Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи, згідно з проектно - кошторисною документацією та умовами Договору на Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 10 І – ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Г.Т. Добровольського та Г.С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Десятого квітня, 22 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Очікувана вартість
576 656,30 UAH
UA-2020-04-10-000537-a 4fd8eb0696b44092835adb0d4bb0abac
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


роботи, згідно з проектно - кошторисною документацією та умовами Договору на Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 10 І – ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Г.Т. Добровольського та Г.С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Десятого квітня, 22 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи, згідно з проектно - кошторисною документацією та умовами Договору на Капітальний ремонт Одеської спеціалізованої школи № 10 І – ІІІ ступенів імені льотчиків-космонавтів Г.Т. Добровольського та Г.С. Шоніна Одеської міської ради Одеської області за адресою: м. Одеса, вул. Десятого квітня, 22 по улаштуванню системи пожежної сигналізації, системи керування евакуюванням, системи централізованого пожежного спостерігання
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Платник проводить виплати за Виконані Підрядником роботи, на підставі оформленого підписами і печатками акту приймання виконаних будівельних робіт (ф №КБ -2в) і довідки про вартість виконаних будівельних робіт (ф. № КБ-3) протягом 10 банківських днів після надходження бюджетних коштів на рахунок Платника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

10 квітня 2020 10:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "СПЕЦАВТОМАТИКА"
#00226885
Переможець 576 656,30
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 10:53

Документи

10 квітня 2020 10:53
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:52
SCAN0011.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 16:32
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 16:31
SCAN0038.PDF зміни до договору
16 квітня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 10:55
SCAN0011.PDF укладений
10 квітня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони за взаємною згодою сторін, згідно п. 10.3 до глави 10 договору, дійшли згоди припинити дію договору
Номер договору про закупівлю: 26-03-20 КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 26-03-20 КР
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони за взаємною згодою сторін, згідно п. 10.3 до глави 10 договору, дійшли згоди припинити дію договору