Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення працівників Херсонської дирекції АТ "Укрпошта"
Очікувана вартість
30 800,00 UAH
UA-2020-04-09-003001-b aee8b0f2ee204047a06ca1b37debbb4f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Моргун

+380505008777 morgun-ol@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі херсонської дирекції
Код ЄДРПОУ: 22740252
Місцезнаходження: 73003, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, проспект Ушакова, 41
Контактна особа: Олександра Моргун
+380505008777
morgun-ol@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Закупівля згідно Постанови КМУ від 20.03.2020 №225 із змінами (постанова Кабінету Міністрів України № 248 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів № 225”, змінився порядок проведення закупівель, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. Послуги з перевезення працівників Херсонської дирекції АТ "Укрпошта". Маршрут перевезення (прямий і зворотній напрямок): с.Приозерне – м.Херсон – м.Приозерне. Довжина маршруту (прямий і зворотній напрямок) – 57,4 км. Маршрут перевезення (прямий і зворотній напрямок) - с.Петрівка – м.Херсон – с.Петрівка . Довжина маршруту (прямий і зворотній напрямок)- 146,4 км. Орієнтовна кількість пасажирів - не менше 17 чол. Перевезення пасажирів на роботу - з 07:00 год. до 08:00 год. Перевезення пасажирів із роботи - з 17:15 год до 18:15 год. Перевезення здійснюється по мірі потреби (за заявками Замовника). Термін надання послуг- протягом терміну дії договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення працівників Херсонської дирекції АТ "Укрпошта"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон та Херсонська область, м. Херсон та Херсонська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Після виконання кожного рейсу Виконавець надсилає Замовнику для підписання Акт надання послуг. Замовник в триденний строк з моменту отримання Акту підписує його та направляє на адресу Виконавця. За наявності заперечень до акту Замовник в триденний строк з моменту його отримання направляє на адресу Виконавця мотивовану відмову в підписанні Акту надання послуг. Замовник проводить оплату послуг ( згідно Додатку 1 до Договору) за перевезення пасажирів у національної валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця по факту отримання послуг на підставі акту наданих послуг. Строк оплати становить сім банківських днів з дня фактичного отримання Акту наданих послуг Виконавцем. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

09 квітня 2020 15:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКИЙ КОМУНАЛЬНИЙ ТРАНСПОРТНИЙ СЕРВІС" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
#01235573
Переможець 30 800,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 15:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 15:52
договор.pdf укладений
09 квітня 2020 15:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 30 704,52
UAH (в тому числі ПДВ 5 117,42 UAH)