Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2020-04-09-002591-b c0c9b3125cec41cba815373b055d1a2c
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Екатерина Волошина

+380991933263 voloshinakatya11@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34315660
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Екатерина Волошина
+380991933263
voloshinakatya11@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 09 квітня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 16:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:07
Початок аукціону: 17 квітня 2020 15:33
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6135 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-09-002591-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 22 квітня 2020 10:42
Порушення учасника
Шановний Замовник , при оцінці тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Мазуренко Р.В., прошу прийняти до уваги помилки , які цей учасник допустив в процесі підготовки до оголошеної Вами закупівлі .
А саме , згідно вимогам Замовника викладеним Додатку №3 до «Оголошення» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «Лист підтвердження від виробника щодо відповідності еквівалента заявленому товару з детальним описом характеристик, що співпадають (у разі якщо учасник пропонує еквівалентну продукцію) . Та протоколи випробувань , в яких зазначені показники якості , що відповідають зазначеним у технічних характеристиках Додатку № 1 до Оголошення» .
Також згідно вимогам Замовника викладеним в Додатку №1 до «Документації….» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «фото запропонованого товару, інформація на етикетці чи упаковці якого має бути читабельною, належного рівня зображення та за своїм змістом має відповідати ДСТУ 4260:2003 «Тара і пакування спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».
В складі пропозиції Учасника присутні 3 (три) еквівалента , трьох різних виробників , відповідно він мав надати 3 (три) листа-підтвердження від виробників та 3 (три) фото запропонованого товару . Цього Учасником зроблено не було……..
Шановний Замовник , звертаю Вашу увагу на те , що Вашу закупівлю було оголошено до 19.04.2020, а отже вона відбулася відповідно положень затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» (надалі – Інструкція) При здійсненні закупівлі Замовник зобов’язаний дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
Невідхилення пропозиції учасника ФОП Мазуренко Р.В., буде дискримінацією пропозицій інших Учасників , які більш кваліфіковано підійшли до підготовки своєї тендерної пропозиції та виконали всі умови закупівлі.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель , недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції , відповідно до п. 12 Інструкції , прошу відхилити пропозицію ФОП Мазуренко Р.В. та перейти до оцінки пропозиції наступного Учасника .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 15:45
Комісія взяла до уваги вимогу та після розгляду документації переможця аукціону, винесе рішення у протоколі.

Документи

24 квітня 2020 15:44
77.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" 145 745,00
UAH з ПДВ
127 407,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 150 568,80
UAH з ПДВ
127 407,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 147 062,40
UAH з ПДВ
141 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 13:34
лист з показниками.PDF
20 квітня 2020 13:54
40238.pdf
20 квітня 2020 12:42
цена_нова1.pdf
20 квітня 2020 12:42
цена_нова2.pdf
20 квітня 2020 12:42
тех1.pdf
20 квітня 2020 12:42
тех2.pdf
20 квітня 2020 12:42
тех3.pdf
20 квітня 2020 12:42
тех4.pdf
20 квітня 2020 12:42
лист погодження.pdf
20 квітня 2020 12:42
гарантийний.pdf
20 квітня 2020 12:42
серти.rar
15 квітня 2020 10:50
цена2.pdf
15 квітня 2020 10:50
цена1.pdf
15 квітня 2020 10:50
серти.rar
15 квітня 2020 10:50
печать.doc
15 квітня 2020 10:50
единый.jpg
15 квітня 2020 10:50
list0004.JPG
15 квітня 2020 10:50
list0003.JPG
15 квітня 2020 10:50
list0002.JPG
15 квітня 2020 10:50
list0001.JPG
15 квітня 2020 10:50
list.JPG
15 квітня 2020 10:50
Document_USR_1005917446.rtf

Публічні документи

16 квітня 2020 13:55
мыло до 31.08.2020.pdf
16 квітня 2020 13:55
Мистер Мускул 2.pdf
16 квітня 2020 13:55
Мистер Мускул 1.pdf
16 квітня 2020 13:55
Domestos 1.pdf
16 квітня 2020 13:55
Протокол мыло3.jpg
16 квітня 2020 13:55
Протокол мыло2.jpg
16 квітня 2020 13:55
Протокол мыло1.jpg
16 квітня 2020 13:55
47038_Mr Proper.pdf
16 квітня 2020 13:55
МЫЛО гигиена 2016-1.pdf
16 квітня 2020 13:55
ЛИСТ (ліцензія).pdf
16 квітня 2020 13:55
Гарантійний лист 35 .pdf
16 квітня 2020 13:55
Гарантійний лист 34 .pdf
16 квітня 2020 13:55
Гарантійний лист 33 .pdf
16 квітня 2020 13:55
150568 грн. 80 коп. .pdf
16 квітня 2020 13:55
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ"
#3115921791
Очікує рішення 127 407,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:00

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 квітня 2020 17:06
Коментар щодо відміни: Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про неможливість усунути порушення, що виникли через виявлення порушень законодавства.
Документи:
27 квітня 2020 17:06
42.PDF