Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191010 Біжівка - Маршали - /О191004/, км 12+305 - км 14+405 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190307 Bizhivka - Marshali- /O191004/, km 12+305 - km 14+405 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190307 Bizhivka - Marshali- /O191004/, km 12+305 - km 14+405 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
13 039 000,00 UAH
UA-2020-04-09-002958-a ● 1324808c784c47c6bb545f150cdf70e7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Контактна особа: |
Касьян Яна Олександрівна 0954531719 ffgg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini" |
National ID: | 42524164 |
Contact point: |
Kasyan Yana Alexandrivna 0954531719 ffgg@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 13:32 |
Очікувана вартість: | 13 039 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 65 195,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 65195 UAH |
Publication date: | 09 квітня 2020 19:07 |
Enquiries until: | 04 травня 2020 09:00 |
Complaints submission until: | до 10 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 14 травня 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 13 039 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 65 195 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191010 Біжівка - Маршали - /О191004/, км 12+305 - км 14+405 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O190307 Bizhivka - Marshali- /O191004/, km 12+305 - km 14+405 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 травня 2020 19:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 травня 2020 19:18 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали закреслена.docx | |
01 травня 2020 19:18 |
Проект договору закреслений.docx | |
01 травня 2020 19:17 |
Перелік змін до ТД 30.04.2020.docx | |
01 травня 2020 19:16 |
Проект договору зміни.docx | |
01 травня 2020 19:16 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали зміни.docx | |
09 квітня 2020 19:07 |
Проект договору.docx | |
09 квітня 2020 19:07 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали.docx |
01 травня 2020 19:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 травня 2020 19:18 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали закреслена.docx
|
|||
01 травня 2020 19:18 |
Проект договору закреслений.docx
|
|||
01 травня 2020 19:17 |
Перелік змін до ТД 30.04.2020.docx
|
|||
01 травня 2020 19:16 |
Проект договору зміни.docx
|
|||
01 травня 2020 19:16 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали зміни.docx
|
|||
09 квітня 2020 19:07 |
Проект договору.docx
|
|||
09 квітня 2020 19:07 |
ТД поточний середній Біжівка-Маршали.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Умови тендерної документації
Дата подання: 29 квітня 2020 11:31
Дата відповіді: 30 квітня 2020 09:47
Доброго дня ! У розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо роз’яснити що це за довідка або внести зміни до тендерної документації. Адже Державна фіскальна (податкова) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Довідка з Державної податкової служби
Дата подання: 02 травня 2020 17:20
Дата відповіді: 04 травня 2020 16:41
В розділі Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація Замовник вимагає - довідку, видану відповідним органом Державної податкової служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках). Звертаємо вашу увагу, що на офіційному порталі Державної податкової служби України https://tax.gov.ua/anonsi/22783.html наявна інформація про «Запити та звернення до органів ДПСУ можна надіслати з приватної частини Електронного кабінету», а саме у зв’язку зі спалахом та розповсюдженням коронавірусу COVID-19 та попередженням інфікування і поширення вірусних інфекцій Державна податкова служба України звертається з проханням зменшити надходження паперових документів та користуватись засобами електронного зв’язку, а саме Електронним кабінетом. В зв’язку з цим Товариство звернулось за отриманням довідки до ДПСУ через свій Електронний кабінет, підтвердження про отримання нашого запиту ДПСУ через Електронний кабінет від нашого підприємства ми отримали, але відповіді на сьогоднішній день про можливість надання такої довідки та терміни, в які вона буде надана, якщо така довідка видається ДПСУ, ми не отримали. При цьому, строк видачі такої довідки Законом не встановлено. Вважаємо, що дана вимога повинна бути виключена з вимог тендерної документації, так як Замовник обмежує коло учасників. До цього ж, підставою для виключення даної вимоги з тендерної документації є те, що надання таких довідок не є обов’язком ДПСУ, ДПСУ не являється органом який гарантує надання повної та достовірної інформації про банківські рахунки та форма такої довідки не передбачена чинним законодавством України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Кошти на покриття ризиків
Дата подання: 02 травня 2020 17:20
Дата відповіді: 04 травня 2020 17:09
Чи обов'язково при розрахунку договірної ціни враховувати кошти на покриття ризиків всіх учасників виконання робіт у розмірі 1,5 %. Чи можно і без них?
Відповідь: При визначенні очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником були враховані кошти на покриття ризиків усіх учасників виконання робіт, а саме: у разі збільшення вартості обсягів робіт та витрат, характер і методи виконання яких не можуть бути точно визначені при розробці кошторисів і уточняються в процесі виконання робіт. Тому дана вимога є обґрунтованою і не призведе до збільшення вартості робіт.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-09-002958-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП"Сумський облавтодор", Код ЄДРПОУ:31931024
Дата подання: 05 червня 2020 17:50
Дата подання: 05 червня 2020 17:50
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 20:21
рішення від 11.06.2020 № 11461 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 11 червня 2020 20:21
Інформація про перенесення дати розгляду скарг № UA-2020-04-09-002990-a.c6, UA-2020-04-09-002958-a.c2, UA-2020-04-09-002973-a.c6, UA-2020-04-13-001169-a.c3 .pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 12:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 № 12552.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 16:01
рішення від 24.06.2020 № 12552.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 23:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 № 12552-р/пк-пз ДП "Дороги Сумщини" прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ДП «Сумський облавтодор»Тендерну пропозицію ДП «Сумський облавтодор» допустити до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2020 18:00
Номер скарги: UA-2020-04-09-002958-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ РОАД КОНСТРАКШН, Код ЄДРПОУ:39023093
Дата подання: 04 червня 2020 17:40
Дата подання: 04 червня 2020 17:40
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 червня 2020 16:17
Рішення від 09.06.2020 № 11246 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 16:17
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-04-09-002958-a.c1.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:17
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 №12563.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 18:25
Рішення від 24.06.2020 № 12563.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 23:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2020 № 12563-р/пк-пз тендерним комітетом ДП "Дороги Сумщини" прийнято рішення скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» та рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧОГО ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «РЕГІОН-2001» та ТОВ «АМК РЕМ-БУД». Тендерну пропозицію ТОВ «РОАД КОНСТРАКШН» допустити до аукціону.
Дата виконання рішення замовником: 06 липня 2020 18:04
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 06 липня 2020
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42524164 |
Місцезнаходження: | 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-2001" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ЗАГОТІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕГІОН-2001" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ДП"Сумський облавтодор" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ РОАД КОНСТРАКШН | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП"Сумський облавтодор" #31931024 |
Переможець |
12 528 825,60
UAH з ПДВ
|
14 липня 2020 10:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 08:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:32
|
Дод.угода Біжівка ОАД.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 12:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2020 15:02
|
ДУ Біжівка Маршали.pdf | зміни до договору |
31 липня 2020 15:02
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 14:58
|
Договір Біжівка Маршали.pdf | укладений |
31 липня 2020 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191010 Біжівка - Маршали - /О191004/, км 12+305 - км 14+405 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 2. Виключити пункти 4.6 та 4.7 з положень Договору. 3. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник». |
Номер договору про закупівлю: | 10 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг № 10Пс-МД/2610 від 29.07.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191010 Біжівка - Маршали - /О191004/, км 12+305 - км 14+405, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 12 408 631,20 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 12 408 631,20 гривень (дванадцять мільйонів чотириста вісім тисяч шістсот тридцять одна грн, 20 коп.) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 10 Пс-МД/2610 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода №4 від 26.11.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |