Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 171+380, км 183+397 (с. Зарічани), км 183+460 (с. Зарічани), км 184+460, км 187+105 (с. Гуйва), км 187+730 (с. Пряжів), Житомирська область
Очікувана вартість
1 851 373,00 UAH
UA-2020-04-10-001171-b ● 9d29f8a50eaf4af68a432e5bcce41134
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 13:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 851 373,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 256,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9256.87 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 171+380, км 183+397 (с. Зарічани), км 183+460 (с. Зарічани), км 184+460, км 187+105 (с. Гуйва), км 187+730 (с. Пряжів), Житомирська область
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 11:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 11:27 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001171-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 14 квітня 2020 21:05
Щодо встановлення дискримінаційних вимог та порушень законодавства у сфері публічних закупівель (UA-2020-04-10-001171-b)
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації (проект змін додається у додатку до вимоги).
У разі невнесення Вами відповідних змін до тендерної документації, наша компанія буде змушена звернутися до АМКУ зі скаргою за захистом своїх прав та законних інтересів.
У разі невнесення Вами відповідних змін до тендерної документації, наша компанія буде змушена звернутися до АМКУ зі скаргою за захистом своїх прав та законних інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2020 13:55
Шановний учаснику! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до положень ст. 16 Закону України від 25.12.2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Як вбачається з п. 3 Технічного завдання, тендерної документації «…надання послуг здійснюється у три етапи:
I. Розроблення проєктної документації…
II. Замовлення та проведення експертної оцінки кошторисної вартості…
III. Виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування...»
Отже, керуючись ст. 16 Закону, замовником встановлено кваліфікаційні критерії наявності досвіду в частині документального підтвердження договором з експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування об’єктів (елементів) для забезпечення заходів з безпеки руху на автомобільних дорогах загального користування, вулиць та доріг населених пунктів, враховуючи основні види послуг згідно з технічним завданням (п. 3 Додатку
№ 3 тендерної документації на облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення).
Тому для підтвердження наявності досвіду, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) виключно по влаштуванні об’єкта, що зазначено в абз. 3 п. 3 Додатку № 3 тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що підтверджувати наявність досвіду розроблення проектної документації та проведення експертизи, тендерною документацією не вимагається.
Вимога, щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів, забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання послуг. Надання учасником позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Позитивний лист-відгук від балансоутримувача, який несе відповідальність за дорогу, є справедливою умовою для підрядника, що бере участь у закупівлі.
Вимога щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів не є дискримінаційною для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного надання послуг.
Позитивний лист-відгук при проведенні закупівлі вимагається від балансоутримувача, адже тільки балансоутримувач може дати об'єктивну оцінку щодо стану об’єкту після проведення ремонту в межах гарантійних термінів. І лише балансоутримувач несе за неї відповідальність.
Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Як вбачається з п. 3 Технічного завдання, тендерної документації «…надання послуг здійснюється у три етапи:
I. Розроблення проєктної документації…
II. Замовлення та проведення експертної оцінки кошторисної вартості…
III. Виконання поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування...»
Отже, керуючись ст. 16 Закону, замовником встановлено кваліфікаційні критерії наявності досвіду в частині документального підтвердження договором з експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування об’єктів (елементів) для забезпечення заходів з безпеки руху на автомобільних дорогах загального користування, вулиць та доріг населених пунктів, враховуючи основні види послуг згідно з технічним завданням (п. 3 Додатку
№ 3 тендерної документації на облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості на автомобільних дорогах загального користування державного значення).
Тому для підтвердження наявності досвіду, учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів) виключно по влаштуванні об’єкта, що зазначено в абз. 3 п. 3 Додатку № 3 тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що підтверджувати наявність досвіду розроблення проектної документації та проведення експертизи, тендерною документацією не вимагається.
Вимога, щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів, забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність надання послуг. Надання учасником позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів є ознакою компетентності та передумовою виконання в повному обсязі і своєчасно договірних зобов’язань учасником.
Позитивний лист-відгук від балансоутримувача, який несе відповідальність за дорогу, є справедливою умовою для підрядника, що бере участь у закупівлі.
Вимога щодо надання позитивного відгуку за договором від замовника (балансоутримувача доріг), одержувача бюджетних коштів не є дискримінаційною для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного надання послуг.
Позитивний лист-відгук при проведенні закупівлі вимагається від балансоутримувача, адже тільки балансоутримувач може дати об'єктивну оцінку щодо стану об’єкту після проведення ремонту в межах гарантійних термінів. І лише балансоутримувач несе за неї відповідальність.
Рішення щодо включення даної вимоги до Документації є правомірним та не містить дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж |
1 521 654,00
UAH з ПДВ
|
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТІ" |
1 590 000,00
UAH з ПДВ
|
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" |
1 596 170,77
UAH з ПДВ
|
1 399 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО |
1 703 522,93
UAH з ПДВ
|
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ |
1 704 010,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВілКом Монтаж #41905200 |
Відхилено |
1 049 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:44
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕТІ" #39514816 |
Відхилено |
1 050 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:45
|
|
ТОВ "БК КИЇВ-М-БУД" #40313047 |
Відхилено |
1 399 999,99
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:46
|
|
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО #41631041 |
Відхилено |
1 400 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ #38238694 |
Відхилено |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорекс-Безпека руху" #34892518 |
Відхилено |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2020 18:51
|
Інформація про відміну
Дата відміни
22 травня 2020 18:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі