Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція для чищення
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2020-04-09-002591-b ● c0c9b3125cec41cba815373b055d1a2c
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 34315660 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Екатерина Волошина +380991933263 voloshinakatya11@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 16:07 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2020 16:07 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2020 15:33 |
Очікувана вартість: | 155 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 550,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6135 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 15:54 |
Вимоги до квалификації - копия.docx |
13 квітня 2020 15:54 |
Додаток_1Технічні_та_якісні_характеристики_РЕД.doc |
09 квітня 2020 15:08 |
Договор на товар.docx |
09 квітня 2020 15:08 |
оголошення - копия.docx |
09 квітня 2020 15:08 |
комерційна пропозиція - копия.docx |
13 квітня 2020 15:54 |
Вимоги до квалификації - копия.docx
|
||
13 квітня 2020 15:54 |
Додаток_1Технічні_та_якісні_характеристики_РЕД.doc
|
||
09 квітня 2020 15:08 |
Договор на товар.docx
|
||
09 квітня 2020 15:08 |
оголошення - копия.docx
|
||
09 квітня 2020 15:08 |
комерційна пропозиція - копия.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-09-002591-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Бабій С.П., Код ЄДРПОУ:2452014059
Дата подання: 22 квітня 2020 10:42
Порушення учасника
Шановний Замовник , при оцінці тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП Мазуренко Р.В., прошу прийняти до уваги помилки , які цей учасник допустив в процесі підготовки до оголошеної Вами закупівлі .
А саме , згідно вимогам Замовника викладеним Додатку №3 до «Оголошення» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «Лист підтвердження від виробника щодо відповідності еквівалента заявленому товару з детальним описом характеристик, що співпадають (у разі якщо учасник пропонує еквівалентну продукцію) . Та протоколи випробувань , в яких зазначені показники якості , що відповідають зазначеним у технічних характеристиках Додатку № 1 до Оголошення» .
Також згідно вимогам Замовника викладеним в Додатку №1 до «Документації….» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «фото запропонованого товару, інформація на етикетці чи упаковці якого має бути читабельною, належного рівня зображення та за своїм змістом має відповідати ДСТУ 4260:2003 «Тара і пакування спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».
В складі пропозиції Учасника присутні 3 (три) еквівалента , трьох різних виробників , відповідно він мав надати 3 (три) листа-підтвердження від виробників та 3 (три) фото запропонованого товару . Цього Учасником зроблено не було……..
Шановний Замовник , звертаю Вашу увагу на те , що Вашу закупівлю було оголошено до 19.04.2020, а отже вона відбулася відповідно положень затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» (надалі – Інструкція) При здійсненні закупівлі Замовник зобов’язаний дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
Невідхилення пропозиції учасника ФОП Мазуренко Р.В., буде дискримінацією пропозицій інших Учасників , які більш кваліфіковано підійшли до підготовки своєї тендерної пропозиції та виконали всі умови закупівлі.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель , недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції , відповідно до п. 12 Інструкції , прошу відхилити пропозицію ФОП Мазуренко Р.В. та перейти до оцінки пропозиції наступного Учасника .
Розгорнути
Згорнути
А саме , згідно вимогам Замовника викладеним Додатку №3 до «Оголошення» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «Лист підтвердження від виробника щодо відповідності еквівалента заявленому товару з детальним описом характеристик, що співпадають (у разі якщо учасник пропонує еквівалентну продукцію) . Та протоколи випробувань , в яких зазначені показники якості , що відповідають зазначеним у технічних характеристиках Додатку № 1 до Оголошення» .
Також згідно вимогам Замовника викладеним в Додатку №1 до «Документації….» в випадку надання еквіваленту , Учасник в складі документів своєї пропозиції мав надати «фото запропонованого товару, інформація на етикетці чи упаковці якого має бути читабельною, належного рівня зображення та за своїм змістом має відповідати ДСТУ 4260:2003 «Тара і пакування спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».
В складі пропозиції Учасника присутні 3 (три) еквівалента , трьох різних виробників , відповідно він мав надати 3 (три) листа-підтвердження від виробників та 3 (три) фото запропонованого товару . Цього Учасником зроблено не було……..
Шановний Замовник , звертаю Вашу увагу на те , що Вашу закупівлю було оголошено до 19.04.2020, а отже вона відбулася відповідно положень затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 «Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель» (надалі – Інструкція) При здійсненні закупівлі Замовник зобов’язаний дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. максимальна економія та ефективність;
3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4. недискримінація учасників;
5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
Невідхилення пропозиції учасника ФОП Мазуренко Р.В., буде дискримінацією пропозицій інших Учасників , які більш кваліфіковано підійшли до підготовки своєї тендерної пропозиції та виконали всі умови закупівлі.
З метою захисту прав Учасників торгів, сприяння відкритості то прозорості публічних закупівель , недискримінації учасників, недопущення спотворення конкуренції , відповідно до п. 12 Інструкції , прошу відхилити пропозицію ФОП Мазуренко Р.В. та перейти до оцінки пропозиції наступного Учасника .
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2020 15:45
Комісія взяла до уваги вимогу та після розгляду документації переможця аукціону, винесе рішення у протоколі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" |
145 745,00
UAH з ПДВ
|
127 407,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
150 568,80
UAH з ПДВ
|
127 407,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Бабій С.П. |
147 062,40
UAH з ПДВ
|
141 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МАЗУРЕНКО РОМАН ВАЛЕНТИНОВИЧ" #3115921791 |
Очікує рішення |
127 407,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 16:00
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 27 квітня 2020 17:06 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз. 2 п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» про неможливість усунути порушення, що виникли через виявлення порушень законодавства. |
Документи:
27 квітня 2020 17:06
|
42.PDF |