКШН" та допущення до аукціону тендерної пропозиції ТОВ "АМК РЕМ-БУД" з метою можливості складання замовником нового протоколу розгляду тендерних пропозицій, сформованого за результатами рішення органу оскарження.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-03 13:00:24
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-07-09 12:11:56
Відповідь Е-тендер
Відповідь Е - тендер про формування Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій у встановлені Законом "Про публічні закупівлі" строки.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-08-07 20:16:24
Інформація про відкриття провадження у справі
Ухвала про відкриття провадження у справі від 06.08.2020 №640/17155/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку Щодо вимог тендерної документації 1. Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020) (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є обєктом авторського права та/або суміжних прав. Згідно пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критерії до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доспут до яких є вільним. Абзацом 2 частини 3 статті 17 Закону визначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, наданого листом від 24.04.2017 № 3304-06/13652-06 «Щодо застосування статей 17, 32 Закону України «Про публічні закупівлі», спосіб надання документів щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених у статті 17 Закону, визначається замовником самостійно для подання таких документів переможцем процедури закупівлі. У разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених ст. 17 Закону, замовник на підставі частини 3 статті 32 Закону відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Отже, вимоги замовника, встановлені в п. 5.3 тендерної документації стосовно надання документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини 1 статті 17 Закону відповідає вимогам абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону. Також варто звернути увагу, що вищевказана інформація отримується учасниками через реєстр який знаходиться у вільному доступі. Однак даний реєстр надає інформацію лише для Заявника. Тобто, довідка може бути сформована будь – яким зареєстрованим користувачем стосовно себе на основі персональних даних, вказаних у його електронному цифровому підписі (далі – ЕЦП) Замовник самостійно не може отримати інформацію щодо Учасника процедури. Це також підтверджується листом Мінекономрозвитку №3304-04/6186-06 від 12.02.19 року. Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає у таких діях порушення норм чинного законодавства. 2. Щодо вимоги тендерної документації в частині надання документів, передбачених п. 3.7 Розділу «Проект договору про закупівлю» варто зауважити про наступне. Пунктом 3.7 тендерної документації замовником визначений перелік документів, що підтверджує повноваження посадової особи переможця процедури закупівлі на підписання/укладання договору та підстави для відхилення переможця у разі ненадання таких документів, що розцінюється замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю (абз. 2 п.2 ч.1 статті 30 Закону). Так, пунктом 3.7 тендерної документації Замовником вказано: «3.7. Переможець процедури закупівлі під час укладання договору надає замовнику завірені належним чином копії наступних документів: - документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю (виписка з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, довіреність, тощо); - паспорт (для фізичних осіб); - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). Товариства з обмеженою або з додатковою відповідальністю при підтвердженні повноважень на укладання договору за результатами торгів повинні враховувати Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та надати документи у відповідності з вимогами вищезазначеного Закону. Натомість, в висновку Держаудитслужба вказує на порушення норм статей 25, 28 Закону, які регламентують порядок подання та розгляду тендерних пропозицій саме учасників процедури закупівлі та не вказують на перелік документів що має право або не має право вимагати замовник у переможця процедури закупівлі. Згідно п.15 ч. 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, згідно п. 35 ч. 1 статті 1 Закону учасник процедури закупівлі – фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Враховуючи викладене, дана вимога щодо надання переможцем під час підписання/укладання договору не суперечить вимогам чинного законодавства. Відповідно до частини 1 статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. Так, згідно ч. 2 ст. 203 Цивільного кодексу України, особа, яка вчиняє правочин, повинна мати необхідний обсяг цивільної дієздатності. Юридична особа є учасником цивільних відносин і наділяється цивільною правоздатністю і дієздатністю (статті 2, 80, 91, 92 ЦК). При цьому особливістю цивільної дієздатності юридичної особи є те, що така особа набуває цивільних прав та обов’язків і здійснює їх через свої органи, які діють відповідно до установчих документів та закону (ч. 1 ст. 92 ЦК). Правочини юридична особа також вчиняє через свої органи (посадових, службових осіб), що