Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081221 |
Вебсайт: | http://swrailway.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6 |
Контактна особа: |
Служба організації та проведення закупівель +380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908 nkv_sergey@sw.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 17:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 травня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2020 14:13 |
Очікувана вартість: | 3 209 851,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 32 098,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80246.29 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71250000-5: Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором проводяться Замовником, шляхом 100 % перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця відповідно до виставленого рахунку-фактури протягом 30 банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг (далі – Акт), який має бути підписаний уповноваженими представниками Замовника, та реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до чинного законодавства України. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 13:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 11:41 |
Повідомлення про зміни_UA-2020-04-09-003758-b.doc | |
29 квітня 2020 11:41 |
ТД 2020 Послуги землевпорядних робіт №61.doc |
29 квітня 2020 13:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 квітня 2020 11:41 |
Повідомлення про зміни_UA-2020-04-09-003758-b.doc
|
||||||
29 квітня 2020 11:41 |
ТД 2020 Послуги землевпорядних робіт №61.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-30-000007 ● 9af891e5dab54ed494943451ab2369f0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 грудня 2020 12:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.12.2020 № 75
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.12.2020 № 75
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
2. UA-2020-04-09-003758-b 09.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-18 12:23:46
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-04-09-003758-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
Відповідно до підпункту 13.1 пункту 13 договору від 15.06.2020 № ПЗ/ДН-4-20482/НЮ цей Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 30.11.2020 р. (за умови наявності у Замовника плану фінансування цих Послуг на 2020 рік), але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань у частині розрахунків.
Враховуючи викладене, прошу надати інформацію, чи здійснені Замовником розрахунки у повному обсязі за договором від 15.06.2020 № ПЗ/ДН-4-20482/НЮ?
У разі здійснення розрахунків за вказаним договором прошу надати усі підтверджуючі документи та зазначити загальну вартість договору з урахуванням змін до нього (у разі наявності).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-01-21 11:03:08
Відповідь на запит від 18.01.2021 р.
На запит від 18.01.2021 р. Управління Західного офісу Держаудитслужби у Хмельницькій області щодо надання пояснення по процедурі закупівлі «Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2020-04-09-003758-b повідомляємо наступне.
ВП Коростенська дирекція залізничних перевезень була замовником землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки відповідно до договору від 15.06.2020 № ПЗ/ДН-4-20482/НЮ. Розрахунок за вказаним договором здійснений 29.12.2020 в повному обсязі.
Додаток: копія квитанції.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно висновку від 22.01.2021 р. Західного офісу Держаудитслужби Хмельницької області по процедурі закупівлі «Послуги землевпорядних робіт з оформлення/переоформлення правовстановлюючих документів на земельні ділянки» регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця» ДК 021:2015: 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги № UA-2020-04-09-003758-b повідомляємо, що нами вжиті заходи щодо усунення та недопущення таких порушень в подальшому.
2021-01-26 08:40:09
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 січня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2020 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" |
1 146 375,50
UAH з ПДВ
|
999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АРХІЗЕМ" |
1 399 900,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТЕХНОЛОГII IНФОРМАЦIЙНИХ СИСТЕМ АНАЛIЗУ ПРИВАТНЕ ПIДПРИЕМСТВО" |
2 503 680,00
UAH з ПДВ
|
2 370 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АДВАНС ІНВЕСТ" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" #34661067 |
Відхилено |
999 999,00
UAH з ПДВ
|
28 травня 2020 15:21
|
ТОВ "АРХІЗЕМ" #40219780 |
Переможець |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2021 15:18
|
UA-2020-04-09-003758-b.pdf | укладений |
21 січня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2020 16:45
|
003758-b.pdf | укладений |
16 червня 2020 15:58
|