Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля
Очікувана вартість
995 800,00 UAH
UA-2020-04-09-003643-b 3a1d35cc8bf44753b181539af69b414d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шупер Олена Богданівна

+380322374019 shcholena@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Галицького та Франківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321572
Місцезнаходження: 79044, Україна , Львівська обл., Львівська область, місто Львів, вул. Генерала Чупринки, 85
Контактна особа: Шупер Олена Богданівна
+380322374019
shcholena@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:51
Очікувана вартість: 995 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 979,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74000 кг
картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, ЗДО № 3, м. Львів, вул. Коновальця, 124, ЗДО № 18, м. Львів, вул..Гіпсова, 36б, ЗДО № 33, м. Львів, вул. В.Великого, 13а, ЗДО № 37, м. Львів, вул. Кн. Ольги, 59а, ДНЗ № 42, м. Львів, вул. Сміливих, 26, ЗДО № 48, м. Львів, вул. Метрологічна, 16, ЗДО № 69, м. Львів, вул. Наукова, 8а, ЗДО № 73, м. Львів, вул. Бойчука, 7, ЗДО № 93, м. Львів, вул. Ген. Чупринки, 94, ЗДО № 125, м. Львів, Героїв УПА, 41а, ЗДО № 128, м. Львів, вул. Кондукторська, 18, ЗДО № 129, м. Львів, вул. Є.Коновальця, 79, ЗДО № 131, м. Львів, вул. Антоновича, 109а, ЗДО № 134, м. Львів, вул. В.Великого, 55, ЗДО № 135, м. Львів, вул. Героїв Майдану,8а, ЗДО № 153, м. Львів, вул. Наукова, 108, ДНЗ № 155, м. Львів, вул. Наукова, 32а, ЗДО № 159, м. Львів, вул. Пулюя, 7, ЗДО № 163, м. Львів, вул. Симоненка, 16, ЗДО № 165, м. Львів, вул. Пулюя, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2020 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 17:02
ТД картопля.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 13 квітня 2020 09:39
Дата відповіді: 15 квітня 2020 18:13
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання.
Розглянувши Ваше запитання від 13.04.2020р. на засіданні тендерного комітету повідомляємо, що поставка товару здійснюється відповідно до замовлень кожного закладу дошкільної освіти та згідно графіку затвердженого керівником закладу, в який постачатимуться продукти харчування, але не рідше двох раз на тиждень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Повзанюк Богдан Семенович 992 700,00
UAH з ПДВ
992 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Михайлюк Іван Петрович 994 300,00
UAH з ПДВ
994 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Повзанюк Богдан Семенович

ФОП Михайлюк Іван Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Повзанюк Богдан Семенович
#2057502934
Переможець 992 700,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 21:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 21:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Повзанюк Богдан Семенович
#2057502934
992 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 15:26
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 14:09
картопля.pdf зміни до договору
25 січня 2021 13:53
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:50
картопля.PDF зміни до договору
03 січня 2021 18:49
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 10:32
картопля.pdf зміни до договору
01 січня 2021 22:44
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 16:14
Договір укладений
12 травня 2020 16:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено обсяг закупівлі відповідно до наявних кошторисних призначень.
Номер договору про закупівлю: 37-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю коштів для оплати товарів поставлених у 2020 році продовжено термін дії Договору, а також продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі.
Номер договору про закупівлю: 37-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору, що не перевищує 20% суми, визначеної у вище зазначеному договорі становить 91 620.00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 37-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 16 березня 2021
Сума оплати за договором: 500 408,80
UAH