з огляду на приписи ст. 237 ЦК утворює правовідношення представництва, в якому орган або особа, яка відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступає від її імені, зобов’язана або має право вчинити правочин від імені цієї юридичної особи, в тому числі вступаючи у правовідносини з третіми особами. Договір, укладений від імені юридичної особи її виконавчим органом (директором) або іншою особою, наділеною таким правом з третьою особою, може бути визнаний недійсним із підстав порушення цим органом (особою) установленого обмеження повноважень щодо представництва юридичної особи, якщо відповідні обмеження існували на момент укладення оспорюваного договору. У разі визнання судом недійсним рішення загальних зборів учасників товариства, яким визначено повноваження виконавчого органу, це рішення є недійсним з моменту його прийняття. Тож, враховуючи, що на стадії укладення договору за результатами процедури закупівлі Замовник керується не тільки вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», а й вимогами інших нормативно-правових актів, зокрема нормами Цивільного і Господарського Кодексів, з метою недопушення порушення вимог чинного законодавства України щодо чинності правочину Замовником встановлена вимога щодо надання документів, що підтверджують особу та право цієї особи на підписання договору про надання послуг. Крім того варто звернути увагу, що при проведенні Держаудитслужбою моніторингу закупівлі послуг ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190504 Соснівка - Малий Самбір (на Голінку), км 5+400 - км 10+200 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) (№ закупівлі UA-2020-04-10-002837-a) з аналогічними положеннями п. 3.7 тендерної документації замовника за результатами моніторингу 02 липня 2020 опублікований висновок із Статусом: порушення не виявлені, що може вказувати на необ’єктивність при проведенні моніторингів замовника. Щодо невідповідності пропозиції ТОВ «АМК Рем-Буд» вимогам тендерної документації В висновку Держаудитслужба вказує на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «АМК Рем-Буд» вимогам тендерної документації в частині не надання інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку 6 «Технічне завдання» тендерної документації, та довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацію про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг, чим недотримано вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Натомість вказане не відповідає дійсності оскільки у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку від 08.05.2020 №822/2020 в якій учасником вказується про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації на закупівлю: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг) з зазначенням інформації про якісні показники, що будуть досягнуті ТОВ «АМК Рем-Буд» на об’єкті ремонту в результаті виконання робіт: - Коефіцієнт рівності відповідно табл. 21.2 ДБН В.2.3-4:2015; - Коефіцієнт ущільнення відповідно п. 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015; - Коефіцієнт зчеплення відповідно п. 3.1.5 ДСТУ 3587-97; - Коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки відповідно до табл. 1,2,3,4 СОУ 42.1-37641918-117:2014. Крім того, варто звернути увагу, що відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу 06 липня 2020 пропозиція ТОВ «АМК Рем-Буд» була відхилена у зв’язку з невідповідністю умовам тендерної документації замовника.
2020-07-16 18:53:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Подано позов про оскарження висновку до суду (скан-копія опису до поштового відправлення додається) |
Дата публікації: | 24 липня 2020 |
Документи:
24 липня 2020 15:18
|
Електронний підпис |
24 липня 2020 15:16
|
Скан поштового відправлення.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ІНЕЙТС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП"Сумський облавтодор" #31931024 |
Переможець |
11 411 817,60
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2020 18:05
|
Дод.угода Буринь зменшення.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2020 18:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 14:21
|
ДУ Буринь Михайлівка.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 14:00
|
Договір Буринь Михайлівка Сум облавтодор.pdf | укладений |
31 липня 2020 13:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 2. Виключити пункти 4.6 та 4.7 з положень Договору . 3. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник». |
Номер договору про закупівлю: | 8 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг № 8Пс-МД/2610 від 29.07.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О190201 Буринь - Михайлівка - Миколаївка, км 0+400 - км 1+900, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 11 275 887,60 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 11 275 887,60 гривень (одинадцять мільйонів двісті сімдесят п’ять тисяч вісімсот вісімдесят сім грн, 60 коп.) з урахуванням ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 8 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №3 від 05.10.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |