Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІНСЬКА КОМПАНІЯ "ГОСПОДАР" КАМ'ЯНЕЦЬ-ПОДІЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32844090 |
Місцезнаходження: | 32300, Україна , Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. КОСМОНАВТІВ, буд. 10 |
Контактна особа: |
Жанна Березовська +380384941619 jek.gospodar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 квітня 2020 12:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 квітня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 квітня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 430 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16700000-2: Трактори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Підписання видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 квітня 2020 12:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 квітня 2020 12:46 |
ДОДАТОК 1 документи.doc | |
09 квітня 2020 12:46 |
ДОДАТОК 3 технічні вимоги зміни .doc | |
09 квітня 2020 12:46 |
ДОДАТОК 4 проект договору.doc | |
09 квітня 2020 12:46 |
ТД .doc | |
09 квітня 2020 12:46 |
ДОДАТОК_5_пропозицiя.doc | |
09 квітня 2020 12:46 |
ДОДАТОК 2 рекомендована довідка.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-09-000055 ● 69f365ec5eaa4b9eb1c17123a3fedf00
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2020 09:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09,04,2020 №21
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.04.2020 № 21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-04-09-001572-b 09.04.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу
контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 (далі – Порядок №454),Уповноваженою особою Замовника був визначений код класифікатора предмета закупівлі на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником третьої цифри основного словника по причині відсутності необхідного коду класифікатора для закупівлі нового трактора за четвертою цифрою основного словника: Розділ 16000000-5 СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКА ТЕХНІКА Код Назва 16700000-2 Трактори 16710000-5 Мотоблоки 16720000-8 Трактори, що були у використанні 16730000-1 Тягові електродвигуни Ту Крім того, в процесі підготовки тендерної документації було досліджено досвід успішно завершених закупівель в ЕСЗ «Prozorro» та використано інструменти CPV-TOOL для встановлення оптимального коду класифікатора. Єдиним коректним кодом, який використовується на практиці для визначення предмету закупівлі при купівлі нового трактора, є код класифікатора 16700000-2 Трактори. Вбачаємо колізію законодавства між нормами Порядку №454 та наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Тому альтернативи для вибору коду класифікатора предмету закупівлі за показником четвертої цифри основного словника в «Єдиному закупівельному словнику» відсутні. Щодо дотримання пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 15частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації передбачено надання довідки, складеної в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про зобов'язання Учасника під час поставки товару застосувати заходи із захисту довкілля. Тому вважаємо, що тендерна документація не порушує вимог законодавства, а вимога про відміну торгів є безпідставною.
2020-04-15 15:40:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі