Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Мирцера 50 мкг/0,3 мл., Аранесп 30 мкг/0,3 мл.
Очікувана вартість
927 496,00 UAH
UA-2020-04-09-003455-b fb38759a2b1d4b99b5ea5dc29335712a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Буштрук

+380567673128
+380668202111
dcpmsd7@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №7" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899888
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Краснопільська, буд. 6Б
Контактна особа: Євгенія Буштрук
+380567673128,+380668202111
dcpmsd7@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:00
Очікувана вартість: 927 496,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 637,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
310 упаковка
Мирцера 50 мкг/0,3 мл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Краснопільська 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Methoxy polyethylene glycol-epoetin
70 упаковка
Аранесп 30 мкг/0,3 мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Краснопільська 6б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Darbepoetin alfa

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-26-000021 ● 8360edc2f0354185b2c946fa70a2dbca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 серпня 2020 16:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.08.2020 № 173

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.08.2020 № 173

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

1
UA-2020-04-09-003455-b

09.04.2020 Комунальне некомерційне підприємство «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №7» Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 37899888) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-28 11:05:46

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товарів ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-04-09-003455-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Чому повідомлення про внесення змін до договору згідно із Додатковими угодами від 13.05.2020 №2 та №3 до договору поставки №08/5 від 08.05.2020 оприлюднено в електронній системі закупівель 19.05.2020, тобто на 2 днів пізніше за визначений абз.9 частини 1 статті 10 Закону (в редакції що діє до 19.04.2020) термін, (повідомлення про внесення змін до договору оприлюднюється – протягом трьох днів з дня внесення змін).
2. Чому п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ), що є недотриманням вимог п.9 ч.2 ст.22 Закону (Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ)).
3. Чому п.6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та/або Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка наведена Замовником у Додатку 4 тендерної документації не передбачає необхідне застосування заходів із захисту довкілля, що є недотриманням вимог п.3 ч.2 ст.22 Закону (Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля).
4. Чому Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток №2 до тендерної документації, про який зазначено в п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо вимог документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та вимог установлених статтею 17 Закону.
5. Чому тендерна документація Замовника не містить інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям та вимогам установлених статтею 17 Закону що є недотриманням вимог п.2 ч.2 ст.22 Закону (Тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством).
6. Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ "БАДМ-Б" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме: учасником – переможцем на підтвердження підстав, визначених частиною 2 та 3 статті 17 Закону щодо заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) надано Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи від 23.04.2020 № 31108, видану офісом великих платників податків ДПС у Дніпропетровській області для подання до Комунального підприємства «Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради». Отже, відсутність підстав, передбачених частиною 2 та 3 статті 17 Закону, учасником-переможцем ТОВ "БАДМ-Б" не підтверджена, внаслідок чого тендерна пропозиція не відповідала умовам, визначеним у тендерній документації замовника та підлягала відхиленню відповідно до пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-02 09:12:56

Пояснення

Відповідь на питання 1.

13.05.2020 року між ТОВ «БАДМ-Б» та КНП «ДЦП МСД №7» ДМР
уладено Додаткову угоду № 1 до Договору поставки № 08/5 від 08.05.2020 р. на зменшення суми Договору, того ж дня Постачальником здійснено відвантаження товару на адресу Замовника за цінами відповідно Додаткової угоди №1, по факту прийняття товару сторони підписали оформлену згідно з умовами діючого законодавства видаткову накладну 13.05.2020 року. Замовником, 15.05.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору згідно із Додатковою угодою № 1 від 13.05.2020 року, що відповідає строкам визначениим абз.9 частини 1 статті 10 Закону (в редакції що діє до 19.04.2020 р) . Після розміщення данної додаткової угоди було виявлено, що посилання на пункт 5 частини 5, статті 41 Закону України від 19.04.2020 р. є некоректним, оскільки дата початку процедури закупівлі (UA-2020-04-09-003455-b) 09.04.2020 р., отже дана закупівля підпадає під редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» що діє до 19.04.2020 р. З метою усунення даних невідповідностей, Замовником складено Додаткову угоду № 2 на скасування першої Додаткової угоди та Додаткову угоду № 3 з посиланням на п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII. Таким чином, Додаткова угода № 3 є виправлена редакція Додаткової угоди № 1, на підставі якої здійснено відвантаження товару 13.05.2020 року, яка розміщена до електронної системи одразу після отримання підписаних оригіналів від Постачальника.


Відповідь на питання 2.

Якщо предмет закупівлі підлягає оподаткуванню ПДВ, то відповідно при розміщенні Замовником інформації про очікувану вартість необхідно (обов’язкове для заповнення) зазначити відмітку «з ПДВ». В такому випадку в системі PROZORRO та в ЗВІТІ проти ціни пропозицій буде зазначено наступне: UAH з ПДВ. У Додатку 1 до Тендерної документації Замовником надано форму цінової пропозиції, де зазначана примітка, що ціна товару з ПДВ надається (* Для платників ПДВ). При одночасній участі в процедурі закупівлі учасників платників ПДВ та не платників ПДВ, Учасник – не платник ПДВ не змінює форму цінової пропозиції та зазначає що ціна запропонованого ним товару сформована без ПДВ та надає відповідні підтверджуючі документи в складі пропозиції. Відповідно, у Договорі також зазначатиметься сума без ПДВ, оскільки Учасник не є платником податку. Стосовно відсутності у п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ), в подальшому нами буде виправлена дана помилка, та під час складання тендерної документації розділ «Оцінка тендерної пропозиції» буде доповнено.

Відповідь на питання 3,4,5.
09.04.2020 року на засіданні тендерного комітету КНП «ДЦП МСД №7» ДМР затверджено тендерну документацію на закупівлю Мирцера 50 мкг/0,3 мл., Аранесп 30 мкг/0,3 мл. за ДК 021:2015 — 33600000-6 - Фармацевтична продукція з додатками (сканована копія затвердженої документації додається). Але, під час заповнення електронних форм у системі прозоро нами допущена механічна помилка, а саме: Додаток 2 до Документації , в якому зазначено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 та вимог установлених статтею 17 Закону, в п.3 ч. 3.10 вимагається довідка у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля не завантажено. Дану помилку було виявлено лише на стадії кваліфікації учасників. Під час розгляду пропозицій Учасників, Замовником перевірялась наявність документів, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та вимог установлених статтею 17 Закону. В свою чергу, Учасник, з найменшою ціновою пропозицією - ТОВ «БАДМ-Б» надав відповідні довідки на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та 17 Закону. Також, Учасник надав Гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля (ст. 55-59 файл ТЧ.pdf ).



Відповідь на питання 6.

Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", з 12 березня 2020 р. по всій території України встановлено карантин.
З урахуванням викладеного, з метою попередження інфікування і поширення вірусних інфекцій, недопущення спалаху та розповсюдження коронавірусу COVID-19, органами державної влади, зокрема ДФС України, було тимчасово встановлено особливий режим функціонування.
Обмежувальні заходи, серед іншого, передбачали обмеження або заборону допуску до приміщення, скорочення чисельності персоналу, що одночасно перебуває в одному приміщенні та інші обмеження і фактично призвели до відтермінування на невизначений строк надання результату адміністративних послуг та видачу офіційних відповідей на листи, запити, звернення, в т.ч. довідок про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Терміни виготовлення зазначених документів не дотримувались, а їх надання здійснювалось із значним запізненням, в т.ч. при користуванні електронними сервісами.
У зв’язку з викладеним та складною ситуацією, що склалася з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, особливо в період існування жорстких протиепідемічних заходів протягом квітня 2020 року, що фактично унеможливило своєчасного отримання адміністративних послуг, було прийнято до уваги наявну в тендерній пропозиції Довідку про відсутність заборгованості з платежів.
Зазначена довідка чинна на дату розкриття тендерних пропозицій.
Додатково, замовником перевірено актуальність даних та відсутність змін відносно інформації, зазначеної у відповідній довідці. Зміст довідки також підтверджений відповіддю на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі.






Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-09-01 12:52:00

Пояснення

Відповідь на питання 1.

13.05.2020 року між ТОВ «БАДМ-Б» та КНП «ДЦП МСД №7» ДМР
уладено Додаткову угоду № 1 до Договору поставки № 08/5 від 08.05.2020 р. на зменшення суми Договору, того ж дня Постачальником здійснено відвантаження товару на адресу Замовника за цінами відповідно Додаткової угоди №1, по факту прийняття товару сторони підписали оформлену згідно з умовами діючого законодавства видаткову накладну 13.05.2020 року. Замовником, 15.05.2020 року оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору згідно із Додатковою угодою № 1 від 13.05.2020 року, що відповідає строкам визначениим абз.9 частини 1 статті 10 Закону (в редакції що діє до 19.04.2020 р) . Після розміщення данної додаткової угоди було виявлено, що посилання на пункт 5 частини 5, статті 41 Закону України від 19.04.2020 р. є некоректним, оскільки дата початку процедури закупівлі (UA-2020-04-09-003455-b) 09.04.2020 р., отже дана закупівля підпадає під редакцію Закону України «Про публічні закупівлі» що діє до 19.04.2020 р. З метою усунення даних невідповідностей, Замовником складено Додаткову угоду № 2 на скасування першої Додаткової угоди та Додаткову угоду № 3 з посиланням на п. 2 ч. 4 ст. 36 Закону України Про публічні закупівлі в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII. Таким чином, Додаткова угода № 3 є виправлена редакція Додаткової угоди № 1, на підставі якої здійснено відвантаження товару 13.05.2020 року, яка розміщена до електронної системи одразу після отримання підписаних оригіналів від Постачальника.


Відповідь на питання 2.

Якщо предмет закупівлі підлягає оподаткуванню ПДВ, то відповідно при розміщенні Замовником інформації про очікувану вартість необхідно (обов’язкове для заповнення) зазначити відмітку «з ПДВ». В такому випадку в системі PROZORRO та в ЗВІТІ проти ціни пропозицій буде зазначено наступне: UAH з ПДВ. У Додатку 1 до Тендерної документації Замовником надано форму цінової пропозиції, де зазначана примітка, що ціна товару з ПДВ надається (* Для платників ПДВ). При одночасній участі в процедурі закупівлі учасників платників ПДВ та не платників ПДВ, Учасник – не платник ПДВ не змінює форму цінової пропозиції та зазначає що ціна запропонованого ним товару сформована без ПДВ та надає відповідні підтверджуючі документи в складі пропозиції. Відповідно, у Договорі також зазначатиметься сума без ПДВ, оскільки Учасник не є платником податку. Стосовно відсутності у п.1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації інформації про врахування податку на додану вартість (ПДВ), в подальшому нами буде виправлена дана помилка, та під час складання тендерної документації розділ «Оцінка тендерної пропозиції» буде доповнено.

Відповідь на питання 3,4,5.
09.04.2020 року на засіданні тендерного комітету КНП «ДЦП МСД №7» ДМР затверджено тендерну документацію на закупівлю Мирцера 50 мкг/0,3 мл., Аранесп 30 мкг/0,3 мл. за ДК 021:2015 — 33600000-6 - Фармацевтична продукція з додатками (сканована копія затвердженої документації додається). Але, під час заповнення електронних форм у системі прозоро нами допущена механічна помилка, а саме: Додаток 2 до Документації , в якому зазначено кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 та вимог установлених статтею 17 Закону, в п.3 ч. 3.10 вимагається довідка у довільній формі щодо застосування заходів із захисту довкілля не завантажено. Дану помилку було виявлено лише на стадії кваліфікації учасників. Під час розгляду пропозицій Учасників, Замовником перевірялась наявність документів, на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та вимог установлених статтею 17 Закону. В свою чергу, Учасник, з найменшою ціновою пропозицією - ТОВ «БАДМ-Б» надав відповідні довідки на підтвердження кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 та 17 Закону. Також, Учасник надав Гарантійний лист про застосування заходів із захисту довкілля (ст. 55-59 файл ТЧ.pdf ).



Відповідь на питання 6.

Відповідно до статті 29 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Постановою Кабінету Міністрів України № 211 від 11 березня 2020 року "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19", з 12 березня 2020 р. по всій території України встановлено карантин.
З урахуванням викладеного, з метою попередження інфікування і поширення вірусних інфекцій, недопущення спалаху та розповсюдження коронавірусу COVID-19, органами державної влади, зокрема ДФС України, було тимчасово встановлено особливий режим функціонування.
Обмежувальні заходи, серед іншого, передбачали обмеження або заборону допуску до приміщення, скорочення чисельності персоналу, що одночасно перебуває в одному приміщенні та інші обмеження і фактично призвели до відтермінування на невизначений строк надання результату адміністративних послуг та видачу офіційних відповідей на листи, запити, звернення, в т.ч. довідок про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Терміни виготовлення зазначених документів не дотримувались, а їх надання здійснювалось із значним запізненням, в т.ч. при користуванні електронними сервісами.
У зв’язку з викладеним та складною ситуацією, що склалася з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19, особливо в період існування жорстких протиепідемічних заходів протягом квітня 2020 року, що фактично унеможливило своєчасного отримання адміністративних послуг, було прийнято до уваги наявну в тендерній пропозиції Довідку про відсутність заборгованості з платежів.
Зазначена довідка чинна на дату розкриття тендерних пропозицій.
Додатково, замовником перевірено актуальність даних та відсутність змін відносно інформації, зазначеної у відповідній довідці. Зміст довідки також підтверджений відповіддю на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі.





Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-07 10:02:28

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

ЗВЕРНЕННЯ ЗА РОЗ’ЯСНЕННЯМ
щодо висновку про результати проведення моніторингу
на закупівлю згідно коду ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Предмет закупівлі: Мирцера 50 мкг/0,3 мл., Аранесп 30 мкг/0,3 мл.).
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, Східний офіс Держаудитслужби проводить моніторинг закупівлі Мирцера 50 мкг/0,3 мл., Аранесп 30 мкг/0,3 мл. за кодом ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція. ID закупівлі: UA-2020-04-09-003455-b.
Відповідно до висновку про результати проведення моніторингу від 04 вересня 2020 року установлено порушення вимог пункту 2, пункту 3, пункту 9 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 9 частини 1 статті 10 Закону та пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
На підставі вищезазначеного, Східний офіс Держаудитслужби з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та протягом п`яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень, що стало підставою для звернення замовника щодо отримання роз’яснень, виходячи з наступного.
Відповідно до визначення, поняття індивідуальний акт - це акт (рішення) суб`єкта владних повноважень, виданий (прийняте) на виконання владних управлінських функцій або в порядку надання адміністративних послуг, який стосується прав або інтересів визначеної в акті особи або осіб, та дія якого вичерпується його виконанням або має визначений строк.
Оскільки висновок за результатами проведеного моніторингу публічних закупівель встановлює для замовника певні обов`язки, такий висновок є актом індивідуальної дії, що приймає Східний офіс Держаудитслужби в межах наданих йому повноважень та на виконання покладених на нього завдань та у відносинах здійснення державного фінансового контролю, є суб`єктом владних повноважень.
Відповідно до загальних вимог, які висуваються до актів індивідуальної дії, як акта правозастосування, є його обґрунтованість та вмотивованість, тобто наведення суб`єктом владних повноважень конкретних підстав його прийняття (фактичних і юридичних), а також переконливих і зрозумілих мотивів його прийняття.
Отже, можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити підконтрольній установі (замовнику) для усунення порушень.
Відповідно до оприлюдненого через електронну систему закупівель висновку від 04 вересня 2020 року, Східний офіс Держаудитслужби зобов`язав замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, проте не конкретизував, які саме заходи має вжити замовник, відтак такий висновок є неконкретизованим, не містить конкретних заходів до виконання, чітких вимог або рекомендацій щодо способу усунення виявлених під час моніторингу порушень. Його зміст фактично зводиться до спонукання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, що унеможливлює належне виконання замовником вимог Східного офісу Держаудитслужби.
Тому вимога Східного офісу Держаудитслужби про усунення виявлених порушень законодавства повинна бути здійснена у письмовій формі, сформована внаслідок реалізації контролюючим органом своєї компетенції (завдань і функцій відповідно до законодавства), містити чіткі, конкретні і зрозумілі, приписи на адресу підконтрольного суб`єкту (об`єкту контролю, його посадових осіб), які є обов`язковими до виконання останнім, а зобов’язання замовника самостійно визначити, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право замовнику протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, прошу вас розглянути дане звернення та роз’яснити, які саме конкретно заходи необхідно вжити та які саме дії повинен здійснити замовник для усунення виявлених під час моніторингу порушень, що містяться у висновку.

Голова тендерного комітету Бурштрук Є.Є.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення та надання інформації про усунення порушення до висновку про результати моніторингу

2020-09-10 15:04:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (не оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток №2 до тендерної документації, про який зазначено в п.5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»)

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 775 825,60
UAH з ПДВ
775 825,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 781 893,10
UAH з ПДВ
781 893,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 22:02
акцепт UA-2020-04-09-003455-b .pdf
24 квітня 2020 18:35
ТЧ.pdf
24 квітня 2020 18:35
КЧ_p071-139.pdf
24 квітня 2020 18:35
КЧ_p001-070.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 22:12
sign.p7s
24 квітня 2020 22:11
6.інші.pdf
24 квітня 2020 22:11
4.установчі.pdf
24 квітня 2020 22:11
2. вимоги ст.17.pdf
24 квітня 2020 22:11
1.мат. технічні вимоги.pdf
24 квітня 2020 22:11
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 775 825,60
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
#39273420
775 825,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
08 травня 2020 08:24
Бадм-Б.pdf укладений
08 травня 2020 08:24
sign.p7s зміни до договору
18 січня 2021 12:52
sign.p7s зміни до договору
22 травня 2020 13:17
Зміни до ТУ№3.pdf зміни до договору
22 травня 2020 13:16
sign.p7s зміни до договору
19 травня 2020 11:43
ДУ 3 аранесп.pdf зміни до договору
19 травня 2020 11:43
sign.p7s зміни до договору
19 травня 2020 11:35
ДУ 2 аранесп.pdf зміни до договору
19 травня 2020 11:35
sign.p7s зміни до договору
15 травня 2020 14:41
ДУ 08-5.pdf зміни до договору
15 травня 2020 14:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 08/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 08/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10%
Номер договору про закупівлю: 08/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 08/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 772 801,20
UAH (в тому числі ПДВ 50 557,09 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку