Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь)
Очікувана вартість
974 312,64 UAH
UA-2020-04-09-003877-b 51aabfb087b8420d914454951b891445
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) двічі не відбулися (UA-2020-03-04-002073-b та UA-2020-03-23-004537-b) згідно п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та у зв’язку з необхідністю забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі. В минулому році аналогічні послуги підприємству постачало КП «Комунальник». Також, згідно рішення Виконкому Маріупольської міської ради від 20.10.2017 року № 223 «Про визначення виконавців комунальних послуг зі збирання та вивезення побутових відходів (окрім рідких та небезпечних у складі побутових) на території міста Маріуполя» КП «Комунальник» було визначено єдиним виконавцем таких послуг, а також рішенням Виконкому Маріупольської міської ради від 18.07.2018 року № 323 “Про тарифи на послуги з вивозу твердих побутових відходів” відповідно до ст.7, 31 Закону України “Про житлово-комунальні послуги”, постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.2006р. № 1010 “Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів” та керуючись ст.28 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” затверджено тарифи на вивіз ТПВ, за якими підприємство має надавати послуги. Аналізуючи ринок послуг з вивезення побутових відходів, було визначено перспективного учасника у регіоні, а саме КП «Комунальник». Враховуючи вищезазначені обставини, відповідно п.4 ч.2 ст. 35 Закону, а саме: «у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації» , з метою забезпечення утримання у належному санітарному стані місць загального користування у м. Маріуполі які знаходяться на утриманні МКП зеленого будівництва необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі код CPV за ДК 021:2015 — 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь) з КП «Комунальник»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 18:03
Оскарження наміру укласти договір: 20 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


строк виконання послуг до 31 грудня 2020 року
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10403 метр кубічний
Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Мапіуполь, 87500 Україна Донецька область Маріуполь згідно дислокації вказаної у Договорі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

09 квітня 2020 17:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 974 312,64
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 18:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 18:03

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
974 312,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2021 15:01
дод.уг. 11 від 05.04.21 (дог.146 від 22.04.2020.. КП Комунальник.pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:59
Повідомлення про внесення змін до договору (КП Комунальник._Дод.угода 11 від 05.04.21).pdf зміни до договору
06 квітня 2021 14:59
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 08:20
Повідомлення про внесення змін до договору (КП Комунальник._Дод.угода 10 від 29.03.21 до дог.146).pdf зміни до договору
30 березня 2021 08:17
Дод.угода 10 від 29.03.21 (дог.146 від 22.04.2020.. КП Комунальник.pdf зміни до договору
30 березня 2021 08:17
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 09:38
Дод угода №9 від 05.02.2021 р до договору №146 від 22.04.2020 р.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 09:37
Повідомлення про внесення змін до договору №146 дод угода №9.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 09:37
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 10:20
Додаткова угода № 8 від 22.01.21 .pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:18
Повідомлення про внесення змін від 22.01.21 до дог 146 дод уг_8.pdf зміни до договору
26 січня 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 17:02
Додаткова угода № 7 від 19.01.21 зміна реквізитів.pdf зміни до договору
19 січня 2021 17:01
Повідомлення про внесення змін до дог від 19.01.21.pdf зміни до договору
19 січня 2021 17:01
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:45
Додаткова угода №6 від 30.12.20 до дог 146 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:30
Повідомлення про внесення від 30.12.20 .pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:30
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:19
повідомлення про внесення змін від 18.12.20 до дог 146 .pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:18
Дод угода № 5 від 18.12.20 переброска .pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:44
доп угода №4 від 03.12.20 переброска .pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:43
Повідомлення про внесення змін до дог 146 _4.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:43
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 17:04
доп №3 від 01.06.20 до дог 146.pdf зміни до договору
01 червня 2020 15:20
Повідомлення про внесення змін від 01.06.20 до дог 146.pdf зміни до договору
01 червня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 15:49
Доп угода №2 від 22.05.20 до дог 146.pdf зміни до договору
22 травня 2020 15:46
Повідомлення про внесення змін від 22.05.20 до дог 146.pdf зміни до договору
22 травня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 16:09
Повідомлення про внесення змін до дог 146 від 22.04.20.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 16:05
доп №1 від 22.04.20 до дог 146.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 15:42
дог №146 від 22.04.2020 ТБВ.pdf укладений
22 квітня 2020 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. «3.3. Розрахунок за надані послуги здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 682 208,94 грн.; – підприємства 292 103,70 грн..» Кошти міського бюджету зменшено на 148 387,70 коп., у т.ч. ПДВ 24 731,28 коп. Кошти підприємства збільшено на 148 387,70 коп., у т.ч. ПДВ 24 731,28 коп. 2. Специфікацію № 1 до договору № 146 від 22 квітня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.3 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти п. 1.1. у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов'язується згідно з заявкою надавати послуги з вивезення твердих побутових відходів (надалі ТПВ), а Замовник зобов'язується своєчасно оплачувати послуги у строки і на умовах, передбачених цим договором (далі - послуги).» 2.2. Внести зміни до п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Вартість послуги за вивіз ТПВ складає: 93,62 грн. з ПДВ за 1 куб.м. (за 10 372 куб.м. згідно Специфікації до Договору) – тариф згідно рішення Маріупольської міської ради № 246 від 21 червня 2019 р. за кошти міського бюджету. 106,00 грн. з ПДВ за 1 куб.м. (за 31 куб.м. згідно Специфікації до Договору) - тариф згідно рішення Маріупольської міської ради № 246 від 21 червня 2019 р. за власні кошти підприємств.»
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.1 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти п. 1.3. у наступній редакції: « Плановий обсяг надання послуг : 10 042,0 куб.м. у тому числі: за бюджетні кошти - 7 287,00 куб. м.; за кошти підприємства – 2755,0 куб.м. 2.2. Викласти п. 1.5. у наступній редакції: «1.5. Виконавець надає Замовнику послуги: з вивезення твердих побутових відходів (надалі ТПВ), за контейнерною схемою». 2.3. Викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Згідно з рішенням органу місцевого самоврядування від 21.06.2019р. № 246 «Про внесення змін до рішення виконкому від 18.07.2018 № 323 тариф на вивезення 1 куб. метра відходів становить для: - твердих – 106,00 гривен за 1 куб. метр, з урахуванням ПДВ для інших споживачів (кількість ТВП становить 2755,0 куб. метр згідно Специфікації до договору) ; - твердих - 93,62 гривен за 1 куб. метр, з урахуванням ПДВ для бюджетних установ (кількість ТВП становить 7 287,00 куб. метр згідно Специфікації до договору); 2.4. Викласти п. 3.2. у наступній редакції: «3.2. Загальна сума договору складає 974 238,94 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті тридцять вісім грн. 94 коп.), у т.ч. ПДВ 162 373,16 грн. - міського бюджету 682 208,94 грн. з ПДВ; - підприємства 292 030 грн. з ПДВ. 2.5. Викласти п. 3.3. у наступній редакції: «3.3.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 682 208,94 грн. з ПДВ; - підприємства 292 030 грн. з ПДВ. 2.6. Викласти п. 9.5.4. у наступній редакції «9.5.4. продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». 3. Специфікацію до договору № 146 від 22 квітня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.3 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти п. 3.2. у наступній редакції: «3.2. Загальна сума договору складає 974 238,94 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті тридцять вісім грн. 94 коп.), у т.ч. ПДВ 162 373,16 грн.  міського бюджету 858 692,94 грн. з ПДВ;  підприємства 115 546 грн. з ПДВ. 2.2. Викласти п. 3.3. у наступній редакції: «3.3.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 858 692,94 грн. з ПДВ; - підприємства 115 546 грн. з ПДВ. Кошти міського бюджету збільшено на 176 484,00 грн., з ПДВ. Кошти підприємства зменшено на 176 484,00 грн. з ПДВ. 2.3. Викласти п. 9.5.4. у наступній редакції «9.5.4. виключити з пункту вислів виконання робіт. «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі». 3. Специфікацію до договору № 146 від 22 квітня 2020 року викласти у наступній редакції Додатку № 1 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.3 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти п. 3.2. у наступній редакції: «3.2. Загальна сума договору складає 974 238,94 грн (дев’ятсот сімдесят чотири тисячі двісті тридцять вісім грн. 94 коп.), у т.ч. ПДВ 162 373,16 грн.  міського бюджету 883 873,94 грн. з ПДВ;  підприємства 90 365,00 грн. з ПДВ. 2.2. Викласти п. 3.3. у наступній редакції: «3.3.Розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 10 календарних днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Джерелом фінансування за наданні послуги є кошти : - міського бюджету 883 873,94 грн. з ПДВ; - підприємства 90 365,00 грн. з ПДВ. Кошти міського бюджету збільшено на 25 181,00 грн., з ПДВ. Кошти підприємства зменшено на 25 181,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди продовжити строк дії Договору, керуючись ч.5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.9.5.8 до договору № 146 від 22 квітня 2020 рік - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в договорі № 146 від 22 квітня 2020 року, на суму 194 810,34 грн». Кошти міського бюджету 176 737,34 грн. .(сто сімдесят шість тисяч сімсот тридцять сім грн. 34 коп.), у т.ч. ПДВ 29 456,223 грн. Кошти підприємства 18 073,00 грн. (вісімнадцять тисяч сімдесят три грн. 00 грн.), у т.ч. ПДВ 3 012, 167 грн. 2. Викласти Специфікацію до додаткової угоди № 6 від «30» грудня 2020 у наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування предмету закупівлі Джерело фінансування од. вим . Кількість одиниць Ціна одиниці з ПДВ грн. Сума з ПДВ , грн. 1. Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь Кошти міського бюджету Куб. м. 1 457,00 93,62 136 404,34 Кошти міського бюджету Куб. м. 380,50 106,00 40 333,00 Кошти підприємства Куб. м. 170,50 106,00 18 073,00 Загальна вартість без ПДВ 162 341,95 ПДВ : 32 468,39 Загальна вартість з ПДВ : 194 810,34 3. Внести зміни до п.9.1. та читати у наступній редакції: « 9.1. Договір вважається укладеним і діє з моменту його підписання Сторонами та скріпленням печатками до 31 березня 2020 року. Закінчення строку дії договору не звільняє сторони від повного виконання сторонами своїх грошових зобов'язань за договором. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальносі за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.3 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти розділ ХІІ «Реквізити сторін» у наступній редакції: ХІІ. Реквізити сторін Виконавець Замовник Комунальне підприємство «Комунальник» Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва вул. Набережна, 18, м. Маріуполь Донецька обл., пошт. інд.: 87505 Ідентифікаційний код 321644005842 р/р UA243223130000026009000000161 в філії АТ Укрексімбанк МФО 322313 ЄДРПОУ 32164402 Тел.: /0629/ 41-59-15, 0981809808 – договірний відділ /0629/41-11-82, 0683910504, 0683910504 – диспетчер e-mail: km_urotdel@ukr.net Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA408201720344370011000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 IBAN UA603348510000026006962485182 В ПАТ ПУМБ IBAN UA153354290000026003054008412 В АТ КБ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 34-51-93 e-mail: peo.mkpzelen@meta.ua
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 146 від 22 квітня 2020 року. 2. Керуючись умовами п. 9.5.3 та п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти розділ ХІІ «Реквізити сторін» у наступній редакції: ХІІ. Реквізити сторін Виконавець Замовник Комунальне підприємство «Комунальник» Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва вул. Набережна, 18, м. Маріуполь Донецька обл., пошт. інд.: 87505 Ідентифікаційний код 321644005842 р/р UA243223130000026009000000161 в філії АТ Укрексімбанк МФО 322313 ЄДРПОУ 32164402 Тел.: /0629/ 41-59-15, 0981809808 – договірний відділ /0629/41-11-82, 0683910504, 0683910504 – диспетчер e-mail: km_urotdel@ukr.net Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA408201720344370011000020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 IBAN UA603348510000026006962485182 В ПАТ ПУМБ IBAN UA153354290000026003054008412 В АТ КБ «ПриватБанк» ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 34-51-93 e-mail: peo.mkpzelen@meta.ua 2.2. Внести зміни до п.1.3, п.3.2, п.3.3 та Специфікацію Договору; в п.1 та в Специфікацію Додаткової угоди № 6 від 30 грудня 2020 р., а саме: замінити вираз «кошти міського бюджету» на вираз «місцевий бюджет» за текстом.
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 9.2 Договору про закупівлю № 146 від «22» квітня 2020 р. (далі - Договір), внести наступні зміни в Договір: 2.1. Викласти в п.9.5, п.9.5.1-п.9.5.8 розділ IХ. “Строк дії цього договору. Умови змін, продовження, припинення дії договору» у наступній редакції: 9.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків відповідно до статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме: 9.5.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 9.5.2. Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. 9.5.3. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної у Договорі. 9.5.4. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 9.5.5. Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. 9.5.6. Зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування. 9.5.7. Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 9.5.8. Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 2.2. Викласти п.1 та п.2. Додаткової угоди № 6 від 30 грудня 2020 року у наступній редакції, а саме: “1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди продовжити строк дії Договору, керуючись ч.6 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.9.5.8 до договору № 146 від 22 квітня 2020 рік - «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми, визначеної в початковому договорі № 146 від 22 квітня 2020 року, на суму 194 810,34 грн». Кошти місцевого бюджету 176 737,34 грн. .(сто сімдесят шість тисяч сімсот тридцять сім грн. 34 коп.), у т.ч. ПДВ 29 456,223 грн. Кошти підприємства 18 073,00 грн. (вісімнадцять тисяч сімдесят три грн. 00 грн.), у т.ч. ПДВ 3 012, 167 2. Викласти Специфікацію до додаткової угоди № 6 від «30» грудня 2020 у наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування предмету закупівлі Джерело фінансування од. вим . Кількість одиниць Ціна одиниці з ПДВ грн. Сума з ПДВ , грн. 1. Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь Кошти місцевого бюджету Куб. м. 1 457,00 93,62 136 404,34 Кошти місцевого бюджету Куб. м. 380,50 106,00 40 333,00 Кошти підприємства Куб. м. 170,50 106,00 18 073,00 Загальна вартість без ПДВ 162 341,95 ПДВ : 32 468,39 Загальна вартість з ПДВ : 194 810,34
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди про внесення змін до Додаткової угоди № 6 від 30.12.2020 року до цього Договору, керуючись ч.5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.9.5.1 та п.9.2. до договору № 146 від 22 квітня 2020 р. - «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника», . Кошти місцевого бюджету 64 045,44 грн. (шістдесят чотири тисячі сорок п’ять грн 44 коп.), у т. ч. ПДВ 10 674, 24 грн. Кошти місцевого бюджету зменшено на 112 691,90 грн., у т. ч. ПДВ 18 781,98 грн. Кошти підприємства зменшено на 18 073,00, у т. ч. ПДВ 3 012,16 грн. 1. Викласти Специфікацію до додаткової угоди № 6 від «30» грудня 2020 у наступній редакції: Специфікація № з/п Найменування предмету закупівлі Джерело фінансування од. вим . Кількість одиниць Ціна одиниці з ПДВ грн. Сума з ПДВ , грн. 1. Послуги з вивезення твердих побутових відходів м. Маріуполь Кошти місцевого бюджету Куб. м. 684,1 93,62 64 045,44 Загальна вартість без ПДВ 53 371,20 ПДВ : 10 674,24 Загальна вартість з ПДВ : 64 045,44
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни у додаткову угоду № 9 від 05.02.2021 р. до Договору № 146 від 22.04.020 р., а саме п.2.1. та п.2.2. викласти у наступній редакції: «2.1. Викласти в п.9.5., п.9.5.1.-п.9.5.8. розділ ІХ. «Строк дії цього договору. Умови змін, продовження, припинення дії договору» у наступній редакції: 9.5. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків відповідно до статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 9.5.1. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 9.5.2. Зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не приведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. 9.5.3. Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі. 9.5.4. Продовження строку дії Договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 9.5.5. Узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). 9.5.6. Зміни ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів пропорційно до змін таких ставок. 9.5.7. Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 9.5.8. Зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті. «2.2. Викласти п.1 та п.2 Додаткової угоди №6 від 30 грудня 2020 року у наступній редакції, а саме: «1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди продовжити строк дії Договору, керуючись ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.9.5.8. до договору № 146 від 22 квітня 2020 року – «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому договорі № 146 від 22 квітня 2020 року, на суму 194 810,34 грн.»». 2. Внести зміни у додаткову угоду № 10 від 29.03.2021 р. до Договору № 146 від 22.04.020 р., а саме п.1. викласти у наступній редакції: «1. Замовник та Постачальник, керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до згоди про внесення змін до Додаткової угоди № 6 від 30.12.2020 року до цього Договору, керуючись ч.5 ст.36 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п.9.5.1. та п.9.2. до договору № 146 від 22 квітня 2020 р. - «Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника» Кошти місцевого бюджету 64 045,44 грн. (шістдесят чотири тисячі сорок п’ять грн. 44 коп.), у т.ч. ПДВ 10 674,24 грн. Кошти місцевого бюджету зменшено на 112 691,90 грн., у т.ч. ПДВ 18 781,98 грн. Кошти підприємства зменшено на 18 073,00 грн., у т.ч. ПДВ 3 012,16 грн.»
Номер договору про закупівлю: 146
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML