Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування.
Очікувана вартість
8 958 700,80 UAH
UA-2020-04-09-002774-b 4385d14a3ef44b0783c8600424683876
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Миколайович Гончаров

+380553641046 dzo.kanal@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГОЛОВНОГО КАХОВСЬКОГО МАГІСТРАЛЬНОГО КАНАЛУ
Код ЄДРПОУ: 01034662
Місцезнаходження: 74822, Україна , Херсонська обл., Каховський р-н, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, буд. 4
Контактна особа: Дмитро Миколайович Гончаров
+380553641046
dzo.kanal@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 15:27
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 04 травня 2020 11:56
Очікувана вартість: 8 958 700,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 89 587,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74822, Україна, Херсонська область, смт. Любимівка, Каховський район, вул. Індустріальна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:37
Зміни до тендерної документації.pdf
24 квітня 2020 12:37
Додаток 2 із змінами.pdf
24 квітня 2020 12:37
Перелік змін до ТД.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 1.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 3.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 4.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 5.pdf
24 квітня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 квітня 2020 12:37
Зміни до тендерної документації.pdf
09 квітня 2020 15:27
Тендерна документація.pdf
24 квітня 2020 12:37
Додаток 2 із змінами.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 2.pdf
24 квітня 2020 12:37
Перелік змін до ТД.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 1.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 3.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 4.pdf
09 квітня 2020 15:27
Додаток 5.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-09-002774-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТИВНЕ БУДІВЕЛЬНО - МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМОС", Код ЄДРПОУ:19238968
Дата подання: 14 травня 2020 13:35
Скарга на протокол 195 від 06.05.2020
Скарга на протокол 195 від 06.05.2020
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 08:36
Номер скарги: UA-2020-04-09-002774-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТИВНЕ БУДІВЕЛЬНО - МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМОС", Код ЄДРПОУ:19238968
Дата подання: 21 травня 2020 15:25
Скарга на протокол №203 від 13.05.2020 року
Щодо розгляду на відповідність тендерної пропозиції ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 14:50
рішення від 25.05.2020 № 10136 .pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 14:50
рішення від 09.06.2020 № 11282.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 22:28
Номер скарги: UA-2020-04-09-002774-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Хімекопром", Код ЄДРПОУ:39677134
Дата подання: 22 травня 2020 15:44
Скарга на неправомірні дії тендерного комітету Замовника під час проведення процедури закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 -- Капітальний ремонт і реставрація)»
04 травня 2020 року відбувся аукціон з проведення відкритих торгів по закупівлі: «ДСТУ Б.Д. 1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. (ДК 021:2015: 45453000-7 -- Капітальний ремонт і реставрація)», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-09-002774-b. Переможцем аукціону згідно із рішенням тендерного комітету Замовника з питань публічних закупівель від 13 травня 2020 року, протокол №203, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596. Згідно протоколу розгляду тендерної документації Замовника без номера та дати, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro 13.05.2020 року, пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, визнана такою, що відповідає умовам тендерної документації та відсутні підстави для відмови в участі у торгах відповідно до вимог, встановлених статтею 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно протоколу визначення переможця №203 від 13.05.2020 року, пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, визнана найбільш економічно вигідною. Але, враховуючи вимоги затвердженої тендерної документації, Скаржник вважає рішення тендерного комітету Замовника незаконним та таким, що порушують права та інтереси інших учасників Закупівлі, у зв’язку з чим ми звертаємось з даною скаргою. На думку скаржника незаконність прийнятих рішень Замовника полягає у наступному. 1. Пунктом першим розділу третього, затверджених рішенням тендерного комітету Управління Каховського магістрального каналу № 168 від 24 квітня 2020 року, змін до тендерної документації визначено, що Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) всі документи, передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). Тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної та технічної частин. Кожна сформована частина з переліком документів (реєстром) подається окремим файлом. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку №1 затверджених змін до тендерної документації. У Додатку №1 до тендерної документації Замовник розмістив вичерпний перелік документів, які необхідні для підтвердження відповідності Учасників процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям. Згідно п. І Додатку «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору, Відповідно до п. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У. За роз’ясненнями Мінрегіонбуду така форма підлягає застосуванню в обов'язковому порядку при проведенні взаєморозрахунків між сторонами відповідного договору у разі залучення коштів бюджету та коштів підприємств державної форми власності. В лівому верхньому куті Довідки про вартість виконаних будівельних робіт зазначаються реквізити підприємства, яким його було складено (назва, код за ЄДРПОУ), назви замовника, генерального та субпідрядника (у разі залучення), реквізити договору, на виконання якого складено дану довідку, а також відомості про об’єкт будівництва (назва, місцезнаходження). Довідка не нумерується. Під назвою документу зазначається звітний період (місяць, рік). Всі вартісні показники зазначаються в тисячах гривень. Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку визначені Законом України від 16 липня 1999 року №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон №996). Водночас ст.1 Закону №996 визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а господарська операція - це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства. Первинні документи мають бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо - безпосередньо після її закінчення. Згідно ч. 2 ст. 9 Закону №996: Первинні документи можуть бути складені в паперовій або в електронній формі та повинні мати такі обов’язкові реквізити: - назву документа (форми); - дату складання; - назву підприємства, від імені якого складено документ; - зміст й обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; - посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції та правильність її оформлення; - особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що надають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції. Наявність перелічених вище реквізитів на документі надає йому юридичної сили та доказовості. На цьому наголосив і Мінфін України в листі від 15.01.2015 р. № 31-11410-08-10/871. Тим часом, залежно від характеру операції та технології обробки даних, до первинних документів можуть бути включені такі додаткові реквізити (пп. 2.4 Положення № 88): - ідентифікаційний код підприємства, установи з Державного реєстру; - номер документа; - підстава для здійснення операцій; - дані про документ, що засвідчує особу-одержувача, тощо. Учасник ТОВ «Алад-Енерго», у документі «57. Довідка про досвід.pdf» надає відомості про виконання аналогічного договору за № 189 від 17.07.2018 року, замовник Бехтерська сільська рада, код ЄДРПОУ 35908256 з сумою договору 1 131845,00 грн без ПДВ. На підтвердження виконання цього договору ТОВ «Алад-Енерго» надає у файлі «60. Відгук.pdf» сканкопію оригіналу відгуку Бехтерської сільської ради, де зазначено, що роботи виконувались з 17.07.2018 року по 26.12.2018 року та у файлах « 59. Форми.pdf» та «59. Форми засвідчені.pdf» копії довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3). Довідка, наведена у цих файлах не може бути прийнята у якості підтверджуючого документу, бо у ній відсутні такі обов’язкові реквізити, як ідентифікаційний код ЄДРПОУ замовника та генпідрядника, номер та дата договору, згідно якого виконувались роботи для Бехтерської сільської ради, місяць у якому були проведені роботи, прізвище та ініціали підписанта зі сторони Бехтерської сільської ради та дата підписання довідки. Тобто ця довідка ніяк не може підтвердити факт прийняття робот Бехтерською сільською радою за договором № 189 від 17.07.2018 року у період з 17.07.2018 року по 26.12.2018 та належне виконання цього договору. Таким чином можна зробити висновок, що Довідка за формою КБ-3, надана ТОВ «Алад-Енерго», у файлі «59. Форми.pdf» не відповідає вимогам оформлення первинних документів, які наведені Національними стандартами України (ДСТУ) із ціноутворення в будівництві, зокрема, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та Законом України від 16 липня 1999 року №996-ХІV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі - Закон №996) та не може бути визнана, як документ підтверджуючий виконання аналогічного договору та відповідність учасника ТОВ «Алад-Енерго» кваліфікаційним критеріям, а саме документом підтверджуючим досвід виконання аналогічного договору. А тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині не відповідає вимогам тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Згідно п. І Додатку «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Учасник повинен надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Згідно інформації наведеної у таблиці 1 Додатку 1 затверджених змін до тендерної документації замовника, для підтвердження відповідності пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вони повинні надати: « 2.1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт за формою №2 цього додатку. 2.2 Завірена копія діючого штатного розпису (розкладу) працівників відповідної кваліфікації. 2.3 Копії форми «1ДФ» за весь 2019 роки» У файлі «53. Довідка про працівників.pdf», ТОВ «Алад-Енерго», у довідці, за вихідним номером .№22/04-20.1 від 22.04.2020 року надає відомості про наявність у штаті підприємства працівників у кількості сім осіб.. У файлі «54. Копії наказів.pdf» приведені сканкопія оригіналів наказів від 30.09.2019 року за №№ 14, 15,16,17,18,19 на прийом у штат ТОВ «Алад-Енерго» шістьох працівників з 01.10.2019 року. У файлі «55. Копії 1 ДФ.pdf» ТОВ «Алад-Енерго», наводить сканкопія оригіналів Податкового розрахунків сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за період з першого по четвертий квартали 2019 року. (далі - форма 1ДФ) з квитанціями, підтверджуючими прийняття форми 1ДФ державним, уповноваженим на те органом. Згідно інформації, наведеної у формі 1 ДФ за 4 квартал 2019 року у штаті ТОВ «Алад-Енерго», знаходилось 4 працівника (ознака доходу 101), три з яких було прийнято датою прийняття 01.10.2019 року. Виникає наявна невідповідність між кількістю працівників, прийнятих за наказами у штат підприємства та відомостей поданих ТОВ «Алад-Енерго» до податкових органів у формі 1 ДФ за 4 квартал 2019 року. Тобто, учасник закупівлі ТОВ «Алад-Енерго», у складі тендерної пропозиції надає завідомо неправдиві відомості щодо кількості працівників у штаті підприємства, чим порушує вимоги затверджених змін до тендерної документації замовника та норми чинного діючого законодавства України. З вищенаведеного можна зробити висновок, що тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині не відповідає вимогам затверджених змін до тендерної документації замовника та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Згідно інформації наведеної у таблиці 1 Додатку 1 для підтвердження відповідності пропозиції учасників кваліфікаційним критеріям згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вони повинні надати: «3.1 Довідка про наявність машин, механізмів, транспортних засобів необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу II підсумкової відомості ресурсів.» У файлі «50. Довідка про наявність машин.pdf» ТОВ «Алад-Енерго» надало довідку за вих.№22/04-20.1 від 22.04.2020 року, у графі 7 якої зазначено «Перевезення сміття до 15 км». Згідно умов тендерної документації та наведеній форми довідки у цієї графі повинно бути зазначено «найменування машин, механізмів, транспортних засобів за ІІ розділом підсумкової відомості ресурсів». Ми вважаємо, що фраза: «Перевезення сміття до 15 км» не може бути ідентифікована, як найменування машин, механізмів, транспортних засобів. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго», у цій частині, не відповідає вимогам затверджених змін до тендерної документації та встановленим кваліфікаційним критеріям, згідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Пунктом шостим розділу третього змін до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельної організації (на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у організації за попередній звітний період)». Пунктом першим розділу третього затверджених змін до тендерної документації визначено,що документи тендерної пропозиції, які готуються безпосередньо учасником, викладаються ним на бланку (у разі наявності), обов'язково повинні мати вказівку на дату складання, вихідний номер, адресата, якому подається документ, підпис та печатку (у разі наявності) на кожній сторінці. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження з нижченаведених документів, які надаються в кольоровому сканованому вигляді в форматі pdf або jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (WinRAR, 7-Zip). У складі технічної частини тендерної пропозиції ТОВ «Алад-Енерго», код ЄДРПОУ 38939596, присутній файли «r_Розрахунок ЗВВ та адміністративних витрат 2019.doc» та «5. Розрахунок зарплати.pdf.» Документи, надані у цих файлах, підготовлені безпосередньо учасником та викладені з порушеннями вимог змін до тендерної документації, а саме: викладено не на фірмовому бланку, вони не мають вказівок на дату складання, не мають обов’язкового реквізиту адресата, якому подається документ, не мають вихідного номеру. Документ з файлу «r_Розрахунок ЗВВ та адміністративних витрат 2019.doc» не має назви, підпису уповноваженої особи ТОВ «Алад-Енерго», печатки, у ньому відсутня загальна сума коштів на покриття адміністративних витрат ТОВ «Алад-Енерго» за 2019 рік, що не дозволяє отримати інформацію, яку потребував замовник у складі тендерної документації. згідно з ч.3 ст. 22 «Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи з специфіки предмету закупівлі. Згідно змісту п. 30 ч.1 ст.1 «Закону України «Про публічні закупівлі», учасник подає Замовнику тендерну пропозицію, щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації. Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним. Зокрема відповідно до п.4 ч.1 статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. Таким чином, ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Алад-Енерго» не відповідає у цій частині умовам п.1 та п. 6 розділу 3 змін до тендерної документації та підлягає відхиленню Замовником на
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 10:54

Документи подані скаржником

13 травня 2020 14:29
Скарга ТОВ КБМП ДЕМОС.pdf
14 травня 2020 13:35
Платіжне доручення 5808.pdf
14 травня 2020 13:37
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

21 травня 2020 15:25
Платіжне доручення.pdf
21 травня 2020 15:33
Електронний підпис

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Документи подані скаржником

22 травня 2020 15:43
Скарга.pdf
22 травня 2020 15:43
2. Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 15:43
54. Копії наказів.pdf
22 травня 2020 15:43
55. Копії 1 ДФ.pdf
22 травня 2020 15:43
57. Довідка про досвід.pdf
22 травня 2020 15:43
59. Форми засвідчені.pdf
22 травня 2020 15:43
59. Форми.pdf
22 травня 2020 15:43
60. Відгук.pdf
22 травня 2020 15:44
Додаток 1.pdf
22 травня 2020 15:44
Платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 15:46
key_13808944_1028866596.jks

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 травня 2020 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТИВНЕ БУДІВЕЛЬНО - МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМОС" 8 468 183,41
UAH з ПДВ
6 351 137,25
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Хімекопром" 7 997 060,80
UAH з ПДВ
6 945 203,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО" 8 930 165,00
UAH з ПДВ
8 930 165,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" 8 950 000,00
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:11
Електронний підпис
07 травня 2020 14:10
Нова ДЦ.zip
30 квітня 2020 13:03
Електронний підпис
30 квітня 2020 13:01
Технічна частина.zip
30 квітня 2020 13:01
Смета.zip
30 квітня 2020 13:01
744.imd
30 квітня 2020 13:01
744.bdcu
30 квітня 2020 13:01
Лист НБУ по ліцензії.pdf
30 квітня 2020 13:01
Кваліфікація 2.zip
30 квітня 2020 13:01
Кваліфікація 1.zip

Публічні документи

13 травня 2020 20:44
Електронний підпис
13 травня 2020 20:41
Довідка ГУ ДПС..pdf
13 травня 2020 20:41
Довідка МВС..pdf
01 травня 2020 14:11
Електронний підпис

Публічні документи

30 квітня 2020 22:38
Електронний підпис
30 квітня 2020 22:37
Технічні вимоги.pdf
30 квітня 2020 22:37
Пропозиція.pdf
30 квітня 2020 22:37
Опис до статуту.pdf
30 квітня 2020 22:37
Наказ рішення.pdf
30 квітня 2020 22:37
Копія Статуту.pdf
30 квітня 2020 22:37
Копія паспорту.pdf
30 квітня 2020 22:37
Копія ліцензії.pdf
30 квітня 2020 22:37
Загальні відомості.pdf
30 квітня 2020 22:37
Довідки з банку.pdf
30 квітня 2020 22:37
Довідка субпідряд.pdf
30 квітня 2020 22:37
Довідка Ст 17.pdf
30 квітня 2020 22:37
Довідка сакнкції.pdf
30 квітня 2020 22:37
Довідка працівники.pdf
30 квітня 2020 22:37
Відомості ЄДРПОУ 2.pdf
30 квітня 2020 22:37
Відомості ЄДРПОУ 1.pdf
30 квітня 2020 22:37
Витяг податкова.pdf
30 квітня 2020 22:37
Витяг ЄДР.pdf
30 квітня 2020 22:37
Баланс звіт 2019.pdf
30 квітня 2020 22:37
Баланс звіт 2018.pdf
30 квітня 2020 22:37
1 ДФ 2019.pdf
30 квітня 2020 22:37
1 ДФ 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КБМП "ДЕМОС"

ТОВ "Хімекопром"

ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕКТИВНЕ БУДІВЕЛЬНО - МОНТАЖНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДЕМОС"
#19238968
Відхилено 6 351 137,25
UAH з ПДВ
06 травня 2020 16:04
ТОВ "Хімекопром"
#39677134
Відхилено 6 945 203,00
UAH з ПДВ
08 травня 2020 16:26
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"
#38939596
Переможець 8 930 165,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛАД-ЕНЕРГО"
#38939596
8 930 165,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 14:02
Звіт про виконаннядоговору .pdf укладений
29 грудня 2021 14:01
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2021 16:08
Повідомлення про внесення змін до договору №6.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:59
Додаткова угода №6.PDF зміни до договору
31 травня 2021 15:59
Додаткова угода №6.PDF зміни до договору
31 травня 2021 15:35
Повідомлення про внесення змін до договору №6.pdf зміни до договору
31 травня 2021 15:34
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 11:37
Додаткова угода 5.PDF зміни до договору
26 березня 2021 11:37
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
26 березня 2021 11:35
Сканировать1.PDF зміни до договору
26 березня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 13:39
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:36
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору..pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:15
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:57
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 09:57
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:24
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 15:21
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 09:31
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 червня 2020 09:28
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 12:56
Договір.pdf укладений
19 червня 2020 12:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України та керуючись п. 6 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та за взаємною згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду до Договору №496 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від «19» червня 2020 року (далі - Договір), про наступне: У зв’язку із переходом Генпідрядника на загальну систему оподаткування та реєстрацію платником податку на додану вартість Сторони узгодили внесення змін до Договору. Пункт 3.1 розділу 3 Договору викласти в наступній редакції: «п. 3.1 Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 8 930,1648 тис. грн (вісім мільйонів дев’ятсот тридцять тисяч сто шістдесят чотири грн 80 коп.), з ПДВ у тому числі ПДВ 1 488,36080 тис. грн. (Один мільйон чотириста вісімдесят вісім тисяч триста шістдесят грн. 80 коп.). Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт по Об’єкту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Сторони погодилися внести зміни до додатку №1 та №3 до Договору та викласти їх в новій редакції (додаток №1, №3 до Договору додаються). У зв’язку з тривалим проведенням відкритих торгів Сторони дійшли згоди викласти додаток №2 до Договору в новій редакції. (додаток №2 до Договору додається).
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та керуючись п.6 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли взаємної згоди уклали цю Угоду про наступне: У зв’язку зі зміною коду програмної класифікації видатків та кредитування державного бюджету для Держводагентства України відповідно до Закону України « Про внесення змін до Закону України « Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 03.07.2020р. №751-ІХ Сторони домовились внести зміни до реквізитів Замовника в частині розрахункових рахунків та викласти їх в новій редакції. У зв’язку із технічною затримкою надання до уповноваженого органу повідомлення про початок робіт, карантинною ситуацією в країні та перебоями з постачанням матеріалів, а також на підставі п.1.4, п 2.4 та п 2.5 Договору № 496 від 19.06.2020 р. на виконання робіт з «Капітальний ремонт покрівлі машинного залу ГНС Каховської зрошувальної системи». Коригування. За адресою: Херсонська область, Каховський район, смт. Любимівка, вул. Індустріальна, 4.» Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 25.12.2020 р., внести відповідні зміни до календарного графіку виконання робіт ( Додаток №2 до Договору № 496 від 19.06.2020 р.) і плану фінансування робіт ( Додаток №3 до Договору № 496 від 19.06.2020 р.).
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти Додаткову угоду про наступне: Зважаючи на карантинні обмеження, що діяли в країні протягом року, враховуючи лист Підрядника №1-2212 від 21.12.2020 року, та на підставі п 2.5 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020року (надалі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 29.01.2021року та продовжити термін дії Договору до 30.01.2021року. Сторони домовились п. 18.2 Договору викласти в такій редакції: Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 30.01.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. Сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та плану фінансування робіт (помісячний) (Додаток №3) до Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020року та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти Додаткову угоду про наступне: Зважаючи на карантинні обмеження та локдаун, що діяли в країні, складності у виконанні окремих видів робіт, та враховуючи лист Підрядника № 5-01 від 27.01.2021року, та на підставі п 2.5 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020року (надалі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 29.03.2021року та продовжити термін дії Договору до 30.03.2021року. Сторони домовились п. 18.2 Договору викласти в такій редакції: Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 30.03.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. Сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт ( Додаток №2) та плану фінансування робіт (помісячний) ( Додаток №3) до Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020року та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди укласти Додаткову угоду про наступне: 1. Зважаючи на карантинні обмеження та локдаун, що діяли в країні; складності у виконанні окремих видів робіт за несприятливих погодних умов; враховуючи лист Підрядника № 1-25 від 25.03.2021 року, та на підставі п 2.5 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020року (надалі – Договір), Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт до 31.05.2021року та продовжити термін дії Договору до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по договору. 2. Сторони домовились п. 18.2 Договору викласти в такій редакції: Договір набуває чинності з моменту його укладання, у частині зобов’язань щодо будівництва Об’єкта діє до 31.05.2021 року, у інших частинах до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по Договору. 3. Сторони домовились внести зміни до календарного графіку виконання робіт ( Додаток №2) та плану фінансування робіт (помісячний) ( Додаток №3) до Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів № 496 від 19.06.2020 року та викласти їх в новій редакції, що додається до цієї Угоди.
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651-654 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, уклали цю Угоду про наступне: «1. Враховуючи динамічну договірну ціну Договору про закупівлю робіт № 496 від 19.06.2020 року (надалі – Договір) та відповідно до Акту виконаних робіт Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 1 100 627 грн. 33 коп. (один мільйон сто тисяч шістсот двадцять сім гривень 33 коп.). 2. Сторони вирішили абзац перший п. 3.1 Договору викласти в новій редакції: Договірна ціна робіт визначається на основі динамічного кошторису, що є невід'ємною частиною Договору (Додаток 1) і складає 7 829 537 грн. 47 коп.( Сім мільйонів вісімсот двадцять дев'ять тисяч п'ятсот тридцять сім гривень 47 коп.), у тому числі ПДВ 1304922, 91грн. (Один мільйон триста чотири тисячі дев'ятсот двадцять дві гривні 91 коп.). 3. Ця угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та діє до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують обов'язковість виконання прийнятих по ньому зобов'язань».
Номер договору про закупівлю: 496
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 7 829 537,47
UAH