Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ)
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2020-04-09-004194-b c835abe8f6d04b76be8ccc8d021b5868
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Панченко

+380532592917 katp1628lav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628
Код ЄДРПОУ: 03351823
Місцезнаходження: 36008, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кагамлика, буд. 84
Контактна особа: Максим Панченко
+380532592917
katp1628lav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 23:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 15:10
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


джерело фінансування кошти міцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 штуки
(євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36008, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Кагамлика,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару післяоплата Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 23:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 23:06
Додатки до тендерної документації.docx
09 квітня 2020 23:06
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

недостатність встановленого строку для виконання поставки
Дата подання: 10 квітня 2020 11:53
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:10
Просимо Замовника зазначити чи достатньо три дні з моменту отримання заявки на поставку контейнерів у кількості 250 штук?
Відповідь: Шановний учасник. Ваше питання розглянуто. На думку замовника так достатньо.
нереальний строк виготовлення та поставки
Дата подання: 10 квітня 2020 12:08
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:11
Просимо Замовника пояснити яким чином за три дні з моменту отримання заявки на поставку контейнерів у кількості 250 штук їх виготовити та поставити ?
Відповідь: Шановний учасник. Ваше питання розглянуто. У рамках чинного законодавства України
щодо строку поставки кількості предмету закупівлі
Дата подання: 10 квітня 2020 12:09
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:14
Просимо Замовника зазначити чи строк у 3 дні з моменту отримання заявки (зазначений у Додатку № 2 до тендерної документації) використовується для поставки партії товару чи використовується для поставки всієї кількості товару?
Відповідь: Шановний учасник. Ваше питання розглянуто. Постачання товару відбувається у об'ємі відповідно додатку №2 до тендерної документації.
Розумний та справедливий строк поставки
Дата подання: 10 квітня 2020 12:10
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:15
Керуючись ч.3 ст. 509 Цивільного кодексу України просимо Замовника встановити розумний та справедливий строк у п. 5,5 проекту договору, а саме зазначити, що « Поставка (передача) товару Постачальником проводиться згідно заявки Покупця протягом 30 днів з дня її отримання».
Відповідь: Шановний учасник не намагайтеся внести зміни під свої технічні можливості. Ви примушуєте порушувати норми ЗУ"Про публічні закупівлі"
Щодо послуг консультанта
Дата подання: 10 квітня 2020 12:11
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:18
Вимога Замовника, щодо того, що «На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати 8 000.00 грн. (вісім тисяч гривень), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором.» не відповідає чинному законодавству про здійснення закупівель. Слід зазначити, що послуги консультанта не є предметом Процедури закупівлі та наведена умова Документації передбачає покриття учасником витрат Замовника перед третіми особами. Дії Замовника порушують норми ст.5 та ч.4 ст.22 ЗУ Про публічні закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, тендерна документація може містити інші норми відповідно чинного ЗУ "Про публічні закупівлі" ст.22.ч.3
Щодо кількості контейнерів в партії
Дата подання: 10 квітня 2020 12:11
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:22
Додаток № 2 містить зазначення, що поставка предмету закупівлі здійснюватиметься партіями. Чи встановлено Замовником кількість контейнерів які входитимуть в одну партію поставки?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Мінімальна кількість контейнерів
Дата подання: 10 квітня 2020 12:12
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:21
Просимо вказати, яка мінімальна кількість контейнерів входитиме в партію яку необхідно доставити?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
доцільність: непаралельні ребра жорсткості
Дата подання: 10 квітня 2020 12:12
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:21
Чи є в Замовника документальне підтвердження того, що контейнер із непаралельними ребрами жорсткості кращий від контейнера з паралельними ребрами жорсткості?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Пояснення встановлення дискримінаційної умови у тендерній документації
Дата подання: 10 квітня 2020 12:13
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:21
Просимо пояснити чому замовник встановлює дискримінаційну вимогу щодо наявності непаралельних ребер жорсткості на передній та задній стінці контейнера? Дана вимога порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Щодо подачі еквіваленту предмету закупівлі
Дата подання: 10 квітня 2020 12:13
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:21
Чи вважатиме Замовник еквівалентом контейнер із паралельними ребрами жорсткості на кришці контейнера та передній і задній стінці контейнера?
Відповідь: Єквівалент товару не має бути гіршим за технічні вимоги виставлені у додатку №2 до тендерної документації
Пружина
Дата подання: 10 квітня 2020 12:14
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:20
Чому предмет закупівлі має бути обладнаний саме спіралевидною пружиною?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Використання спіралевидної пружини
Дата подання: 10 квітня 2020 12:38
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:19
Поясніть чим спіралевидна пружина краща від іншого виду пружин?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Чи вважатиметься еквівалентом інший вид пружини
Дата подання: 10 квітня 2020 13:04
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:19
Просимо Замовника зазначити, чи вважатиметься еквівалентом контейнер із використанням іншого виду пружини, відмінного від спіралевидної?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
де має бути логотип на контейнері
Дата подання: 10 квітня 2020 13:06
Дата відповіді: 10 квітня 2020 22:19
Просимо уточнити логотип має бути безпосередньо на великому листі корпусу контейнера чи окремо на таблиці яка буде кріпитися до корпусу контейнера ?
Відповідь: Шановний учасник. Усе зазначено у додатку №2 до тендрної документації
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 квітня 2020 22:42
Коментар щодо відміни: Скасувати процедуру відкритих торгів відповідно до ст.31 ч.1 азб.2ЗУ «Про публічнізакупівлі».
Документи:
10 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 22:38
скасування витяг.docx